Ja sam pre mesec dana doktorirao sve oko letve pa mo\da nekome pomogne info iz prve. Jes da se radi o jugu ali verujem da je sistem rada isti kao na mk2.
I meni je zadnjih 6 meseci tako stajao volan, čas na levo čas na desno a ponekad se vrati u normalu i stoji vodoravno. Išao kod mog majstora 2x i uvek sve ok.
Kad je počela da ispušta zvukove i volan počeo da preskače kada se mota u mestu, rešimo da kupimo novu letvu. Ali novih letvi za juga NEMA. Mislim, ima ali kinez po ceni od 3800 dinara. U radnji odma kažu da su osrednjeg kvaliteta, nije njesra ali nije ni TOP proizvod kakav bi trebao da bude za takav deo.
Za punta mk2 košta 8000 dinara, čisto da imate predstavu o cenema.
Inače remontovana za juga košta 3000 dinara. Nije velika para ali je problem koje i kako remontovao letvu.
I tako mi rešimo da sami remontujemo moju letvu. Kada je majstor uzeo da je skida, provali u čemu je bila jeba.
Letvu drže 4 matice, po 2 sa svake strane. E kod mene su se one dve leve odvijale i zavijale same u toku vožnje i letva nije bila čvrsto fiksirana za požarni zid. Drugo objašnjenje majstor nema a bogme ni ja. On kaže da takvu situaciju nije imao do sada i verovatno je pri onim njegovim kontrolama letva stajala kako treba pa nije ni primetio.
Samo smo dotegnuli te dve matice i evo je letva radi kao nova.
Ali, ipak smo je podmazali i zamenuli manžetnu koja je ispucala na par mesta. Čaura je bila ok inače smo i nju hteli da pravimo na strugu pošto kvalitetnih nema da se kupi.
U svakom slučaju kod mene bila sitnica a pojela mi živce u tih mesec dana.
Proveri i nosače balans štangle ako imaš, hoće i u njima da se dobije luft i iskrivi volan. Ako si imao neki udarac ili upao u rupu, onda je to neka druga priča.
Samo dobar majstor i rešićeš problem očas posla.