Elem, reših ja da popravim ABS... Nađem ceo hidro blok sa kontrolerom, sve isti brojevi kao kod mene... Kaže prodavac, ispravna. Stigne ona, vide se da je otvarana, al' ajde, ne mogu da je vratim dok ne probam. Obzirom da je čovek imao sličnu grešku kao ja, on je skinuo i prekontrolisao motor koji se nalazi na hidro bloku, rešim i ja da to probam. On je zamenio četikce i rešio problem.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=251962Ako neko bude radio da zna, može se skinuti motor bez skidanja celog kompletnog modula i bez odvrtanja cevi, samo se odvrnu toreksi T20 na nosaču modula i pomeri ceo modul. Motor drže dva toreksa T25, pa kad se modul malo pomeri, vidi se i drugi šraf koji je se inače ne vidi od nosača.


Elem, kad se odrvnu dva T25, i malo pomeri modul, može se izvući motor. Ne ide mnogo teško. Medutim, zna osovina motora da povuče biksnu, koja se nalazi između dva mala klipa na hidro bloku. Klipčići imaju gumice i pošto su izašli, ušao mi je vazduh u pumpu.


Vratiti ta dva klipčića i između njih ubaciti bixnu je poaso koji može da potraje i sat vremena. Zajebano je do

.
Mora da rade mali dugački šrafcigeri, pa malo umeća, uglavnom može da se namesti. Ko je radio više puta, verujem da može brzo da namesti.
Namesti sve ja to, međutim greška i dalje prisutna. Znači nije do toga. Odlučim da promenim i ceo kontroler, onaj koji sam kupio polovan, vrv otvaran. Usput otvorim moj motor, da pogledam četkice, ima još mesa, deluje da je dobar.
Od dva ABS modula napravim jedan, kontroler i hidro blok uzmem sa ovog što sam kupio, a motor uzmem sa mog i zamenim sve komplet. Ako neko buide skidao, da zna da mu ne treba više od 250-300 ml. ate ulja.
Iz 4 donje cevi što idu ka točkovima, ne curi ništa. Curi iz hidro bloka, i malo iz gornje dve cevi što idu ka glavnom kočionom. Kad se malo podignu ne curi ništa, nivo u posudi isti kao što je bio.
I pre nego što mi je došao drugar da ispustimo vazduh, vratim džek, upalim lap-top, dignem VAG-COM, i pogledam dobio još grešaka. Probam da obrišem, neće, iz drugog puta, obriše sve, lampica za ABS se ugasi pa upali. Skinem kontakt, ponovo dam, ne gori više, nema greške. Ja osmeh na faci

Dođe dugar ispustimo vazduh, krenem od zadnjeg desnog, ali on žurio, pa ispustim nekim bezveze redom.
Čini mi se da imam malo vazduha. Dobra je pedala, ali kad mi odstoji duže, duži je hod malo, pa kako krenem, onda je kraći hod, biće da negde imam čep.
Da li da ponovo ispuštam kako je bog rekao, zadnji desni, zadnji levi, prednji desni prednji levi, ili imam čep u pumpi negde? U tom slučaju da li neko zna tačno proceduru ispuštanja vazduha preko dijagnostike? Hvala