Uradio ful generalnu na motoru, četvrti cilindar u bloku bio solidno potrošen, pa je vjerovatno bila loša kompresija. Ostali su bili tu i tamo.
Ventili u glavi isto nisu bili bajni, kao ni bregasta.
Uglavnom na motoru odrađeno je:
Izbušen blok na 2.0, tj. 81mm
Ubacio nove klipove od 2.0 TDI 8v
Bregasta 2.0 SDI, novi Ina crni hidropodizači, Glyco ležajevi bregaste
Klipnjače, radilica, uljna pumpa, uljne brizgalice iz AVF 96kw
Novi ležajevi radilice komplet
Novi ventili i gumice ventila
Glavu našao sa odličnim sjedištima dizni
Novi akumulator Varta Silver 77Ah
Jedino još moram anlaser da repariram ili novi da kupim.
Pali kao mina, ima dana kad ga ne palim po 20 dana, uvijek bez greške.
Sent from my S24 Ultra using Tapatalk