u slucaju da je los neki od ventila da otkine pecurku i kad je stigne klip da uzme i baci motor , samo toliko .
neko voli da rizikuje , neko ne , ja ne bih rizikovao to je moje misljenje jer ti dodatni troskovi ga nece preci 50e ,a bice siguran , eto srece da je tako kako ti kazes pa da prodje sto bolje i sto jeftinije

u ostatke defektaze koji su mogli da se dese na glavi necu da ulazim u polemiku , nisam majstor

ne vezano za temu ...
Brat uz svo duzno postovanje, ali nelupaj gluposti. Kada postavi nov zupcasti (ako bude uopste moguce) motor se okrece nekoliko krugova kljucem bas da bi se proverilo dali ce nesto da koci zakacinje i tako. Posle nekoliko krugova normalnog okretanja opet se poravnja na oznake ako je sve ok moze paljenje. Ako bude imalo krivih ventila (a cisto sumnjam) nema sanse da se dovde na paljenje to jes na oznake i onda mora glava napolje. Obzirom da ga je upalio na kratko i osetio lupanje sto posto je sve u redu. Da ima krivih ventila nebi upalio, to sto se cuje lupanje to je blago dodirevanje ventila i klipova, koje nemoze da napravi problem.
mozes li nam objasniti koliko krugova se okrece i preko kojih se to oznaka zupci ovaj motor ?
po tebi je sasvim normalno kad motor lupa ,da je to u redu ?
kada bregasta pritisne hidropodizac ,a on spusti ventil , a ventil dodirne klip dobijes qurcinu ,a ne omanji problem jer ce u najboljem slucaju da polupa podizace i sjebe bregastu ,pokrivi ventil , a u najgorem da polomi motor
