Autor Tema: Voznja na plin i odrzavanje  (Pročitano 26745 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže svrle

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2445
  • Age: 36
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +27/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Superb II TDI
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #40 poslato: Maj 28, 2010, 01:26:57 posle podne »
ja imam sequent plin BRC na kolima, on sam prebacuje sa benzina na plin cim dostigne odgovarajucu temperaturu za ispravan isparivaca. vozim auto tri godine tako, i da ga ne ureknem, nisam imao frke nikad, to je znaci skoro 45000km predjenjih na plin, mozda 500-600km od toga na benzin... Najbitnije je da se pravilno koristi sistem, ako nemate automatsku promenu sa benzina na gas i obrnuto... Zbog neispravnog rukovanja i dolazi do kvarova na motoru. Uvek sacekati da motor dostigne radnu temperaturu pa onda prebaciti na plin, a u zimskom periodu, pre gasenja prebaciti na benzin jedno dva minuta i ugasiti auto. I nema brige.  ;) B)
Neprimeren potpis

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13884
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #41 poslato: Maj 28, 2010, 02:00:39 posle podne »
A reci mi nesto. Ja do posla imam 4km. Da li mislis da se auto do tada zagreje do radne temperature? I to kad je napolju -7, -8 i vise. Ja kad bih to cekao onda mi plin zimi ne bi trebao. Bar za voznju po lokalu. Nema potrebe da se ceka radna temperatura. Posle 2-3 minuta moze se prebaciti na plin.
« Poslednja izmena: Maj 28, 2010, 04:12:59 posle podne od strane Ivan KS »

Van mreže svrle

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2445
  • Age: 36
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +27/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Superb II TDI
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #42 poslato: Maj 28, 2010, 03:08:58 posle podne »
ne bih znao sta da ti kazem, ti koristi onda kao mozes shodno uslovima zivota. Kad kazem radna temperatura, mislio sam na temperaturu na kojoj mozes da se prebacis na plin, sad ne znam koja je to tacno jer meni to prebacivanje radi automatski, ali zimi to iznosi 2-3km predjene voznje, a leti do 1km voznje.
Neprimeren potpis

Van mreže border

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Lokacija: Paracin
  • Karma: +0/-0
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #43 poslato: Maj 29, 2010, 10:45:53 posle podne »
Ja sam toliko ustedeo paljenjem na plin da mi se isplati ne membrane da menjam vec ceo isparivac... bleh

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13884
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #44 poslato: Maj 29, 2010, 10:55:15 posle podne »
To i ja kazem. Na benzin sam ga palio kad je bas bilo hladno. Preko -10, sve ispod toga na plin.

Van mreže IvanT

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://www.lovatogas.co.rs
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #45 poslato: Maj 29, 2010, 11:14:45 posle podne »
Na gas mozete da startujete motor i na -40, ali to nije dobro kako za uredjaj tako ni za sam motor. Na taj nacin deo tecne faze gasa odlazi do motora, sto moze da dovede do njegovog trajnog ostecenja .....da zanemarimo uredjaj u tom slucaju, to je sitna stavka. ;)

BTW
Zakon o ugradnji i atestiranju je poostren i novi zakon ce stupiti na snagu do kraja ove godine. Servis membrana se sa cenom priblizio kompletnom isparivacu, ali zamenom isparivaca ce morati da se ponovo plati atestiranje, ili kazna ukoliko se utvrdi da broj isparivaca nije isti kao u atestnoj knjizici. Nazalost tako je....
2002 VW Passat 1.8T LPG
http://www.lovatogas.co.rs

Van mreže acakololec

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 487
  • Age: 40
  • Lokacija: Kosovo i Metohija, s.Kololec
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CharlesPiews
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #46 poslato: Maj 29, 2010, 11:20:46 posle podne »
A sta ako nisu mogli ili pak znali da procitaju broj isparivaca i u atestu napisali isparivac marke Lovato BB ?
Atest su vrsili momci iz AMSS iz prestonice.

 lollol lollol lollol

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13884
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #47 poslato: Maj 29, 2010, 11:21:25 posle podne »
Pa ti imas PUS-ovan isparivac. biggrin lollol

Van mreže marko.jovanovic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 229
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #48 poslato: Jun 02, 2010, 10:22:43 posle podne »
imam problem, nece na benzin! naspem 10l i promenim filter goriva,benz dodje do njega ali ne ide u pumpu.
sta da radim?
creva su ok na plin radi normalno, i karburator je u redu.

Van mreže Korteza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 429
  • Age: 39
  • Lokacija: Kikinda/Uzice
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Volfsburg
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #49 poslato: Jun 03, 2010, 01:38:18 pre podne »
moras ga naterati  lollol vidi kakav je filter ali cisto sumnjam da je do njega dugo nevozis na benzin zato i nece... kad budes izasao na pravinu odmah prebaci na benzin i teraj ga tako...
-Kraft durch freude-

Van mreže Dino

  • Uprava Kluba
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1818
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +27/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #50 poslato: Jun 03, 2010, 11:05:24 pre podne »
Kada das kontakt jel cujes da zuji tamo pozadi kod rezervoara?

Van mreže marko.jovanovic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 229
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #51 poslato: Jun 03, 2010, 02:51:44 posle podne »
Ta kod rezervoara ne zuji,ne znam ni da je imam rolleyes: a probao sam nizbrdo juce zaletim ga stotku prebacim na benz i drzim gas do poda ali nece da povuce. filter goriva nov. sta li moze biti u pitanju?

Van mreže IvanT

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://www.lovatogas.co.rs
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #52 poslato: Jun 03, 2010, 03:04:00 posle podne »
Koji uredjaj, koji motor, koji prekidac za gas?.... ako ocekujes pomoc, moras da nam kazes oko cega da pomognemo...

Ukoliko je motor sa ubrizgavanjem, moze da bude do pumpe, relea pumpe, filtera, prekidaca...ukoliko je karb, moze da bude do samog elektro ventila za benzin, karburatora, opet pumpe....zato je bitno dati podake o uredjaju i vozilu za koje pitas...

2002 VW Passat 1.8T LPG
http://www.lovatogas.co.rs

Van mreže marko.jovanovic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 229
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #53 poslato: Jun 03, 2010, 07:36:20 posle podne »
Scirocco motor je 1.8 sa karburatorom a uredjaj Lovato. prekidac za plin ( ako se misli na onaj na instr tabli) je obicni sa 3 polozaja-gore plin,dole benzin a u sredini neutralno. jel moze kako da se ispita da li pumpa radi?

Van mreže IvanT

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://www.lovatogas.co.rs
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #54 poslato: Jun 04, 2010, 03:40:23 posle podne »
Prvo proveri da li elektro ventil za benzin dobija +12V kada prekidac postavis u polozaj BENZIN. Ukoliko dobija, prekidac je ispravan, a el. ventil mora da cakne. Ako ne cakce, el. ventil je neispravan.
Da bi proverio pumpu, moras skinuti izlazno crevo sa pumpe, postaviti neko duze, upaliti motor na gas, drugi kraj novog creva postaviti npr. u flasu i videti da li benzin protice......najpametnije od svega je posetis jednog dobrog majstora. ;)
2002 VW Passat 1.8T LPG
http://www.lovatogas.co.rs

Van mreže marko.jovanovic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 229
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #55 poslato: Jun 04, 2010, 08:32:36 posle podne »
Hvala , pokusacu  pa ako ne uspem teram kod majstora mada vise volim kad nesto sam popravim i skontam kako radi  biggrin

Van mreže jare

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 740
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +11/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #56 poslato: Jun 05, 2010, 12:34:17 pre podne »
@ IvanT
 Druze jel moguce da se smanji temp isparivaca i broj obrtaja na kom prebacuje (sad je 3000 sto je po meni previsoko) i vreme prebacivanja na plin mislim da mi je sad oko 1 min kad je topao! Ubija me u gradu  jel na 30 litara plina potrosi 10 litara benzina na paljenje i nekad(kad mi nestane benzina) nemogu samo da ga upalim samo na plin i ako je vruc! Uredjaj je landirenzo sekvent ugradjen pre 2.5 godine (prosli vlasnik je to ugradio), auto je passat g60!
odosmo u off, mladjeg a bezobraznijeg od tebe nema na zemaljskoj kugli...
Od Poršea priznajem 356 i 911, a od Amera bi kupovao samo benzin!

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #57 poslato: Jun 05, 2010, 01:09:13 pre podne »
nemoze, javi se giletu kad zavrsi maturu da baci pogled na isparivac ;)

Van mreže IvanT

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://www.lovatogas.co.rs
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #58 poslato: Jun 05, 2010, 03:31:36 posle podne »
@ IvanT
 Druze jel moguce da se smanji temp isparivaca i broj obrtaja na kom prebacuje (sad je 3000 sto je po meni previsoko) i vreme prebacivanja na plin mislim da mi je sad oko 1 min kad je topao! Ubija me u gradu  jel na 30 litara plina potrosi 10 litara benzina na paljenje i nekad(kad mi nestane benzina) nemogu samo da ga upalim samo na plin i ako je vruc! Uredjaj je landirenzo sekvent ugradjen pre 2.5 godine (prosli vlasnik je to ugradio), auto je passat g60!

Moguce je, mada je kod LRenzo sekventa minimalno vreme prebacivanja 30s, nakon startovanja motora. Ni jedan sekvencijalni sistem ne omogucava direktno startovanje motora na gas, ali je kod ostalih to vreme prebacivanja dosta manje, tj. motor se samo startuje na benzin i odmah moze da predje na gas.
Postoji opcija ubacivanja dodatnog temperaturnog senzora i kod tvog sistema, tako da se to vreme moze skratiti na 5s.  ;)
2002 VW Passat 1.8T LPG
http://www.lovatogas.co.rs

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13884
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Voznja na plin i odrzavanje
« Odgovor #59 poslato: Avgust 07, 2010, 01:05:55 pre podne »
Da li plinu vise odgovara vruc ili hladan vazduh? Majstor mi je skinuo crevo koje je stojalo na onom fabrickom usisniku iza desnog fara. Pitao sam ga zasto on kaze da plinu ne odgovara hladan vazduh i to crevo mi je prebacio na oko 15-ak cm od motora. Mom drugaru rekli da je bolje da vuce hladan vazduh i ostavili mu crevo na usisnik. Znam da benzincima i dizelima, pogotovo turbo motorima, vise odgovara hladan vazduh.