Sinoc sam bio kod dr za dijagnostiku u PO. Covek je iscitao gresku na map senzoru. Ja to ne znam bas najbolje da objasnim, ali on kaze da map senzor ne radi i onda komp ima pogresnu informaciju o pritisku jer na turbini stoji da ima pritisak od 2 bara i ona joj komp ne salje informaciju da se pali i zato lose vuce. Verujem da sam bas bez veze objasnio, ali vi sto se razumete sigurno kapirate na sta mislim.
Rekao mi je da dijagnostika ne pokazuje gresku egr ventila, ali kaze da s druge strane dijagnostika pokazuje da je zaprljan i predlozio mi je da ga ocistim, a pored toga mi je rekao da nemam dpf filter fabricki, sto je i majstor video kada mi je radio veliki servis, dok su dizne su odlicne. Takodje mi je rekao da se slazu km na satu i ona koju iscitava na motoru i da ima dpf fiter mogao bi i tu da iscita km, ali posto ga nema , ne moze. Znaci da je ovih 214.000 km pravih ili je neko u Austriji profi skidao km sa dobrim uredjajem na oba mesta, tj i na km satu i na motoru, mada mislim da su to male sanse jer sam auto kupio od privatnog lica koji ima 3 tourana, ovog 2006, jednog 2010. i jednog 2017. kojim i nije bas zadoboljan iako je nov jer ima 2.0 motor.
Zvao sam gazelu i oni imaju dve vrste map senzora, od ngk za 4.400 i beru za 3500. Ne znam vrede li oni pa cu kasnije ipak da pozovem i ovlasceni servis u PO NR da vidim da li oni imaju originalni map senzor. Gledao sam na netu po broju sa map senzora i video sam samo jedan bosh, a ostali su kao moj trenurni na kome se vidi da je nesto cackano, tj BPK. Na google ima puno slika sa tim mojim, verovarno zamenslim BPK map senzorom.
Da li je dovoljno samo skinuti stari map senzor koji je pricvrscen sa dva srafa i na to mesto ubaciti novi mapsenzor i udzekati ili yreba nesto da se cisti i radi pre ubacivanja novog? Pitam da bih sam zamenio map senzor da ne idem bez veze kod majstora.
Evo slike mog map senzora
Poslato sa RNE-L21 pomoću Tapatoka