Zadnji brisač je na Passatu B5, B5.5, Golfu 4, Bori, Audiju A4 B5, Audiju A6 C5 i svim ostalim Wagovim automobilima koji imaju takav sistem da brizgaljka za rashladnu tečnost prolazi kroz osovinu, mnogo veći i problem nego sto neki misle. Shvatio sam koliko je problem, tek posto sam lično uzeo da je rešavam na svom autu, pa onda i na drugim.
Između brizgaljke i osovine se od nekorišćenja nakupi prljavstina koja se cementira, ali bukvalno i osovinica motora slomi prskalicu i počne da je okreće sa sobom. Tada voda krene da curi u kuciste brisača i u gepek iza tapacira. I tada nastaje sra..e u boji. Počne da te zeza brisač, brava zadnje gepeka, na koju se sliva voda, često se i pojavi rđa tu negde, posto tečnost za brisače nagriza.
Moze biti i da je sam prekidač, ali ja pričam, sta se ćešće dešava.
Ono sto je bitno da mi kazeš je...Da li brizgaljka zadnjeg brisača radi? Da li se pomera sa osovinom ili stoji u mestu?