@pimbe
i imas slobodnu desnu ruku
@pimbe
i imas slobodnu desnu ruku
U pravu si, mada je meni na Malti slobodna leva

a u Srbiji desna, ima moj brat toy car SLK 320
Sto se same teme tice, slazem se i ja, sa glavnim argumentom ljubitelja manuelaca: tim da imaju mogucnost presaltavanja (downshift) u svakom momentu i da sam biras brzinu kad treba da ubrza ili kad da koci motorom.
Medjutim, tu mogucnost ima i svaki automatik, pod uslovom da manuelno pomeris rucicu menjaca ili da pritisnes gas do daske (kick down)
Automatik se po defaultu vozi u D i ima kick down ispod gasa, sto je sasvim dovoljno za normalnu voznju.
Ko voli da vozi zustrije tu mu je S, na starim 3 ili 2.
Paddle shift na volanu da ne pominjem . . .
Moj stil je da pred kriticno preticanje skljocnem u S i cim mu potopim gas, auto poleti kao iz pracke.
Mnogo ljudi vozi na "obrtaje" fazon, ne preko 3000, jer onda pocinje da trosi, a ima i onih kojima je i 2500 plafon. E ti vozaci na manuelcu se slome saltajuci, cenim da je tako, posebno kad se vozi brdo, kao preko recimo Divcibara u bilo kom pravcu.