Upravo, kao što kažeš, to mi je majstor i preneo. Nema on tu šta da zavrće/odvrće slavinu, sistem sam dozira količinu gasa.
E sada, da li neko misli da auto može da ide dobro, samo kada se vozi na višim obrtajima i višim brzinama

, je pre svega filozofsko pitanje, kojem ne bih da se bavim.

Takođe, birokratija u nas, mi je dobro poznata. Tako da sam se o tome već pre same ideje da zapravo ugradim TNG raspitao i ne ulazim ni u kakve avanture bez ovog "detalja".
Kada se dobije papirologija od onoga ko vam ugrađuje plin, automobil vozite na atest (ide taksa republičkoj agenciji i taksa za atestiranje sve oko 8000), nakon toga tehnički pregled i zamena saobraćajne.
Što se tiče točak boce, upravo tu bocu će i ugraditi. Verujem da je čovek u potpunosti informisan šta može, a šta ne, jer svakoga dana ima mušterije koje ugrađuju TNG.
A sama isplativost ugradnje, zavisi i od toga koliko se km-a pređe u tih godinu dana. Dakle, nekome će se isplatiti nakon godinu ili dve, nekome pak kraće. Po nekoj mojoj uprošćenoj računici, trebalo bi da se isplati nakon 12-13 000 km-a. S obzirom da sam prethodne godine prešao oko 18 000 km-a, to je glavni razlog ugradnje TNG-a.
Da se razumemo, da imam dovoljno novaca i auto sa pristojnim motorom, ni sam ne bih ugrađivao, ali sam mislio da se podrazumeva koji je glavni razlog ugradnje TNG-a.
