Autor Tema: Dizne golf 6 1.6 tdi simens  (Pročitano 9285 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže toka

  • VW Početnik
  • Poruke: 198
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 6
Dizne golf 6 1.6 tdi simens
« poslato: Jul 21, 2021, 07:50:03 posle podne »
Pitanje za majstore jel bolje kupiti polovnu diznu ili repariranu kažu da stavljaju kineske delove

Van mreže toka

  • VW Početnik
  • Poruke: 198
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 6
Odg: Dizne golf 6 1.6 tdi simens
« Odgovor #1 poslato: Jul 25, 2021, 03:05:31 posle podne »
Ima li neko neki servis dizni da mi preporuči?

Van mreže toka

  • VW Početnik
  • Poruke: 198
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 6
Odg: Dizne golf 6 1.6 tdi simens
« Odgovor #2 poslato: Avgust 24, 2021, 07:10:17 posle podne »
 Posle reparacije dizni auto radi super ali skratio regeneraciju sa 400 km na 230 km

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: Dizne golf 6 1.6 tdi simens
« Odgovor #3 poslato: Avgust 24, 2021, 11:07:17 posle podne »
Mislim da je tvoj DPF malo više zaprljan. Meni na 1.9 TDI koji ima isti DPF kao i 1.6 i 2.0 TDI motori tadi regeneraciju između 700 i 1000km, zavisno od stila vožnje i relacija po kojima se vozi. Možda bi trebalo da odradiš čišćenje DPF-a, da ga skinu sa vozila i da odrade hemijski proces čišćenja. Kod nas u Crnoj Gori ima DPF servis u nekoliko gradova, cijena usluge čišćenja sa skidanjem je 90e, prije toga rade provjeru čađi i ustanovljavaju da li treba da se čisti.

Van mreže toka

  • VW Početnik
  • Poruke: 198
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 6
Odg: Dizne golf 6 1.6 tdi simens
« Odgovor #4 poslato: Avgust 24, 2021, 11:40:28 posle podne »
Ne znam dijagnostika pokazuje zaprljanost 20 procenata

Van mreže toka

  • VW Početnik
  • Poruke: 198
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 6
Odg: Dizne golf 6 1.6 tdi simens
« Odgovor #5 poslato: Avgust 24, 2021, 11:41:06 posle podne »
Mada ga vozim najviše po gradu.

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: Dizne golf 6 1.6 tdi simens
« Odgovor #6 poslato: Avgust 25, 2021, 12:30:41 pre podne »
Moguće da ne završava regeneraciju. Kad ti podigne obrtaje na 1000 obrtaja, normalno stoje na 800, on počinje regeneraciju, a ne kad upali lampicu. Lampica se pali kad se DPF baš zaprlja od čađi. Imaju dvije vrste naslaga u DP Filteru, to su čađ i pepeo. Razlikuju se po tome što pepeo ne može da se očisti običnom regeneracijom, a čađ se skida regeneracijom. Ja bih usuo aditiv koji snižava tačku zapaljenja čađi u DPF-u i otišao na neku turu otvorenog puta i vozio ne ispod 2500 obrtaja, da bi se stvorili uslovi za regeneraciju i zapaljenje čestica. Tako ćeš najbolje očistiti DPF. To što dijagnostika pokazije je vrsta koja se ne izgara regeneracijom, samo hemijskim putem. Probaj ovo što ti ja preporučujem. Uzmi Liqi Moly ili Wynns, ja sam lično u mom Golfu sipao Liqi Moly više puta i super se pokazao.

Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 958
  • Lokacija: bg
  • Karma: +18/-43
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: Dizne golf 6 1.6 tdi simens
« Odgovor #7 poslato: Avgust 25, 2021, 12:53:13 pre podne »
Mislim da je tvoj DPF malo više zaprljan. Meni na 1.9 TDI koji ima isti DPF kao i 1.6 i 2.0 TDI motori tadi regeneraciju između 700 i 1000km, zavisno od stila vožnje i relacija po kojima se vozi. Možda bi trebalo da odradiš čišćenje DPF-a, da ga skinu sa vozila i da odrade hemijski proces čišćenja. Kod nas u Crnoj Gori ima DPF servis u nekoliko gradova, cijena usluge čišćenja sa skidanjem je 90e, prije toga rade provjeru čađi i ustanovljavaju da li treba da se čisti.
Nije isti dpf čak nije na istom mestu.

Van mreže dixon

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 317
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Dizne golf 6 1.6 tdi simens
« Odgovor #8 poslato: Avgust 25, 2021, 01:23:21 pre podne »
Na 1.6 nakon zamene dizni ili remonta turbine, poželjno je da se odradi ažuriranje softvera motornog računara. Provereno, motor mirnije radi, lepše, pitaj u servisu gde si zamenio diznu da li su odradili update... Što se dpf tiče, moraš povremeno voziti otvoren put i jači gas, a svakako 400-500km je sasvim ok interval za regeneraciju... 200-250km je baš često i treba videti šta se dešava

Van mreže toka

  • VW Početnik
  • Poruke: 198
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 6
Odg: Dizne golf 6 1.6 tdi simens
« Odgovor #9 poslato: Avgust 25, 2021, 08:30:52 pre podne »
Ne pali meni lampicu samo podigne obrtaje.

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: Dizne golf 6 1.6 tdi simens
« Odgovor #10 poslato: Avgust 25, 2021, 12:39:15 posle podne »
Mislim da je tvoj DPF malo više zaprljan. Meni na 1.9 TDI koji ima isti DPF kao i 1.6 i 2.0 TDI motori tadi regeneraciju između 700 i 1000km, zavisno od stila vožnje i relacija po kojima se vozi. Možda bi trebalo da odradiš čišćenje DPF-a, da ga skinu sa vozila i da odrade hemijski proces čišćenja. Kod nas u Crnoj Gori ima DPF servis u nekoliko gradova, cijena usluge čišćenja sa skidanjem je 90e, prije toga rade provjeru čađi i ustanovljavaju da li treba da se čisti.
Nije isti dpf čak nije na istom mestu.

Moja greška, ja sam dosta čitao o tome na raznim sajtovima, i na jednom je pisalo da je isti DPF za sve dizelske motore kod VW grupacije, i ja sam mislio do sad da je to tako kao što sam pročitao.

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: Dizne golf 6 1.6 tdi simens
« Odgovor #11 poslato: Avgust 25, 2021, 12:42:10 posle podne »
Ne pali meni lampicu samo podigne obrtaje.
Prije nekoliko dana je imala jedna tem takođe vezana za Golf 6, mislim baš i sa istim motorom kao kod tebe, ali na njemu su obrtaji kad se zagrije bili na leru na 1000 obrtaja. Možda bi mogao da iskoristiš savjete iz te teme i pokušaš da riješiš to na svom Golfu na način koji je opisan u toj temi.