Dok je bilo loze na pumpama,sipo sam u g1 gtd stalno,ali stalno jadnik nije potrosio 20% goriva d2 dok je bio kod mene,sve lozak.
.Na istoj pumpi je drugar sipo u a6 tdi lozu i nije bilo nekih problema kolko znam..a taj sdi ti je totalno mrtvilo od motora.Al ako nisi zzustriji vozac onda ti je to pravo auto,malo trosi,preci ce brdo km bez veceg kvara..A sto se tice Ue-Zlatibor relacije tu sam redovno drao te sdi-eve,ja sa g2 tng pun,gazim i 120 ko nista odozdo i prelazim ih vala isto ko da su g2 D..Ja licno taj sdi nebih mogao voziti ni u ludilu(mrtav brale nema dalje)
Golf dvojka je manji i laksi auto,a 120 i ja sa 4.sdi-jem idem tom relacijom uzbrdo!Eto ja nebih nikad menjao 4.sdi-ja za bilo koju dvojku,nepricam zbog cene,i da isto kostaju.Pre nekoliko godina imao sam alfu 164 benzinca sa motorom v6 turbo imao je 210 ks,i tom uzbrdicom o kojoj ti pricas da si isao 120 ja sam isao u petoj i ubrzavao do 220,mogao je i vise nego mi neko smetao.To navodim jer je taj alfa romeo bio jeftiniji od golfa 2.Da li me razumes.
Ovde sve sami trkaci od semafora do semafora koji ne smeju da preticu ako nemaju 200Nm torka... da taj motor ne može da nosi taj auto, nikad ne bi ni bio ugradjen, samo je problem u ljudima sto bi za 2000€ da dobiju 6sec 0-100km/h
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ma ionako nema tu neke brze,sportske voznje sa autom ispod i od 2000 kubika tog godista.Brzi su auti novije generacije te kubikaze.Zna se koliko kosta odrzavanje bmw-a dizela starog 15 god,kao ekonomican,brz,a popravke kvarova van redovnog servisa ako se dese kostaju min 500e.Kakva je tu usteda u voznji dizela?Nema logike...Isplativije je voziti benzinca i to bez plina..