pa da dok ste na forumu svima 50e 80e 100e šta je to sitnica, a kad dođe mušterija i kažete mu te cene odmah ode i shvatite da ste preterali, čisto sumnjam da bi ste vi platili 50e za štelovanje paljenja na passatu b3, pre bi rekli eto šta ga košta da zavrne razvodnik u jednu stranu
da li ti razumes tematiku principa stelovanja motora ? ponekad je potrebno i razupciti motor ,a ne samo zavrnuti razvodnik u stranu ...
ajmo ovako , ako dam primer : 8v bilo koji motor - razvodnik u bloku , sta ako se zalomi sraf za kljuc 13 i ostane u bloku ??? hoce li onda musterija biti realna pa reci ok druze nista jbg star je blok 20 godina i truo desava se , nema veze sto sada mogu da pisam uz vetar , il ce popizdeti i traziti da se kvar otkloni
u slucaju pucanja tog srafa ima da se zezas pola dana dok ga ne resis ako uopste i uspes da ga resis .... !
da li onda sav taj posao i cimanje vredi 10e ? , neko recimo uradi mali servis koji traje u proseku 20 min i uzme bar 10e ,a ne jebe se ...
pola vas vozi trule aute i kad dovezete na opravku hvatate se za glavu kad cujete cenu , a cene su sasvim normalne u vecini ne-ovlascenih servisa
evo ti jos jedan primer : skoda fabia 1.4b 2001-4 , znas li koja je verovatnoca da ce se zalomiti sraf u mostu ako radis prednji trap - velika , znas li sta tada bude kad ti se pokida glava a telo vijka ostane u silenu , jebes mater sam sebi , seces brusilicom , grejes itd... mislis li ti da to musteriju zanima ?
koliko kosta prednji trap da se uradi po tebi ? 20-30e? pa kad im kazes 4000 dinara za ruke kao da si mu jebao mater ...
i na kraju krajeva dok je vas tjunera na netu i majstora , bice za nas normalne koji se ovim bavimo posla , a paulu se pridruzujem u varijanti bolje sedeti nego dzabe raditi