Autor Tema: Turbina  (Pročitano 7783 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže fanste

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5 1.9 TDI
Turbina
« poslato: Jul 11, 2016, 08:32:07 posle podne »
Kada na aktuator rucno nabijem pritisak pomeri polugu na turbini  , a kad vratim na el mag ventil, nece da otovri i nema snage auto
 

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Turbina
« Odgovor #1 poslato: Jul 31, 2016, 12:39:06 posle podne »
Verovatno nesto nije reklo solenoidu da radi . . . Tacnije ECU, a verovatno ECU nema pojma da treba da aktivira solenoid jer mu fale ili dobija pogresne informacije nekog senzora, u tvom slučaju pritiska busta . . .
Kači na dijagnostiku pa će ti sam reći gde i šta žulja
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže fanste

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5 1.9 TDI
Odg: Turbina
« Odgovor #2 poslato: Avgust 13, 2016, 04:20:37 posle podne »
Na dijagnostici kaze da je sve uredu kasnije sam opet probavao i skontao sam da nestvara dovoljan pritisak da pomeri polugu sta bi moglo biti ?

pekar

  • Gost
Odg: Turbina
« Odgovor #3 poslato: Avgust 13, 2016, 04:31:22 posle podne »
na dijagnostici imas da vidis zadatu vrednost pritiska turba i trenutnu vrednost, ako ti trenutna vrednost nedostize zadatu vrednost boosta, onda ti negde gubi pritisak,puklo neko crevo ili sama turbina ima problem...

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Turbina
« Odgovor #4 poslato: Avgust 13, 2016, 10:29:46 posle podne »
Jel' možda znaš da objasniš tačnu proceduru kako ide provera pritiska truba preko VAG COM-a? Vidim da se ode na basic setings i na kanal 11, ali mi nije jasno dalja procedura. Vidim da obrtaju treba da budu 2850-3150, pa se onda gleda zadati i trenutni pritisak.... Gore piše nešto kao treća brzina, 3000 obrtaja... Na klipovima na Youtubu, većina ne dira ništa gas, auto sam dodaje i oduzima gas i većini se zakuca na 1406 obrtaja... Na par klipova ne vidim možda neko i dodaje sam gas. Jel' se zna tačna procedura? Hvala.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

pekar

  • Gost
Odg: Turbina
« Odgovor #5 poslato: Avgust 14, 2016, 11:13:49 pre podne »
najbolja varijanta ti je u voznji, zakacis na dijagnostici jos jedan drugar sa tobom koji ce pratiti, i trecom brzinom preklopis gas i kako ulazi u obrtaje trenutna vrednost pritiska turba treba da ti se izjednaci sa zadatu vrednost pritiska, e sad,tako je kod benzinca sto predpostavljam da je i kod dizela ista varijanta provere u voznji...

Van mreže fanste

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5 1.9 TDI
Odg: Turbina
« Odgovor #6 poslato: Avgust 15, 2016, 08:00:00 posle podne »
Da li moze biti problem sto nema vakuma na egr ventilu pa da zato ne otvara turbinu ?

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2065
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +100/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Turbina
« Odgovor #7 poslato: Avgust 15, 2016, 10:59:33 posle podne »
Koja turbina i koji motor?
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže fanste

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5 1.9 TDI
Odg: Turbina
« Odgovor #8 poslato: Avgust 15, 2016, 11:18:10 posle podne »
1.9 tdi 81kw ,turbina redovna nije varijabilna

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2065
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +100/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Turbina
« Odgovor #9 poslato: Avgust 15, 2016, 11:35:09 posle podne »
Ako je to 1.9 AFN 81kw onda ide sa varijabilnom turbinom gt1749v. Vakum preko creva isprati od vakum pumpe, preko nepovratnog ventila do N75 ventila.
Ako nema vakuma na dovodu N75 onda je nepovratni ventil zaglavio ili naprsla creva.
Ako ima vakuma na ulazu N75, a nema ka turbini onda je pokvaren ventil ili ga ECU ne otvara iz raznih razloga.
Ako pak N75 dobro reguliše vakum, neispravan je vakum aktuator ili zaglavljen mehanizam turbine.

Kreni od vakum pumpe pa ispituj dalje ka turbini.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže fanste

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5 1.9 TDI
Odg: Turbina
« Odgovor #10 poslato: Avgust 17, 2016, 11:05:06 pre podne »
Turbina je redovna nije varijabilna jer pre ovog motora bio ahu i nije menjana , zamenio sam creva ima vakuma ali i dalje nece da otvara

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Turbina
« Odgovor #11 poslato: Avgust 17, 2016, 06:57:28 posle podne »
Kada na aktuator rucno nabijem pritisak pomeri polugu na turbini  , a kad vratim na el mag ventil, nece da otovri i nema snage auto
 

servis turba ...
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Turbina
« Odgovor #12 poslato: Avgust 17, 2016, 11:39:05 posle podne »
Čekaj malo,ako ti nije varijabilna turbina nego od AHU sa west gate-om na aktuator ne treba da dolazi vakuum nego pritisak. A ako ti ne dolazi pritisak onda turbinu ništa ne rasterećuje i trebao bi da imaš pritiska više nego što ti treba

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Turbina
« Odgovor #13 poslato: Avgust 24, 2016, 10:04:44 posle podne »
najbolja varijanta ti je u voznji, zakacis na dijagnostici jos jedan drugar sa tobom koji ce pratiti, i trecom brzinom preklopis gas i kako ulazi u obrtaje trenutna vrednost pritiska turba treba da ti se izjednaci sa zadatu vrednost pritiska, e sad,tako je kod benzinca sto predpostavljam da je i kod dizela ista varijanta provere u voznji...

Hvala, tako sam i uradio, doduše sam sam radio. Aktuelna vrednost pritiska je i veća nego što treba, a na oko 4000 obrtaja, pritisak padne, auto štucne i lošije ide. Evo slikovno:




Neko vreme ide tako lošije, pa onda počne dobro da vuče, sve bez gašenja auta i bez bilo koje greške.
Spremam se da čistim geometriju, jer dugo nije očišćena.
Moje pitanje za poznavaoce je sledeće: Obzirom da ECU ne baca auto u safe mode, niti ima one klasične greške 00575 - pritisak u usisnoj grani, da li je ipak pritisak veliki, ali ne toliko veliki, da ode u safe mode, a opet malo veći, pa zbog toga N75 rastereti turbinu, pritisak padne, auto ide lošije.... Ili bi svakako morao da ode u safe mode i prijavi neku grešku sa ovim parametrima što sam postavio? Hvala!
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Forman90

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Lokacija: Derventa
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b7
Odg: Turbina
« Odgovor #14 poslato: Avgust 25, 2016, 01:41:55 posle podne »

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Turbina
« Odgovor #15 poslato: Avgust 25, 2016, 02:28:03 posle podne »
Ne čuje se kod mene ništa. Danas skinem MAF i malo naprskam sprejom za čišćenje kočnica i malo rukom razradim polugu na vakumu turbine i nema više da štucne, sve u redu. Ne verujem da sam prskanjem MAF-a nešto uradio, pre će biti da sam malo razradio varijabilu. Nema šta, moraće čišćenje u skorije vreme.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Turbina
« Odgovor #16 poslato: Januar 20, 2017, 07:17:50 posle podne »
Jel' zna neko zašto mi auto ne ode u "safe mode" a turbo baš dosta prepunjava?! Treba da razradim krilca, nije geometrija čišćena odavno, ali letos je isto prepunjavao, ali štucne, pa obori pritisak, isto nije bilo safe moda. (pogledajte dva posta unazad). Tada sam malo razradio polugu, i bilo sve normalno do novembra, nije prepunjavao. Sada prepunjava (3900 obr/min, zadati MAP 1900 mbar, aktuelni 2550 mbar) i ništa se ne dešava, auto ide dobro, nit ode u safe mod, nit štucne pa slabije ide, sve kao normalno. Mislim, ćistiću turbo na proleće, ali kako do tada voziti a da ne bude "cigani lete u nebo"? Zašto ne ide u safe mod, jel' mu treba veći pritisak ili šta, jel' imao neko sličnu situaciju? Hvala!
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.