Evo, cisto da zapisem u tefter, odradjen jos jedan mali servis, najskuplji do sada. 4 litara Ligui Moly (kao i proslog puta), filteri za ulje, vazduh, klimu i naftu, sa zamenom 8.000din.
Desio mi se jedan peh, na koji nisam mogao da uticem. Grad mi je ostetio haubu. E sad... Ja sam malo zazuljen po tom pitanju, i ne zelim da je odradim s "qur.a" sto bi rekli. Masiranje karoserije otpada, nema ko to da radi kvalitetno u Nisu, a cujem da je i preskupo, a farbanje necu tek tako.
Strah me dve stvari
1. Da se boja ne razlikuje mnogo...
2 . Da za neki period ne popuca "git" na tim mestima...
Nije mnogo osteceno. Vidi se, ali ima 6-7 ulubljenja. Zato cu ga i dalje voziti tako, dok ne nadjem najbolje resenje... Mozda i zamenim haubu, ako nadjem da se ne razlikuje nijansa...
Zamenio sam migavce u retrovizorima. Stvarno je jeftino. 850 din/kom. Dzaba.
Trebam da zamenim i stopke sada pred tehnicki. Ne rade sve diode u obe stopke. Stopke su skupe. Oko 8.500 din/kom. Meni trebaju obe.
Treba mi i crvena sijalica za zadnje svetlo za maglu, jer su meni na gepek vratima obe "bele" lampe. Kao US stil. Tj, leva mi je od engleza...
Treca stavka koja mi je potrebna za tehnicki, jeste ciscenje egr-a i-ili dekarbonizacija. Hoce da zadimi kad potopim gas. Pri paljenju i normalnoj voznji ne, ali vidim u retrovizoru da zadimi kad potopim gas. Mozda je to bilo zbog starog ulja (odradio sam mali servis), i dodao sam aditiv za gorivo. Ispraticu sledeca par rezervora, sta se desava...