Prijatelju, veeelika je razlika kad auto stoji 10 godina u garaži i normalno se vozi od onog koji je non stop napolju u istim voznim uslovima na vrućini od 35° i više i zimi od -15°... Evo recimo lak. Dal je isti kod oba auta. Nije i neće ni biti. A drugo. Pomenuo si da živiš pored neke planine. Kad sam bio na Kopu pre dve godine, zima je bila velika; preko -20°. Osjećaj i do -30°. Svaki drugi dan smo morali paliti auto da akumulator ne crkne i gorivo ne zamrzne. Neki koji nisu palili aute, otišli su kući bez istih. A da o količini snega na njemu i ne govorim... ako uspeš da očistiš vrata i uđeš unutra-na konju si. [emoji2] a to u garaži nemaš.
Zato garaža čuva auto i limariju. Tj prozračna garaža. Nikako topla.
Dođi da vidiš kako mi izgleda auto, tačnije lim posle 15 godina upotrebe auta. [emoji2]
Neko nekad kaže da je akumulatoru svejedno dal bio napolju ili unutra. Veću glupost nisam čuo. Ostavi ga nedelju dana na golom betonu po zimi... [emoji2] videćeš rezultat.
Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока