Nisam slikao auto jer je uzas vreme ovde kod nas, nikako da ga lepo operem.
Za 2 nedelje se sredjuje zadnji levi rub sto je zakacen, ceka se majstor da se oslobodi posla, ujedno tada se stavljaju felne i gewinde koje su uzete juce. Uradice se mali servis, za veliki nema potrebe, sve je kako treba, njega cemo sledece godine.
Felne su OZ Racing Superleggera 17" sa letnjim gumama 215/45, sve 4 su iste DOT 1214, dobre za jos 2 sezone, posto ne vozim mnogo
Pregledan trap, imam za zamenu manzetne letve volana i desni brk, po recima majstora, to ce se zameniti kada se odradi reglaza posle montiranja amortizera.
U daljem planu je izduv kod Pirketa kao sledeci korak, 3" downpipe sa cevima od 2.5" sve protocno do zadnjeg lonca sa nekim lepim zavrsetkom, neka home made varijanta usisa jer finansije ne dozvoljavaju za neki ozbiljniji brendirani usis, mada koliko sam gledao za stage 1 nije toliko bitan usis, nema toliki problem do 230-240 konja.
Kada to bude uradjeno, icice na ciscenje dizni i sistema za gorivo, stavice se NGK BKR7EIX svecice, sipati Motul 300v 15w50 Competition, po preporuci, i ici verovatno u Revochip. Gledajuci po netu, klipove, i svasta nesto, nadam se nekoj cifri od 220-225ks sa svim tim uradjenim. Videcemo