Svestan sam da postoje 1.9TDI koji fabricki guraju oko 150KS, meni ne treba toliko, ja vec duze vreme vozim sa 90KS i OK je, moze bolje, ali je OK. Imao sam priliku da pogledam 1.9TDI sa 150ks i da ga uporedim (fizicki) sa mojim, jedina razlika, koju sam ja primetio, jeste ta sto ja imam BOSCH pumpu, a taj od 150KS ima PD. Uz malo istrazivanja po internetu, zakljucio sam nesto sto bih da odradim na autu, vezano za same performanse.
Posto je ovaj 1.9TDI pravljen tako da izdrzi dosta toga, predpostavljam da mu koji konjic vise nece smetati. Evo spiska stvari koje planiram da odradim, zeleo bih da mi neko sugerise ako sam pogresio negde ili sta bih tu jos mogao da odradim, unapred hvala !
-Nova izduvna grana (ne fabricka, vec pravljena kod majstora)
-Veci interkuler (em lepo izgleda, em ima svrhu)
-ChipTuning (dodace bar 10-20KS)
-EGR delete (cuo sam da to ovim motorima sa BOSCH pumpom ne smeta pri radu)
-Cold Air Intake ( dovod hladnog vazduha u motor, neki kazu da ima poboljsanja, ali sam skeptican po ovom pitanju)
-Skidanje katalizatora ( mozda ce vise da dimi, ali ce da ide)
-Druga turbina ? (ovo jeste skupo, ali dosta znaci, ako ikad budem mogao da odvojim novca za novu turbinu sa vecim precnikom nego fabricka, sigurno stavljam)
To je nesto osnovno sta sam nasao na internetu da ljudi rade na svojim autima sa 1.9TDI.
Odmah da kazem, ne planiram sa autom da idem na trke, ili da ga gazim non-stop. Jednostavno zelim da ako mi je nekad hitno da obidjem ili ako krenem da obilazim a naidje auto, da mogu da ga zgazim i sto pre zavrsim obilazenje, nemam ja 18-20god pa da se manijacim po gradu...
Posto auto nema bord, potrosnja na otvorenom je oko 4.5-6L, a u gradu je bogami oko 8-9L, zavisi od guzve, to je neka moja procena, jer nemam bord pa da znam tacno
