Litar ulja 1000 dinara na 1000km. Karike, klipovi + ruke + propratni delovi oko 1000e?
Realno, ako auto ide kako treba i ima snage, sto bi uopste nesto radio?
Pa vidi,petarda je bila sa vec rasturenim motorom,dva klipa van tolerancije+lezajevi..generalka morala..
Drugo ti bi vozio auto npr golf 6 gti od nekih ajd 8000 e i nosio u gepeku balonce ulja stalno?Ja vala ne bi..al opet ja sam Oldsculista mi se za balonce ulja hvatamo so na 10kkm,kad se menja.Sad plastikaner ekipa po tebi bez ulja nemoze..
Realno je bolje petardu spakovati kako valja,nego staviti klipove i karike iste kao fsbricke i posle 50kkm opet navaliti na dosipanje ulja svaki cas

Drugi motor za g5 je oko 1300e i pitanje u kakvom je stanju,ovako postojeci se spakuje sa kvalitetnim delovima za otprilike tu lovu max 1500e,i bude bolji nego inace.
Cista matematika sto se petarde tice.
E sad sto vecina ljudi na Balkanu g6 gti voze da bi bili vidjeni,i bili kurceviti,a ulje dolivaju svaki cas..ako njima i drugu Medisonu to odg,onda samo napred.
Ja licno da vozim gti i da tocim ulje u njega svaki cas kao u motorno testere,ne para mi na pamet..
