Za dodatno hlađenje motora ugrađen je Aquamist (WMI) kompanije Torqbyte, model oznake CMS-LT, gde se praćenje svih podešavanja nadzire preko aplikacije mobilnog telefona, ili naprednog podešavana preko laptopa, potpuno bežično. Sa sigurnošću mogu da stojim iza toga da je ovo najnapredniji WMI sistem koji može da se kupi (može da gura više od dve pumpe istovremeno i ko zna koliko dizni
).
Za gorivo smo ugradili TTRS pumpu niskog pritiska koju kontroliše Torqbyte napredni PM3 kontroler sa Torqbyte J538 modulom (koji menja fabrički plavi modul, poznat po bagovitom radu). Sistem je podešen da sa što manjom potrošnjom goriva daje maksimalne performanse, bez pregrevanja pume.
No da se vratim na problem. Kako nam je kvačilo otišlo taj kobni dan prošlog meseca, odlučio sam se na najekstremniji upgrade setup, kako se ovo ne bi ponovilo. Naime pored kvačila, temperature motora su konstanto bile između 90-95C, pa smo i to morali da rešimo.
Naime, zamenjen je semering radilice sportskim zamenskim modelom kompanije iABED (ovo više zbog curenja ulja kod fabričkog semeringa kad dođe do dinamične vožnje, a odmah potom i visokih temperatura).
E sad, danas smo uradili sledeće, naime unapređeno je DQ250 FWD kvačilo sa onim koje trpi i do 700Nm.
U DSG DQ250 menjač je ugrađen Quaife LSD (zaključan diferencijal). Ovo će svakako da poboljša upravljivost vozila, a i jednim malim delom skratiće kočenje.
Da bi dodatno rashladili motor, ugradili smo iABED eksterno hlađenje ulja motora čiji radijator iliti hladnjak smo smestili na desnu suvozačevu usisnu stranu branika. I zamenjen je hladnjak motora sa sportskim modelom.
Potom je dodato i eksterno hlađenje ulja DSG DQ250 menjača, čiji smo hladnjak smestili na levu suvozačevu usisnu stranu branika.
Bilo je tu još par izmena, tj. zamenili smo kočioni cilindar sa novim sa TTRS-a, sve kočione linije, kočionu tečnost, DS3000 pločice, Motul 300V ulje i još dosta toga. Auto je presvučen iznutra ceo alkantarom
Sledi update