Uh jebeno bilo danas.. Ovako, ukratko... Stig'o alat, odem da kupim novu remenicu. U povratku, upali mi se lampica za akumulator. Pogledam spala oba kaiša, PK i klinasti. Namestim PK, kako upalim, odmah ga strgne dole. Pogledam, velika remenica PK kaiša, igra gore-dole, levo-desno po centimetar. Au...
Bez serva i PK kaiša, dođem do servisa koji to treba da mi radi. 300 metara odatle (sva sreća). Jedva upali auto, jedab ga popnem na dizalicu gde se centrira trap i krenem da radim.
Krenem da ga dovedem na nulu, da vidim koliko beži, šraf na radilici se vrti bezveze. Izvadim ga rukom!
Puk'o, tj, IZKIDAO SE!! Evo slika:

Auuu.. U glavi već druga radilica.... Unutra ostao veliki deo. Kaže dečko, ma daj da probamo da izvadimo. Malo burgija, malo zeger klešta, izvadi on deo koji je ostao unutra. Probamo nov šraf, lepo ide, ne udara u radilicu, moći će lepo da se zavrne.
Čelo radilice naravno loše! Puno kratera i neravnina i "brdašaca"! Lepo sam rekao da je sad situacija gora nego prvi put! Sad je brže bežao iz faze. Evo slika:

Krenemo da obrađujemo čelo, i iz 2-3 puta skidanja alata i vrtenja, dobijemo čelo kao bebina guza.
Medjutim, ni sam ne znam kako, alat napravi udubljenja na gornjem ravnom delu čela i ispod levog ćoška čela radilice.
Evo slika:


Probamo novu remenicu, ide teško, ima luft gore-dole. Malo obradim gornji deo čela, nema više lufta gore-dole, samo levo-desno. To sve imaju tako, dok se ne zašrafi.
Stegnemo šraf na 9 kila, ja mu kažem treba još 1/4 kruga. Kaže on, uh to je još 3-4 kile, i uzme, dotegne još.
Uzupči mi auto, (moja bi ga baba bolje uzupčila na parkingu), nije hteo da oslobodi remenicu bregaste... Već vidim da tajming neće biti dobar.. al' ajde to je sad u drugom planu, zupčiću ga ja ponovo... Redno vreme servisa već isteklo, dečko radi prekovremeno....
Upalimo auto, sve remenice mirne, remenica PK Kaiša mirna, lepo radi. Kaže dečko, prati situaciju, ako ponovo počne da gubi fazu ili da šeta remenica PK Kaiša, nemoj da voziš, onda mu ne gine druga radilica.
Dođem kući, uključim VAG-COM, tajming skroz dole skoro do crvene linije, negde oko 29-30... Uzupčio ga loše, sačuvaj bože. Pumpu nismo dirali.
Dečko kaže da mu nije jasno koja je to sila pokidala šraf M14? Prvo smo pomislili da ovaj prethodni majstor nije pretegao šraf, jer znam da ga je stezao nekim jakim novim pištoljem. Onda kao nije to, nego velike oscilacije, veliko šetanje remenice radilice zbog lošeg ćela radilice... Ali opet da tako pokida šraf...
Ima li komentara? Hvala svima!!