Kod mene je bilo slično tako bez grejanja ili je bilo sasvim slabo, dizao je temperaturu, posebno na uzbrdicama, ali nije mi ulazilo ulje u posudu rashladne tečnosti.
Radio sam glavu, menjao duhtung glave, čak i kiler za grejanje (radijator) i ništa nije vredelo...
Na kraju sam sasvim slučajno skapirao da kada motor počne da se greje, nekako se začepi ono povratno crevce između hladnjaka i posude rashladne tečnosti i kada sam ga zamenio nije više dolazilo do tog "infarkta"! Moja pretpostavka je da se negde u tom crevcetu stvorio zalistak koji je na većim temperaturama delčimično ili potpuno zatvarao protok antifriza, jer se videlo kada odvrnem čep da on "secka" ili jedva curi prilikom vraćanja u posudu, umesto da ide normalno npr. kao kada malo pustiš vodu na slavini...Naravno, očišćeni su i oni tanki priključci na hladnjaku i boci koji su, takođe, bili delimično začepljeni (naročito na hladnjaku) i sve je lepo produvano.
Inače, kada popusti dihtung glave i probije kompresija u vodeni prostor creva su obavezno tvrda, ali to, nažalost, može da se desi i kada pukne glava, verovatno je nešto slično i sa uljem ako dođe do mešanja sa antifrizom... Ako je ranije skidana glava, teoretski je moguće da deo ulja prilikom demontaže iscuri u prostor u bloku kroz koji prolazi rashladna tečnost i da se zbog toga kasnije vidi u boci talog, pa možda najpre treba isprati sistem i proveriti da li će se ponovo naći tu nekako, mada kod tebe verovatno ranije nije dotegnuta glava kako treba i sada ti slini spolja. Jednom sam to rešio na drugarovom autu tako što sam poslel X kilomerata malo razlabavio šrafove kojima se steže glava i ponovo ih stegao na 11 kila uz rizik da puknu (i uz njegovo odobrenje), ali se to srećom nije desilo...