Ja sam tu varijabilu turbine očistio "na licu mesta", tj. na autu bez skidanja turbine, tako što sam otkačio cev auspuha sa nje i kroz ona peraja na izlaznom delu turba ušpricavao unutra tečnost za skidanje gareži sa kotolova ASTRATHERM, pošto sam je pre toga sipao u jedan veliki špric sa tankim plstičnim crevcetom od infuzije.
Dok sam to radio, istovremeno sam pomerao onu polugu za varijabilu dok nije počela lagano da se kreće iz krajnjg gornjeg u krajnji donji položaj i obrnuto.
Naravno, iz turbine je izašla gomila crnog mulja i još "svega i svačega", a na kraju sam to lepo izduvao kompresorom (ali ne pod velikim pritiskom, samo 1-2 bara), vratio cev auspuha, upalio auto, a kada se zagrejao malo sam ga isturirao da iz auspuha i katalizatora izbaci dodatno đubre, a posle toga sam prešao bar 15000 km i do danas se više nije nijedom zaglavila ta varijabila, niti je išao u safe mod.
Ovo ti je mnogo brže i jeftinije rešenje, pa vredi probati!
Samo da napomenem da sam posle video da tih tečnosti za skidanje gareži ima i u obliku spreja, sa cevčicom na vrhu, kao što je ovaj:
