Kad je auto farban(nisam ja bio vlasnik) , pola delova nije vraceno kako treba .... Tako recimo tepih uopste nije bio od kabrija nego od obicnog keca , pa se videla limarija ... bacio sam se u potragu , i nasao jedan u ne bas divnom stanju , spavale su kokoske na njemu
...... 3 x u perionici i tepih servisu i nista nisu uradili , tek kad sam uzeo stvari u svoje ruke , i posle mnogo ribanje natapanja , praska , ferija , i usisavanja , dobio sam zadovoljavajuci rezultat .... i naravno bio besan na sve koji uzmu pare i kazu ne moze bolje od ovog , a moze bolje , i to mnogo bolje.....
E tako je skinut stari tepih i gle cuda ispod lim , bez izolacije ... Tako da sam prvo ispunio neravnine purpenom , pa nakon toga ukrojio azmafon(neko cudo za zvucnu i toplotnu izolaciju), pa sve to u najlon (da ne povlaci vlagu ) , i aparatom za varenje kesa zatvorio kompletno u krug...
Tad sam provukao i sortirao sve instalacije ka gepeku (za zvucnike , pojacalo , struju za hidrauliku...) Bio sam srecan 3 dana kad sam povezao , da ne moze da se spusta i dize krov sve dok se ne ubaci u rikverc
, bas onako kako je i fabrika uradila....
Razvukao sam i instalaciju za , centralnu (vrata ,gepek) podizace stakala, grejace sedista i automatsko paljenje svetala. E tu je bilo posla , ali kad je za mene nije tesko .
Lemilica , tinol , termo buziri (bez izolirke , mrzim izolirku) , buksne muske zenske, kleme , dzekovi razni , kablovi raznih boja , osiguraci , postolja... I naravno vezice da se sve to lepo upakuje . Svaki spoj je zalemljen , pa cak i buksne nakon stezanja klestima.
Skakavci ok izgledaju ali nisu bas nekog kvaliteta , gde god da odes ,svi uzmu da se igraju sa njim i naravno da ga na kraju sjebu, pa se otvara dok je u dzepu , ili sablja stoji malo izvucena dok je kljuc sklopljen. Brava na gepeku je zatvorena , stavljen vw znak umesto nje , i sad se gepek otvara na jedno od dugmica na kljucu. Skinute su i one poluge za otkljucavanje i zakljucavanje vrata , zbog klinaca (da ne moze bas svako da ga otkljuca sa komadom zice) , tako da se otkljucava ili na kljuc ili na dugme.
Instalacija za podizace je kompletno prepravljena . Izbacen je treci prekidac , i neki kablovi isecene a neki produzeni , da bi prekidaci mogli da se montiraju na konzolu kod menjaca . Prekidaci nisu original vw ali jbg ... Pored njih su postavljeni i prekidaci za grejace sedista , koji su kupljeni ali cekaju tapaciranje sedista ...
Zamenjeni su i kederi na vratima , spolja i unutra , jedva sam ih upasovao .... spoljni nije original (ko zna za sta je), ali sam zadovoljan kako je cucnuo i kako se ponasa . Original spoljni keder (komplet za sve prozore, 4kom) ne smem ni da pogledam koliko kosta u svabiji , posto nije standardni jer na vratima ima hrom lajsna , koju mi je bilo zao da skidam da bi stavio original crni keder...
To je uradjeno da bi podizaci sto bolje sljakali , ali vozacev i dalje po malo zapinje i posle 3 dana podmazivanja.... E a sa podizacima je bio
dok nisam nasao polozaj u kojem moze da stoji motor a da ne zapinje prozor za njega , ali i to se resilo ... A ovih dana su stigli i novi (polovni ali ravni ) tapaciri za vrata , posto su moji najebali od vode jer je neki genije skinuo najlon sa njih....
Pre svega toga kupljeni su i zvucnici za vrata , plejer, elipse ......
Zamenjena je i pozadina na cajgeru , u belu , posto ce enterijer biti beo ......