Autor Tema: Voznja na plin i odrzavanje  (Pročitano 26506 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže svrle

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2445
  • Age: 36
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +27/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Superb II TDI
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #60 poslato: Avgust 07, 2010, 05:00:30 pre podne »
Hladan vazduh ima manju gustinu pa samim tim bude bolja smesa i zato bolje ide auto, isto vazi i za plin po nekoj logici.
Neprimeren potpis

Van mreže bulevar89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad, Srbija
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #61 poslato: Avgust 07, 2010, 11:16:19 pre podne »
a sta se dobija kad se uradi servis redovan na plinskom uredjaju? evo, trebalo bi da uradim servis redovan na 5000km, mada sam presao 10000km, a na plin radi lepo auto, ne trosi puno, ne zeza... )
hocu da kazem, jel bi trebalo onda manje da trosi, da jos bolje ide, il eto samo tako se radi servis jer tako stoji u garantnom listu?
Drive only the best... VW to infinity!!

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6719
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #62 poslato: Avgust 07, 2010, 12:06:52 posle podne »
dobija se to da i dalje lepo radi, zato se iz nekog čudnog razloga zove REDOVAN servis, a ne havarijski servis
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže svrle

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2445
  • Age: 36
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +27/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Superb II TDI
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #63 poslato: Avgust 07, 2010, 12:50:13 posle podne »
prekontrolise se sistem dal curi negde eventualno, i menja se filter za plin, i u sustini to ti je to...
Neprimeren potpis

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13883
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #64 poslato: Avgust 07, 2010, 02:10:18 posle podne »
Hladan vazduh ima manju gustinu
Greska. Hladan vazduh ima vecu gustinu i samim tim je bogatiji kiseonikom pa je s' toga i smesa bogatija i zato auto ide bolje sa hladnijim vazduhom. ;)
A da li to isto vazi i za plin, ne znam. Zato sam i pitao.

Van mreže bulevar89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad, Srbija
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #65 poslato: Avgust 08, 2010, 12:00:01 pre podne »
prekontrolise se sistem dal curi negde eventualno, i menja se filter za plin, i u sustini to ti je to...
i to kosta 1600 dinara? u majku im... :P
Dobro, nek samo radi kako treba, valjda ce mi i nastelovati kad su vec digli haubu :)  alealeee
Drive only the best... VW to infinity!!

Van mreže svrle

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2445
  • Age: 36
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +27/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Superb II TDI
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #66 poslato: Avgust 08, 2010, 05:15:02 pre podne »
Hladan vazduh ima manju gustinu
Greska. Hladan vazduh ima vecu gustinu i samim tim je bogatiji kiseonikom pa je s' toga i smesa bogatija i zato auto ide bolje sa hladnijim vazduhom. ;)
A da li to isto vazi i za plin, ne znam. Zato sam i pitao.
Moja greska, napravio sam lapsus. Pa vazi i za plin, zasto bi bilo drugacije. :)
Neprimeren potpis

Van mreže nemanja7

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1486
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd-Borca
  • Karma: +12/-10
  • Pol: Muškarac
  • Das Auto
  • Auto: Seat Leon 1.9 Seat inca 1.4
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #67 poslato: Januar 06, 2011, 01:25:54 pre podne »
ne znam gde da pitam pa reko aj ovde...

Nece da pali na plin bas nikako ni kada je hladan ni kada je vruc...palim na benzin i odma prebacim na plin bez problema i vozim bez problema...a ovako da upali samo na plin nema sanse nikako ...palio je pre par meseci i onda sam isao kod ovih sabana u kyro gas i oni rekose to tako i valja nevalja da palis na plin i to je to..

Van mreže svrle

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2445
  • Age: 36
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +27/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Superb II TDI
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #68 poslato: Januar 06, 2011, 01:39:41 posle podne »
ja imam problem sa meracem, blinkuju mi sve cetri diode za nivo plina kao da ga nema uopste i uzasno me nervira sto mi trepte non stop dok vozim, pogotovo nocu...
Neprimeren potpis

Van mreže border

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Lokacija: Paracin
  • Karma: +0/-0
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #69 poslato: Januar 08, 2011, 05:21:24 posle podne »
Da li plinu vise odgovara vruc ili hladan vazduh? Majstor mi je skinuo crevo koje je stojalo na onom fabrickom usisniku iza desnog fara. Pitao sam ga zasto on kaze da plinu ne odgovara hladan vazduh i to crevo mi je prebacio na oko 15-ak cm od motora. Mom drugaru rekli da je bolje da vuce hladan vazduh i ostavili mu crevo na usisnik. Znam da benzincima i dizelima, pogotovo turbo motorima, vise odgovara hladan vazduh.

Upravo tako, neki kazu ovako neki onako, i mene zanima ovo i kako i da li utice na potrosnju plina...

Van mreže Alexa

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1842
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd-Surčin
  • Karma: +30/-44
  • Pol: Muškarac
  • OEM+
  • Auto: Passat B5 TDI , Jetta Mk2 TDI
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #70 poslato: Januar 08, 2011, 07:59:31 posle podne »
Imam jedan problem vozim Mk1 1.6 naravno sa plinom , ujutru ga palim na benzin , kad digne temperaturu prebacim na plin ...
Ali kada prebacim sa benzina odmah na plin on se zagusi i nece da upali , nego moram da ubacim u onaj medju polozaj i cekam jedno 4,5,6 min da potrosi sav benzin iz karburatora , pa kad se ugasi onda prebacim na plin i palim....
Da li moze nekako da se izbegne to cekanje da potrosi sav benzin iz karburatora, ili da menjam karburator stavim manji  ili  boodala ....
Tdi

Van mreže border

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Lokacija: Paracin
  • Karma: +0/-0
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #71 poslato: Januar 12, 2011, 06:51:55 posle podne »
Kod karburatora jednostavno postoji kolicina benzina koju mora potrositi da bi mogao da prihvati plin posto ta dva derivata ne trpe mesanje... Jedino sto po meni treba je da odprilike zapamtis koliko mozes da predjes kada iskljucis dovod benzina pa da prebacis na plin pre nego sto se ugasi, narocito kod automobila koji umesto lanca imaju zupcasti kais...

Van mreže cvijander

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3856
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +47/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 Tas+Mexico
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #72 poslato: Januar 12, 2011, 10:56:28 posle podne »
Meni je komsija rekao da je to neka rezerva tj da ta kolicina -oko otprilike 3 litre se nalazi u nekom loncetu .Tako kad ga palim na benzin ,prebacim prvo na rezervu pa kad se i ona istrosi onda na plin tek ,jer odma na plin nece jer se gusi i stuca .

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9973
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #73 poslato: Januar 13, 2011, 04:14:42 pre podne »
Da li plinu vise odgovara vruc ili hladan vazduh? Majstor mi je skinuo crevo koje je stojalo na onom fabrickom usisniku iza desnog fara. Pitao sam ga zasto on kaze da plinu ne odgovara hladan vazduh i to crevo mi je prebacio na oko 15-ak cm od motora. Mom drugaru rekli da je bolje da vuce hladan vazduh i ostavili mu crevo na usisnik. Znam da benzincima i dizelima, pogotovo turbo motorima, vise odgovara hladan vazduh.

Upravo tako, neki kazu ovako neki onako, i mene zanima ovo i kako i da li utice na potrosnju plina...

То црево скидају и обично га окрену ка назад, зато што мотор не може да ради на леру кад је ауто у покрету...

Тј. једноставно се угаси кад се нагази на квачило (угаси га ветар), што кад ради на бензин није случај.

У Вршцу често дува кошава, па понекад осетим како се смањи број обртаја приликом налета ветра, док чекам зелено светло на семафору.

Слично као разлика између упаљача који користи плин као гориво и чувеног Zippo бензинца.

У суштини плин је тешко срање и сви га возимо зато што морамо.


http://www.youtube.com/watch?v=lODQmx-CF3I
« Poslednja izmena: Januar 13, 2011, 04:26:45 pre podne od strane Desmo »

Van mreže slavko.delic

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 370
  • Age: 45
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #74 poslato: Januar 13, 2011, 07:13:11 pre podne »
Imam jedan problem vozim Mk1 1.6 naravno sa plinom , ujutru ga palim na benzin , kad digne temperaturu prebacim na plin ...
Ali kada prebacim sa benzina odmah na plin on se zagusi i nece da upali , nego moram da ubacim u onaj medju polozaj i cekam jedno 4,5,6 min da potrosi sav benzin iz karburatora , pa kad se ugasi onda prebacim na plin i palim....
Da li moze nekako da se izbegne to cekanje da potrosi sav benzin iz karburatora, ili da menjam karburator stavim manji  ili  boodala ....
i ja isti auto imam i palim ga uvek na plin, a koji god karburator da staviš pri prebacivanju moraš uvek da čekaš da potroši benzin na međupoložaju pa tek onda prebaciš na plin i pičiiiiii

Van mreže border

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Lokacija: Paracin
  • Karma: +0/-0
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #75 poslato: Januar 13, 2011, 06:28:56 posle podne »
Meni je komsija rekao da je to neka rezerva tj da ta kolicina -oko otprilike 3 litre se nalazi u nekom loncetu .Tako kad ga palim na benzin ,prebacim prvo na rezervu pa kad se i ona istrosi onda na plin tek ,jer odma na plin nece jer se gusi i stuca .
Ima benzina u loncetu ali mozda 100 ml ili vec zavisi od karburatora ali svakako i tu kolicinu mora da potrosi pre nego sto prebacis na plin... To sto zoves rezerva je upravo taj benzin iz "lonceta" a kada stavis prekidac u nulti polozaj iskljucis dovod i benzina i plina i vozis dok ne potrosis to malo benzina a zatim "pustis plin"- prebacis na plin...

Van mreže Alexa

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1842
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd-Surčin
  • Karma: +30/-44
  • Pol: Muškarac
  • OEM+
  • Auto: Passat B5 TDI , Jetta Mk2 TDI
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #76 poslato: Januar 18, 2011, 09:25:25 posle podne »
Jedno pitanje , koliko dugo vam auto radi na benzinu pre nego sto prebacite na plin ?
Dok ne digne temperaturu , par minuta ili ???   :huh:
Tdi

Van mreže svrle

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2445
  • Age: 36
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +27/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Superb II TDI
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #77 poslato: Januar 18, 2011, 09:58:06 posle podne »
meni kad je ova hladnoca prebaci tek posle kilometar i po, nekad i 2 km. To kada stoji napolju duze vreme i kada je totoalno hladan. Posto je meni auto u garazi nocu, prebaci jako brzo na plin, posto imam grejanje u garazi.
Neprimeren potpis

Van mreže Alexa

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1842
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd-Surčin
  • Karma: +30/-44
  • Pol: Muškarac
  • OEM+
  • Auto: Passat B5 TDI , Jetta Mk2 TDI
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #78 poslato: Januar 18, 2011, 10:37:59 posle podne »
tebi sam prebacuje , a ostali koji sami prebacuju na prekidac (obican tng) ?  biggrin
Tdi

Van mreže svrle

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2445
  • Age: 36
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +27/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Superb II TDI
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #79 poslato: Januar 18, 2011, 11:38:27 posle podne »
pa obican mozes ti odmah cim upalis ali to ne valja za isparivac. Kad se ugreje malo motor, znaci kilometar, kilometar i po voznje zvekni na plin, meni se za toliko zagreje na 40 stepeni motor, tako ce i tebi odprilike.
Neprimeren potpis