Autor Tema: Passat B5.5 1.8T  (Pročitano 65708 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #300 poslato: Jun 06, 2012, 12:56:52 pre podne »
a kakvi su ti bili leteci lezajevi kad si otvorio motor?

Van mreže Nesho

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 409
  • Age: 42
  • Lokacija: Boston USA
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #301 poslato: Jun 06, 2012, 01:15:31 pre podne »
Leteci su bili u odlicnom stanju. Imam par delova sacuvanih za suvenire hehe
Eurotuned

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #302 poslato: Jun 06, 2012, 01:21:10 pre podne »
ok. koliki pritisak si imao na starom motoru? i na koliko o/min se desila havarija?
malo mi je cudno da se klipnjaca polomila od prevelikog pritiska, mada je moguce

Van mreže Nesho

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 409
  • Age: 42
  • Lokacija: Boston USA
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #303 poslato: Jun 06, 2012, 01:26:20 pre podne »
Pritisak je bio 1.8 bara ili ti 26psi od prilike. Ako sam dobro preveo neznam. Otprilike sam iso oko 145 milja na sat ili ti 230 kmh otprilike. Obrtaji su bili skoro do 6000 ako ne i preko. Desi se dosta da odu klipnjace kad se toliko odvrne. Ja sam bio svestan toga al ajd reko necu ga derati mada povuklo nesta i jbga hehe sad moze i preko 1.8bar nece se nista desiti mada ovaj meth ce da hladi cilindre pa je malo vise sigurno.
Eurotuned

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #304 poslato: Jun 06, 2012, 01:36:09 pre podne »
neso na tim velikim obrtajima klipnjace u 99 posto slucajeva lomi slabo podmazivanje radilice zato sam te i pitao za stanje lezajeva. mada na turbo benzin motoru je sve moguce. ne znam engleski kakva ti je ono sprava koju ces uzeti, kako radi i na kom principu?

Van mreže Nesho

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 409
  • Age: 42
  • Lokacija: Boston USA
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #305 poslato: Jun 06, 2012, 01:40:12 pre podne »
Ovaj water meth je mjesavina Metha i vode. Kad se turbo upali ono ubrizgava tu smjesu u usisnu granu i hladi cilindar. Smanji vrucinu u cilindru u sustini.
Eurotuned

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #306 poslato: Jun 06, 2012, 01:43:09 pre podne »
to je dobro. cosvorth je nekada imao slican princip hladjenja klipova, oni su ga prvi i izmislili.
sretno u daljim radovima  mahac

Van mreže Nesho

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 409
  • Age: 42
  • Lokacija: Boston USA
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #307 poslato: Jun 06, 2012, 01:45:04 pre podne »
Da odatle je sve i poteklo. Sad ih ima razlicitih vrsta... Hvala, nadam se da nece biti kaboooommmm opet hhehehe ako bude onda letimo i ja i auto iz kuce :D
Eurotuned

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #308 poslato: Jun 06, 2012, 01:47:48 pre podne »
kakve su ti lambda sonde na autu trenutno?

Van mreže Nesho

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 409
  • Age: 42
  • Lokacija: Boston USA
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #309 poslato: Jun 06, 2012, 01:52:43 pre podne »
Prvi i drugi senzor na auspuhu?
Eurotuned

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #310 poslato: Jun 06, 2012, 01:53:08 pre podne »
da. jesu li serijski?

Van mreže Nesho

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 409
  • Age: 42
  • Lokacija: Boston USA
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #311 poslato: Jun 06, 2012, 01:55:20 pre podne »
Prvi samo koristim a drugi nemam vise jer ovaj program sto imam za turbo netreba da ima senzor drugi. Samo prvi.
Eurotuned

Van mreže Nesho

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 409
  • Age: 42
  • Lokacija: Boston USA
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #312 poslato: Jun 06, 2012, 01:56:18 pre podne »
Obrisan mi je taj drugi senzor i svi oni mali za turbo. Neznam kako se oni zovu kod nas dole. Samo koristim onaj senzor za protok vazduha sve ostalo je izbrisano
Eurotuned

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #313 poslato: Jun 06, 2012, 02:04:54 pre podne »
neznam koji  program koristis ali na 1,8bar dolazi do ogromnog povecanja temperature izduvnih gasova i temperature na celu klipa. sad dal ces ti sa met-vodom i diznama veceg kapaciteta uspjeti da smanjis tu temperaturu to je diskutabilno. na kracim relacijama vjerovatno da hoces. na duzim mislim da ne. i kovani klipovi ne mogu trpiti bas sve, nadam se da si u novom bloku motora ostavio dobru toleranciju izmedju klipa i zidova cilindra

Van mreže Nesho

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 409
  • Age: 42
  • Lokacija: Boston USA
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #314 poslato: Jun 06, 2012, 02:10:02 pre podne »
Ovaj meth smanji mnogo to a vidio sam dosta ljudi sto ima i oko 2 bara sa istim klipovima samo vecim turbom :) Neznam javim ti za par sedmica kako ce ispadne. Za moj dzep se nadam da nisi u pravu i da necu istopiti klip hehehe pozzzzz i hvala za savete ;)
Eurotuned

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #315 poslato: Jun 06, 2012, 02:11:27 pre podne »
 beer

Van mreže Nesho

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 409
  • Age: 42
  • Lokacija: Boston USA
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #316 poslato: Jun 09, 2012, 06:04:20 posle podne »
Evo malo delova sto su visili oko motora i u njemu posle izletanja klipnjace hehe

Ovako je blok bio, moze se vidi kroz njega na trecem cilindru :D



Mali delici oko nosaca motora i u nosacu motora sa vozaceve strane :)




I kako je klip izgledo nakon svega toga...remek delo pravo hehehe

Eurotuned

Van mreže sreckoas

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4515
  • Age: 35
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +43/-16
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #317 poslato: Jun 09, 2012, 08:20:47 posle podne »
ti si ga bas zesce pokidao :D
 

Van mreže Nesho

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 409
  • Age: 42
  • Lokacija: Boston USA
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #318 poslato: Jul 04, 2012, 03:04:05 posle podne »
Evo kako ce izgleda za ovu godinu, konacno felge stigle...:)





Gepek



I air ride controls

Eurotuned

Van mreže DusanVW

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2670
  • Age: 32
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +103/-38
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Grand Cherokee 4.7
Odg: Passat B5.5 1.8T
« Odgovor #319 poslato: Jul 04, 2012, 03:19:47 posle podne »
 tapsac clap ... wub