Autor Tema: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije  (Pročitano 4686 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Mikelis

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 38
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI 16v, Passat B3 1.8
Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
« poslato: Februar 07, 2016, 07:24:36 posle podne »
Pozdrav ljudi, potrebna mi je pomoć oko povezivanja novog sata na moj golf 2, ako neko zna koja žica po bojama za šta služi i kako povezati svaka pomoć dobro došla...ako već postoji ista tema vi me uputite...

Послато са ALCATEL ONE TOUCH 6030X уз помоћ Тапатока


Van mreže vladairon

  • Pure German style
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2357
  • Age: 35
  • Lokacija: Velika Plana-Beograd
  • Karma: +53/-37
  • Pol: Muškarac
  • GERMAN CARS
  • Auto: Scirocco MK2 & Corrado 2.9 VR6
Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
« Odgovor #1 poslato: Februar 08, 2016, 10:13:52 pre podne »
Evo ovde imas i za stari i za novi tip. Ako se ne snadjes, tu sam da pomognem :)

Stari tip


   BELI   KONEKTOR   
1B.   Plavo bela--Dugo svetlo   
2B.   
3B.   
4B.   Crveno-crna--Obrtomer   
5B.   Ljubièasto-crna--Pokazivaè zalihe goriva   
6B.   Plavo-siva--Osvetljenje instrument table   
7B.   Plavo-crvena--Migavci(levi-desni)   
1D.   
2D.   
3D.   Crvena--Sat (+12V)   
4D.   
5D.   Braon--Masa (-12V)   
6D.   Žuto-crvena--Pokazivaè toplote motora   
7D.   
   
CRNI   KONEKTOR   
1A.   
2A.   
3A.   Plavo-zelena--Predgrejavanje (samo dizel motori)   
4A.   Žuta--visok pritisak ulja
5A.   Plava--Alternator (punjaè akumulatora)   
6A.   
7A.   
1B.   
2B.   
3B.   
4B.   Plavo-crna--Pritisak ulja 0.3 BAR   
5B.   
6B.   
7B.   Crna--Kontakt   


Novi tip

1.   
2.   Crveno-bela--Manjak rashladne teènosti
3.   Braon--Masa (-12V)   
4.   
5.   
6.   
7.   
8.   Žuta--Visok pritisak ulja (2 bar)   
9.   Crveno-bela-1--Nizak pritisak ulja (0,8 bar)   
10.   Zelena-1--Obrtomer   
11.   Crvena--Sat (+12V)   
12.   Siva--Osvetljenje instrument table   
13.   Crna--Kontakt (+12V)   
14.   
15.   
16.   Plava-1--Alternator (punjaè akumulatora)   
17.   
18.   
19.   
20.   Zeleno-bela--Predgrejavanje (samo dizel motori)   
21.   Plava--Pokazivaè zalihe goriva   
22.   
23.   Žuto-crvena--Pokazivaè toplote motora   
24.   Zelena-2--Migavci (levi-desni)   
25.   Plavo-bela--Dugo svetlo (indikator)   
26.   
27.   
28.   
« Poslednja izmena: Februar 08, 2016, 10:17:58 pre podne od strane vladairon »
Call me a relic,
Call me what you will,
Say I'm old fashion,
Say I'm over the hill,
Today's music ain't got the same soul,
I like that old time Rock and Roll!

Van mreže Mikelis

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 38
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI 16v, Passat B3 1.8
Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
« Odgovor #2 poslato: Februar 11, 2016, 10:09:10 posle podne »
Hvala vladairon povezano po ovom uputstvu i sve radi...jedino na ovom novom ima jedna ljubičasta žica na br 7, gde ona ide i za šta služi?

Послато са ALCATEL ONE TOUCH 6030X уз помоћ Тапатока


Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2088
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +100/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
« Odgovor #3 poslato: Februar 11, 2016, 10:23:44 posle podne »
Izlaz za VSS senzor brzine vozila. Sluzi za razne uredjaje u kolima, abs, climatronic...
« Poslednja izmena: Februar 11, 2016, 10:26:10 posle podne od strane raca1 »
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 38
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
« Odgovor #4 poslato: Februar 11, 2016, 10:28:32 posle podne »
Evo ti raco razlike izmedju starog i novog tipa

Ja sam hteo kod sebe na novi tip instalacije da stavim stari tip cajgera a sad to matovic hoce da odradi pa te je za to pitao

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2088
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +100/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
« Odgovor #5 poslato: Februar 11, 2016, 10:58:56 posle podne »
Kod Matovica je ABF i ova zica br 7 sluzi da preko nje ECU dobije informacije o brzini vozila. Kod MK2 sat racuna potrosnju, a kod MK3 ECU. Signal za obrtaje je kod MK2 12v sa razvodnika, ali bi trebalo da radi i sa MK3 5v signalom sa ECU.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Makoo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 710
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +7/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III 1.4
Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
« Odgovor #6 poslato: Februar 11, 2016, 11:22:13 posle podne »
Raco, koliki je posao da se u mk3 ubaci tabla sa bordom i da se namesti sve da radi? Da li bi morao onda i blende da menjam?
Izvinjavam se za off, ali vidim da je slična tema, pa čisto da pitam.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Golf III 1.4 / Audi A4 1.8T S-Line Restyling

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2088
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +100/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
« Odgovor #7 poslato: Februar 11, 2016, 11:37:27 posle podne »
Fabricki MFA sat, instalacija do centralne kutije, MFA rucica, senzori sa instalacijom. Kodirani kljuc komplikuje stvar.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Intel i5

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +2/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3
Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
« Odgovor #8 poslato: Februar 12, 2016, 08:27:44 pre podne »
Za potrošnju treba i broj obrtaja i opterećenje motora ili ti takozvano vakuum crevce. Kod ključ se lako izbaci  bleh mada ne razumem zašto mu je to bitno kada stavlja tablu od trojke kod nje ima  immo box a kod mk4 je immo u tabli  blink

Van mreže Makoo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 710
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +7/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III 1.4
Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
« Odgovor #9 poslato: Februar 12, 2016, 08:59:25 pre podne »
Ok, hvala. Mislio sam da nije baš toliko komplikovano...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Golf III 1.4 / Audi A4 1.8T S-Line Restyling

Van mreže vladairon

  • Pure German style
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2357
  • Age: 35
  • Lokacija: Velika Plana-Beograd
  • Karma: +53/-37
  • Pol: Muškarac
  • GERMAN CARS
  • Auto: Scirocco MK2 & Corrado 2.9 VR6
Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
« Odgovor #10 poslato: Februar 12, 2016, 05:03:37 posle podne »
Hvala vladairon povezano po ovom uputstvu i sve radi...jedino na ovom novom ima jedna ljubičasta žica na br 7, gde ona ide i za šta služi?

Послато са ALCATEL ONE TOUCH 6030X уз помоћ Тапатока



Nema na cemu, drago mi je da sam mogao da pomognem :)
Call me a relic,
Call me what you will,
Say I'm old fashion,
Say I'm over the hill,
Today's music ain't got the same soul,
I like that old time Rock and Roll!

Van mreže djokicsale

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2972
  • Age: 42
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +69/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 3 1.9TD
Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
« Odgovor #11 poslato: Februar 12, 2016, 05:17:05 posle podne »
Izvinjavam se što idem u off ali ima li neko šemu za passata b3 jer ima više različitih tipa povezivanja......
nada umire poslednja.
ja sam tvog golfa prodao a pare popio i potrosio na kurve