Autor Tema: Teško pali vruć 2.0 TDI CR Passat B6  (Pročitano 5137 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže salek

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Lokacija: ruma
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: PassatB6 2.0TDI comfortline
Teško pali vruć 2.0 TDI CR Passat B6
« poslato: Jul 30, 2016, 07:32:08 posle podne »
Da li neko zna, da li je neki CR 2.0 TDI motor imao problem vrućeg starta, a da je taj problem rešen softverski,  mapiranjem ECU?
To je inače bila boljka starih PD mašina, kada se mapiranjem povećavala količina ubrizgavanja goriva pri paljenju kada je auto vruć...

Ja inače sumnjam na senzor temperature motora, mada nije izbacivao greške na board-u.

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Teško pali vruć 2.0 TDI CR Passat B6
« Odgovor #1 poslato: Jul 31, 2016, 12:31:55 posle podne »
Senzor G64 te hebe . . .  600 dindži zamenski . . .
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže salek

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Lokacija: ruma
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: PassatB6 2.0TDI comfortline
Odg: Teško pali vruć 2.0 TDI CR Passat B6
« Odgovor #2 poslato: Jul 31, 2016, 02:30:32 posle podne »
Pimbe, koji je to senzor, jel to taj CTS senzor odnosno termodavač kako ga drugačije zovu?   Hvala.

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Teško pali vruć 2.0 TDI CR Passat B6
« Odgovor #3 poslato: Avgust 02, 2016, 11:45:25 pre podne »
Pa to je senzor G64 kako ga gde zovu nem pojma, ali G64 daje pogresnu informaciju ECU, tacnije javlja mu da je auto ladan ko kamen. Pre neki dan sam na petici kroz dijagnozu video da joj je G64 javljao -11 C, a ni zimus nije bilo toliko ladno. Zamenili senzor i druga pesma odma.
Motor je poželjno da bude ladan pri zameni. Dobićeš nov osigurač i novu gumicu uz senzor. Uostalom, kad otvoriš kutijicu, samo će ti se kasti. Izvučeš taj osigurač, izvadiš stari senzor, proveriš da je izašla stara gumica i gurneš novi senzor sa novom gumicom nazad, vratiš osigurač, zakačiš džek i to je to. Novu gumicu namaži mašću ili uljem pred ugradnju.

pozz

 mahac
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže salek

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Lokacija: ruma
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: PassatB6 2.0TDI comfortline
Odg: Teško pali vruć 2.0 TDI CR Passat B6
« Odgovor #4 poslato: Avgust 02, 2016, 08:52:18 posle podne »
Hvala Pimbe majstoru  clap clap clap majstor1 majstor1 majstor1

Van mreže Galaxy

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 416
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +10/-9
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Octavia A7, 1.6 TDI
Odg: Teško pali vruć 2.0 TDI CR Passat B6
« Odgovor #5 poslato: Mart 27, 2019, 08:51:27 posle podne »

Izvinjavam se modovima sto podizem temu, ali nisam.nasao odgovarajucu.


Meni se javlja problem sa vrucim startom, ali motor nije CR, vec PD.

Naime, kada je hladan, pali ok. Ali kada je vruc, moram duze da verglam. Znaci par sekundi. Na vcds mi pojavljuje nesto sa diznama. Citajuci ovu temu, ima logike da nesto ne valja, pa dizne bace losu smesu ili sta vec.

Kako se resava ovaj problem? Isto kao i na CR, gore spomenuto, ili samo ovo mapiranje?
Hvala.