Autor Tema: DSG Menjac - potencijalni problem  (Pročitano 25061 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže MMihajlovic89

  • VW Početnik
  • Poruke: 107
  • Age: 36
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 BlueTDI
DSG Menjac - potencijalni problem
« poslato: April 13, 2021, 02:14:58 posle podne »
Pozdrav svima, mozda je bilo postova na ovu temu, ali nisam nasao, pa pisem novi.. Imam par problemcica, koji mozda poticu od menjaca, mozda ne, ko zna mozda i prepozna  bonk Auto je VW Passat B6 2.0 BlueTDI 105kw  :46
Prvi problem je da prilikom usporavanja motor, ili sta god, ukoci dosta vise na brzini od 25 do 15 km/h. Nakon 15km/h kao da se otkaci nesto sto ga kocilo i nastavi dalje glatko da usporava. Drugi problem, voznja u gradskim uslovima je stalno na niskom broju obrtaja, 1100-1200, nece da prebaci u manju brzinu sve dok ne pritisnem naglo papucicu gasa. Isto kada idem uzbrdo, u stanju je da izadje u sestoj brzini na 1200 obrtaja, sve dok ne pritisnem naglo papucicu gasa da prebaci u nizi prenos. Mozda je ovo normalno za DSG menjace, mozda i nije, ne znam.. Treci problem, kada auto stoji duze na parkingu preko dana, zagreje se vise, kada krenem menjac malo cima prilikom saltanja brzina, i obicno pri nizim brzinama i obrtajima, i hoce da zatrese malo auto prilikom zaustavljanja, kao da kvacilo ne odvaja lepo.
Pored ovih problema, auto kao da ima manje snage, tromije ubrzava, mada mozda je i zbog toga jer ubrzava od 1100 obrtaja, ne prebacuje u nizi stepen ako ne pritisnem papucicu malo vise.
Ulje i filter menjaca zamenjeni pre 12000km, veliki i mali servis uradjeni sada, zamenjena klapna gasa, zamenjen motor klapne usisne grane, ventil na turbini (pocepala se membrana na starom pa nije otvarao turbinu kako mi je majstor rekao), egr ociscen, iako je minimalno bio zaprljan. DPF cist, na dijagnostici pokazuje par grama zaprljanost. Jedina greska koju prijavljuje na dijagnostici je grejac rezervoara AdBlue tecnosti, i Ad tecnost se ne trosi, verovatno zbog tog grejaca. I prikazuje problem s naponom zbog LED osvetljenja enterijera, ali sam porucio druge diode, pa cu to da zamenim..
 :+
Da li neko zna u cemu moze biti problem, i kako resiti? Hvala :54
« Poslednja izmena: April 13, 2021, 02:16:37 posle podne od strane MMihajlovic89 »

Van mreže MMihajlovic89

  • VW Početnik
  • Poruke: 107
  • Age: 36
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 BlueTDI
Odg: DSG Menjac - potencijalni problem
« Odgovor #1 poslato: April 15, 2021, 09:03:47 pre podne »
I da dodam, auto nekad pali lepo, sto se kaze na pola kljuca, a nekad vergla duze, nema pravila. Cak losije pali kad je toplije vreme nego kad je hladno  wacko

Van mreže dixon

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 317
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: DSG Menjac - potencijalni problem
« Odgovor #2 poslato: April 15, 2021, 09:15:08 pre podne »
Вози код Славка у Јаково...

П. С. Не бих да те разочарам, али једини ауто који је имао счичне проблеме (а сусрео сам се са брдо DSG мењача) је један суперб 2012 који је прешао 800.000км, док је километража мењача сад 330.000км. Ауто је био такси и експлоатисан по граду до краја...

Не знам кад и одакле си узео ауто, али може бити да је доста вожен по граду, да није редовно мењано уље и филтер, да је већ квачило пред крај... Најбоље код искусног мајстора па да погледа [emoji4]
« Poslednja izmena: April 15, 2021, 09:17:43 pre podne od strane dixon »

Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 958
  • Lokacija: bg
  • Karma: +18/-43
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: DSG Menjac - potencijalni problem
« Odgovor #3 poslato: April 15, 2021, 10:51:36 pre podne »
Taman sam pomislio da je moj bivši b7, zbog kog sam zamrzeo dsg :)

Van mreže MMihajlovic89

  • VW Početnik
  • Poruke: 107
  • Age: 36
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 BlueTDI
Odg: DSG Menjac - potencijalni problem
« Odgovor #4 poslato: April 19, 2021, 10:31:20 pre podne »
Hahahah, posle ovog iskustva ni je nesto ne volim DSG  :57
Kad kazete kvacilo, mislite na plivajuci zamajac, ili na sta mislite?

Van mreže Getei

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 288
  • Age: 30
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Gti 5
Odg: DSG Menjac - potencijalni problem
« Odgovor #5 poslato: April 19, 2021, 10:59:14 pre podne »
To sto se na 15 km/h nesto "otkaci" je normalno, tada se aktivira kvacilo pa samim tim nema motornog kocenja. Ja vozim benzinca, nekad i meni uz brdo na 1200-1300 obrtaja ne menja u nizu brzinu, nekad promeni, ali mi se motor ne muci, sve je ok. Uzmi u obzir da nemas adekvatan nivo ulja u menjacu, ne sme ni previse, ni premalo ulja, ako majstor ne zna tacnu proceduru zamene onda je vrlo moguce da nije kako treba. Ima tacan nivelator gde treba da bude nivo ulja i tacan princip ispustanja viska ulja. Kreni prvo od toga.

Van mreže MMihajlovic89

  • VW Početnik
  • Poruke: 107
  • Age: 36
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 BlueTDI
Odg: DSG Menjac - potencijalni problem
« Odgovor #6 poslato: April 19, 2021, 11:14:01 pre podne »
Ok bi to bilo kad bi on usporavao jednako do 15 kmh pa onda da "otkaci", ali na nekih 25 kmh motor, menjac, ili sta vec, krene da koci dosta jace do nekih 15 kmh. Jel mogu ja sam da proverim taj nivo ulja, ili moram do nekog iskusnijeg majstora za DSG menjace, ili samo u ovlasceni? Kad ide na 1200 obrtaja ne muci se motor ni kod mene, ali se dosta tromije ponasa. Ponovo kazem, mozda tako i radi DSG, ne znam, prvi put ga vozim, do sada sam samo manuelne menjace imao..

Van mreže Getei

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 288
  • Age: 30
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Gti 5
Odg: DSG Menjac - potencijalni problem
« Odgovor #7 poslato: April 19, 2021, 11:23:37 pre podne »
Sto se tice ubrzanja, moras da izadjes iz turbo rupe, na 1200-1500 obrtaja turbo nema efekta, pa nema ni jakog ubrzanja. Tek posle se razvrti.

Kod mene na menjacu recimo svaka brzina ima odredjeni broj obrtaja pre nego sto se aktivira. 3. brzina je na 29-30km/h, 4. ta na 39-40 i sve tako na dalje. Uz jaci gas kasnije se aktiviraju ali nikad pre tih nekih zadatih vrednosti. Imas i resetovanje menjaca, tj reset rezima voznje. Kucaj "dsg reset" na google pa probaj i to.

Van mreže Getei

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 288
  • Age: 30
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Gti 5
Odg: DSG Menjac - potencijalni problem
« Odgovor #8 poslato: April 19, 2021, 11:35:40 pre podne »
Mozes sam. Kupis litar dsg ulja i kroz filter ulja menjaca dosipas taj litar, treba ti levak manji i neko crevo tanko da se ne bi ulio. Posle toga upalis auto da radi, preko vcds dijagnostike trebas da ispratis temp ulja menjaca, izmedju 35 i 45 stepeni  se odvija ceo proces. Kada dostigne 35 stepeni, prosaltas menhac u mestu kroz sve modove "pndrs" i posle toga odvijes buson menjaca da iscuri visak. Kada prestane da curi i pocne da kaplje, zavrnes buson i to je to. Ne sme da predje 45 stepeni temperatura ulja u tom procesu. Ima par klipova na YT, tamo sam video.

Treba auto biti na ravnoj povrsini, naravno.
« Poslednja izmena: April 19, 2021, 11:37:46 pre podne od strane Getei »

Van mreže dixon

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 317
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: DSG Menjac - potencijalni problem
« Odgovor #9 poslato: April 19, 2021, 12:03:39 posle podne »
Квачило није замајац. DSG има два квачила у једном склопу тј. дупло квачило. Види по yt како ради па ће ти бити јасно.

П. С. Ја DSG ни овакав мој какав је не бих мењао за други мењач шансе нема. Мануелац ни под разно, а за неки други аутоматик још теже [emoji16]

Van mreže Getei

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 288
  • Age: 30
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Gti 5
Odg: DSG Menjac - potencijalni problem
« Odgovor #10 poslato: April 19, 2021, 01:07:43 posle podne »
Dsg je keva.

Van mreže zimke

  • VW Početnik
  • Poruke: 157
  • Age: 40
  • Lokacija: Vranje
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 2.0TDI
Odg: DSG Menjac - potencijalni problem
« Odgovor #11 poslato: April 20, 2021, 05:36:20 pre podne »
Hahahah, posle ovog iskustva ni je nesto ne volim DSG  :57
Kad kazete kvacilo, mislite na plivajuci zamajac, ili na sta mislite?

Ajde sad nemoj tako, DSG vredi svaku paru, jbg, ne moze vecno da traje, ali sredis to jednom i ne mislis vise. :)

Kao sto Dixon rece, kvacilo, iliti spojka (koja u sebi ima dva kvacila), nalazi se izmedju plivajuceg zamajca i menjaca, povezuje ih, i izgleda ovako.


https://www.youtube.com/watch?v=8UtIUBlyOtg&t=832s

Jel mogu ja sam da proverim taj nivo ulja, ili moram do nekog iskusnijeg majstora za DSG menjace, ili samo u ovlasceni?

Pa mogo bi, nije neka procedura, mada ako nikad nisi radio, nek ti to uradi neko ko ima iskustva.
https://www.youtube.com/watch?v=lo8kiOxN8zg
https://www.youtube.com/watch?v=UjxAQsePR7Q

Accelerate ze protons!

Van mreže MMihajlovic89

  • VW Početnik
  • Poruke: 107
  • Age: 36
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 BlueTDI
Odg: DSG Menjac - potencijalni problem
« Odgovor #12 poslato: April 20, 2021, 11:42:56 pre podne »
Ovde na ovom snimku pise da je greska P2711, jel se uvek javlja ova greska kad je problem s kvacilom, jer ja nemam nikakvu gresku na boardu? I da li znate mozda koja je cena zamene kvacila kod DSG menjaca? Inace kod mene se ne cuje nikakav zvuk prilikom promena brzine, kretanja napred ili u rikverc, niti se sta cuje na uzbrdici kada krecem u rikverc. Kad iskljucim auto hold auto sam krece bez dodatka gasa ili neke zadrske. Blago cimanje se oseca samo kada menja brzine na nizem broju obrtaja, dok se na vise od 1600 obrtaja ne oseca nista pri promeni. I problem mi je to sto intenzivnije zakoci od 25 do 15 kmh prilikom zaustavljanja, i sto je od skoro poceo da blago zatrese kad kocim pred samo zaustavljanje, kao kod manuelnog menjaca kad ne pritisnemo kvacilo.

Van mreže dixon

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 317
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: DSG Menjac - potencijalni problem
« Odgovor #13 poslato: April 20, 2021, 03:01:20 posle podne »
Вози бре то не бригај много :). Цена код Славка у Јакову је 800€ део и руке... Не мора уопште бито грешке на дијагностици... Код мене нема ни једну грешку на дијагностици, а кад чујеш како лупне при убацивању из N у D, све ти је јасно [emoji38]