Koliko ja znam princip rada daljinaca je da se preko centrale, odnosno releja centrale menja polaritet +/- 12 volti koji se šalje na motorčiće centrane brave i tako oni odrađuju promenu smera, odnosno u jednom smeru rade zaključavanje, a u drugom otključavanje.
Ne znam kako je kod tebe to vezano, postoje dve sheme, odnosno načina kačenja na fabručku elektroniku, jedan je da se centrala postavi i poveže na instalaciju u vozačevim vratima, a drugi je da se poveže direktono na originalni vw modul centralne brave ispod volana, kao što sam ja uradio sledeći uputstva sa ovog klipa na youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=TzU37BzdNsEMeni to sve radi extra sa kineskom centralom, a ti proveri kako je kod tebe vezano, pa možda ti i ovo malo pomogne, ako ništa drugo da probaš tako ako ti je drugačije odrađeno. U suštini nije komplikovano, samo je malo nepirstupačno, ali kad uđeš u štos ide to sve bez problema...Srećno!
I još nešto: Proveri spojeve na eletro-konektoruu između vozačevih vrata i levog prednmjeg stuba i naprskaj tu neki kontakt sprej jer hoće to nekada da oksidira od vlage i da brljavi, naročito kad je loše vreme!