U poslednjih par dana primetio sam da je potrosnja goriva u leru veca nego inace na Passatu B5.5 1.9 TDI 74kW. Prilikom hladnog starta normalno je da potrosnja bude preko 1.3l/h i polako opada. Kada se motor zagreje potrosnja u leru ostaje zakucana na 0,7l/h. U poslednje vreme se desava potpuno obrnuto. Nakon hlandog starta potrosnja se jako brzo stabilizuje na 0,7l/h posle jednog minuta rada u motora u mestu. Porastom temperature motora raste i potrosnja u leru i ostaje zakucana na 1.1l/h. Nisam primetio promene u radu motora, nije izgubio na snazi. Takodje bih rekao da je potrosnja u voznji ostala manje vise ista (testiran na mojoj standardnoj relaciji od 200km). Pre mesec dana radjen veliki servis i usput zamenjen termostat jer na starom termostatu temperatura rashladne tecnosti jedva prelazila 75stepeni. Sa novim termostatom temperatura na ocekivanih 90 stepeni. U istom periodu ciscen EGR ventil, MAF i MAP senzori provereni ali nisu bili prljavi. Odmah nakon odradjenog velikog servisa ovaj problem nije bio prisutan, cisto da napomenem. Na dijagnostici sam mogao da vidim da je smesa oko 8,2mg/H u leru na zagrejanom motoru sto je blizu gornje granice (kod hladnog motora smesa je oko 5mg/H i polako raste kako se motor greje). Ocitavanja sa MAF senzora dobra u leru, oko 250mg/H. Cudna su mi ocitavanja sa MAP senzora, zapravo pritisak je priblizan atmosferskom pritisku, oko 970mbara u trenutku merenja. Da li je to normalno za rad u leru? Zbog policijskog casa nisam mogao da pokupim ocitavanja u voznji

. Da li je imao neko slicnih problema, bio bih zahvalan da vidim druga misljenja, sta bi moglo da pravi problem. Unapred zahvalan