@BladeBG


Sve sam radim, izgubio sam povjerenje u majstore i bukvalno sam prinuđen. Mada iskreno niko neće to s merakom odraditi, kao kad radiš za sebe.
Prethodni majstor se kleo da će s glavom riješiti problem, međutim problem s paljenjem se ponovio nakon 1000km. Poslije je počeo da nagađa te možda je tandem pumpa, pa gumice dizni svako malo.
Evo viđećemo da li će se poslije generalne dešavati isto, mislim da ne bi trebalo, ali ako bude tražićemo dalje.
Generalna je i bila potrebna, vidim da na stublinama ima blagi brijeg pri vrhu, mada ne nešto prevelik, ipak je auto koji sigurno gazi 500 000km.
Blok će detaljno da se opere, ide na provjeru svakako, eventualno razbušivanje i to je to
Uglavnom je uslov da ostane fabrički AJM blok sa originalnim brojem motora.
Novi set kvačila sa zamajcem Sachs takođe pod obavezno, možda i reparacija mjenjača pošto zuji u drugoj brzini.
Planiram još neke prepravke po motoru, ali viđećemo još.
