Autor Tema: Passat B5.5 1.9 TDI 96 kw prvo palenje problem  (Pročitano 6625 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže BabaZumbula

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 54
  • Lokacija: Veles Makedonija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5 TDI 96kw
Passat B5.5 1.9 TDI 96 kw prvo palenje problem
« poslato: Decembar 11, 2015, 08:43:36 pre podne »
Znaci ovako.
Kad ujutro zahladi jos od Jeseni pa do dan danas
imam sledeci problem.
Prvo palenje otezano. Moram duze verglat da bi auto
upalilo. Kad upali radi malo neramnomerno i nakon nekog vremena
( zavisi od temperature sto hladnije to je vreme duze )
auto se smiri i radi super.
Na njemu uradjen veliki servis promenenjeno sve
( filter za gorivo cak dva puta ) reparirana turbina,
dizne sve 4 one setove sa gumicama,
creva za interkuler, creva za vakum, grejaci, tandem pumpa.
Kompresija ok, bregasta ok, podizaci ok. Auto ne dimi.
E sad. Primetio sam da mi se grejaci ponasaju ko da je Avgust i +40
dam kontakt samo se signalizacija za njih upali i odmah ugasi.
Sumnjam da se oni uopce ne aktiviraju. kako da se to proveri.
Kupio sam ono smece sa Ebaya OBD2 i primetio ovu ( meni nelogicnu
stvar ) Na displej temperatura 0 stepeni. Temperatura ona strelica ispod 0
a na telefonu ( program Dijagnostika za OBD2 ) temperatura motora mi kazuje 64 stepeni
Ovo je stanje ujutro pred startanja motora.
Grejaci su novi novcati beru. Mislio sam da mi gubi naftu nakon duzeg stajanja ali
nije do toga. MAF ociscen i po recima mehanicara dobar.
Jel postoji neki senzor za temperaturu koji aktivira grejace ?
i ako postoji gde se to nalazi da bih jos to promenio. majstor1 majstor1 badmood badmood

Zrnojed

  • Gost
Odg: Passat B5.5 1.9 TDI 96 kw prvo palenje problem
« Odgovor #1 poslato: Decembar 11, 2015, 09:04:23 pre podne »
Sam si sebi dao odgovor.

Sent from China


Van mreže BabaZumbula

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 54
  • Lokacija: Veles Makedonija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5 TDI 96kw
Odg: Passat B5.5 1.9 TDI 96 kw prvo palenje problem
« Odgovor #2 poslato: Decembar 11, 2015, 10:36:07 pre podne »
znaci motor AVF
B5.5
96 kw
1.9 TDI
2001 godiste
dali mi neko moze
postavit sifre ili oznake za
taj senzor za temperaturu i MAF senzora
( kad vec menjam da promenim i MAF )
jer ovde su sve ko da su pali s Marsa vade mi 30000 tipova
pa se sad snadji.
Trebam orginal oznake i da trazim orginal delove.

Van mreže bojmil0306

  • VW Početnik
  • Poruke: 194
  • Age: 48
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.9 TDI 96 kw prvo palenje problem
« Odgovor #3 poslato: Decembar 11, 2015, 11:26:29 pre podne »
Pre nego sto kupis nov jedno iskustvo, da i on moze da zeza menjao sam burazeru na pasata 5.5 njegov orig.crne boje brljavio kada je hladan a kupio u radnji nov stim sto je zelen i razlika u poslednjem broju ser. On je pa brljavio kada je vruc upali ali obrtaji odu do 1500. Posavetovao sam ga da kupi polovan orig.i evo bez problema topao i hladan.[emoji6]

Poslato sa SMART-TV uz pomoc Tapatalk-a


Van mreže BabaZumbula

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 54
  • Lokacija: Veles Makedonija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5 TDI 96kw
Odg: Passat B5.5 1.9 TDI 96 kw prvo palenje problem
« Odgovor #4 poslato: Decembar 11, 2015, 11:29:32 pre podne »
ma vec sam se jebo sa jeftinim i ovakvim onakvim
zato sam i trazio origi oznake i zelim da nadjem orginal.

Van mreže bojmil0306

  • VW Početnik
  • Poruke: 194
  • Age: 48
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.9 TDI 96 kw prvo palenje problem
« Odgovor #5 poslato: Decembar 11, 2015, 02:03:03 posle podne »
Pazi niso to jeftini nov je kupljen u radnji auto delova nosi isti serijski broj kao i kod ovlascenog i od istog proizvodjaca i oba su zelena a crni kao sto je bio na fabrickoj ugradnji nepostoji vise. Samo polovan...

Poslato sa SMART-TV uz pomoc Tapatalk-a

Van mreže jovanmarkovic

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 416
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.9 TDI 96 kw prvo palenje problem
« Odgovor #6 poslato: Decembar 11, 2015, 02:13:04 posle podne »
Ja sam menjao taj senzor na vw Bori 1.9tdi 74kw, auto mi je radio cas na visim cas na nižim obrtajima, otisao sam u VW, stavili ga na dijagnostiku i kažu da je otišao taj senzor. Senzor me je koštao tačno 2.927,58 dinara sa ugradnjom, dijagnostiku nisam platio jer sam kod njih menjao deo. I to je to, nemam problema. Nadam se da sam koliko toliko pomogao. Pozdrav

Van mreže BabaZumbula

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 54
  • Lokacija: Veles Makedonija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5 TDI 96kw
Odg: Passat B5.5 1.9 TDI 96 kw prvo palenje problem
« Odgovor #7 poslato: Decembar 11, 2015, 08:34:17 posle podne »
promenjen senzor.
Uzeo neki zeleni posto nisam mogao da nadjem drugi
400 denara ili oko 7e
Na OBD2 ocitava temperaturu pravilno
pa cemo videt sutra na startovanje.





Ako izadje da je ovo uzrok problema kod prvog starta mehanicarima ne gine motka.... badmood badmood

Van mreže bojmil0306

  • VW Početnik
  • Poruke: 194
  • Age: 48
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 1.9 TDI 96 kw prvo palenje problem
« Odgovor #8 poslato: Decembar 11, 2015, 10:06:17 posle podne »
 blink 67 na obd a na satu 80 nesto ne stima.

Van mreže BabaZumbula

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 54
  • Lokacija: Veles Makedonija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5 TDI 96kw
Odg: Passat B5.5 1.9 TDI 96 kw prvo palenje problem
« Odgovor #9 poslato: Decembar 12, 2015, 09:12:25 pre podne »
ma sta ocekujes od smeca uzet za 7e.
Bitno je ovo.
Ujutro pre no sto sam je kresno
ukljucim obd2 temperatura motora 5 stepeni
auto kresne iz prve. Nema onih vibracija. nema
neravnomernog rada motora. Jednostavno broji.
I sad malo logike....
Starija auta su imali cok ( sauh )
Kad je hladan izvuces cok upalis auto malo se
zagreje i po sluhu osetis da trebas vratit cok jer
auto ce ti se ugasit ili radit na visim obrtajima.
Ovde kompjuter nema sluha . On ne zna da je vani 2-5 stepeni
vec cita parametre koja mu je slao senzor ( 64 stepeni )
i to je to. Radi smesu goriva za tu temperaturu, nema sluha da vidi
da motor samo sto se ne raspadne.... wacko
Naravno dijagnostika ga ne cita ko neispravan i majstor samo
vidi da nema greske i pocinje... prvo filter za gorivo pa znas
danas nemas kvalitet sve je fuseraj...idi promeni filter.
nakon filtera ma mozda ti negde gubi vakum daj da vidimo creva..
pa tandem pumpa lepljena mozda ujutro nema pritisak....
na kraju ma dizne garant one gumice ti ne dihtuju pa ti curi gorivo
u klipove pa dok to izbaci nece da upali i sve tako u nedogled
a od trojice kod kojih sam bio nit jedan ( NITJEDAN ) nije reko
ostavi auto ujutro da vidimo pre palenja da iscitamo parametre.
Od sad si auto servisiram sam. Ne dam nikome da ga takne.

PS ja se raspisao ( valjda od srece nakon nekoliko meseci da
vidis da je auto ok i da mu nije nista )... biggrin biggrin
Ovo je gotovo znaci resen problem moze katanac a mozete ga i pod sticki
jer na netu sam sreo puno pitanja za ovaj problem a nigde odgovora za
senzor za temperaturu. I savet uzmite si OBD2 sa ebaya
Kinesko smece od 5 dolara ali pomaze.