Kod ovog motora, najveci problem je zagrijavanje, i to je problem zbog cega se krivi glava, idu dihtunzi, tvrde crijeva itd itd..
Sa dobrim izduvom (fi 55 od grane do zadnjeg lonca - po mogucnosti i protocni lonac nazad)
Dobrim usisom (FK ili k&n filterom - panel naravno) i dobrim dovodom zraka
Dobrim motorom (unutrasnje komponente) i dobro nastimanom bosch pumpom,i zdravom turbinom
i naravno boost controllerom na cca 0.9-1bar,dobrim proracunom intercoolera i pravilnom pozicijom bi morao izvuci oko 90-100ks
Ovaj motor ima dosta potencijala, ako se zna iskoristiti, ja sam citao na engleskim forumima,ljudi izvlace po 120-130ks (na dynu) bez da otvaraju motor, znaci samo ovo sto sam ti ja gore napisao, samo je problem hladjenje motora (oni obicno stavljaju mehanicki ventilator-aktivira ga na prekidac iz kabine, naravno onaj sa 2 brzine, tako da on uvijek puse najjace sto moze..) ima jos nekih caka oko vodene pumpe, prosire se kanali malo, tako da i to ima dosta ucinka..
ja te oznake turbina i ne znam bas, ali ima ih 3-4 vrste, zavisno od godine..