Autor Tema: Polo 9N SDI Tesko pali kad je hladan  (Pročitano 5097 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Polo 9N SDI Tesko pali kad je hladan
« poslato: Oktobar 20, 2015, 10:34:35 posle podne »
Pozdraav svima  biggrin
Prije nekoliko sedmica kupio sam drugog Pola 9N '04 godiste, SDI. Pojavio mi se problem da vergla poprilicno prije nego sto upali, zamjenio sam akumulator misleci da je slab,ali ponovo se desava isto,kad se zagrije pali bez problema. To mi je posve cudno jer imam isti takav motor u drugom Polu isto 9N i on pali sto bi ljudi rekli na cvoku,pa do cega bi moglo da bude?  mahac
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže Burn17

  • VW Početnik
  • Poruke: 57
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Polo 9N SDI Tesko pali kad je hladan
« Odgovor #1 poslato: Novembar 09, 2015, 09:51:44 pre podne »
Jedno pitanje u ovoj temi . Koje gorivo se sipa  u vw polo 1.9 sdi 9n ?  jel Može euro dizel? jel ako ide euro dizel, jel moraju aditivi za naftu, da je malo "omasti" zbog boš pumpe? ( tako sam nešto načuo)

Van mreže topmarko

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2563
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +191/-14
  • Pol: Muškarac
  • Firefighter K-540
  • Auto: golf
Odg: Polo 9N SDI Tesko pali kad je hladan
« Odgovor #2 poslato: Novembar 09, 2015, 03:00:28 posle podne »
sipaj slobodno euro dizel

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Polo 9N SDI Tesko pali kad je hladan
« Odgovor #3 poslato: Novembar 09, 2015, 10:25:43 posle podne »
Polo 9N je klase Euro 3 motora tako da trosi evro dizel. I nema veze sto je SDI i bez turbine. Moras proveriti EGR ventil i jos nekoliko stvari za koje ti savetujem kacenje na dijagnostiku. Ujedno zameni filter goriva i vazduha. :46
Boban-Rus

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Polo 9N SDI Tesko pali kad je hladan
« Odgovor #4 poslato: Novembar 14, 2015, 08:57:57 posle podne »
E ovako,promjenio sam filter goriva,filter zraka nisam,jer mi izgleda prilicno u dobrom stanju,provjerio dole resetkicu na plovku i sto se tice dovoda goriva sve izgleda prilicno dobro, dogovorio sam se vec sa drugom koji ima dijagnostiku kad uhvati vremena pregledace ima li greski, hvala druze  mahac
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Polo 9N SDI Tesko pali kad je hladan
« Odgovor #5 poslato: Novembar 26, 2015, 08:19:56 posle podne »
E ovako tek sad sam stigao a ga otjeram na dijagnostiku,nikako da nadjem vremena bonk
Na dijagnostici nije prikazao nista,nikakve greske,samo nesto za opterecenje alternatora ali to nema veze sa ovim.
E ovako pricao sam malo s tim momkom,on mi je predlozio da ubacim nepovratni ventil izmedju filtera i pumpe,da vidimo da li je do goriva,e sad da li ce taj nepovratni da umanji protok goriva? Zbog precnika unutrasnje rupe?
I jos mi je savjetovao da povadim grijace pa da ih testiram tako da vidim kako ce se zagrijati,jer sam ih ja testirao onako laički komadom kabla pa ako zavarnici valja  B) ima i ona fora sa multimetrom da mjerim otpornost da li je to pouzdano? Jer nemam dubokih gedorica,tesko ce mi bez njih biti da ih povadim pa mi se to i ne radi  boodala
Jer pri prvom paljenju dok verglam nisam primjetio da ima dima,ali kad upali izbaci prilicno dima bijelog mahac
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Polo 9N SDI Tesko pali kad je hladan
« Odgovor #6 poslato: Novembar 26, 2015, 10:59:56 posle podne »
nevalja ti kut predpaljenja. grijace mozes da izvadis cjevastim kljucem 10 i pazi da ti ne pukne u glavi
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Polo 9N SDI Tesko pali kad je hladan
« Odgovor #7 poslato: Novembar 26, 2015, 11:06:53 posle podne »
Znaci moram ga odvesti kod majsotra,da ga ponov uzubi? mahac
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže majstorbob80

  • VW Početnik
  • Poruke: 55
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: bmw
Odg: Polo 9N SDI Tesko pali kad je hladan
« Odgovor #8 poslato: Novembar 27, 2015, 11:45:47 pre podne »
Taj motor ima pumpu na kojoj elektronika regulise ugao paljenja. Nemoj se igrati nego pravac majstor i na dijagnostici kad je hladan da se isprati zadati i aktuelni ugao.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Polo 9N SDI Tesko pali kad je hladan
« Odgovor #9 poslato: Novembar 27, 2015, 06:14:08 posle podne »
zasto onda majstore ima zakretanje na tri sarafa otprilike 7mm hoda kad elektronika regulise ugao?
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Polo 9N SDI Tesko pali kad je hladan
« Odgovor #10 poslato: Novembar 27, 2015, 08:20:19 posle podne »
Ma on je mislio na jutarnje paljenje, da pumpa zaokrene ugao paljenja, tj. kao automatski sauh, umesto ručnog na dvojkama. A inače, speedey treba da proveri "vreme početka ubrizgavanja" ili kako RoosTech zove TDI timing.... Tako se to pravilno zove...
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Polo 9N SDI Tesko pali kad je hladan
« Odgovor #11 poslato: Novembar 28, 2015, 05:45:44 posle podne »
Niko mi nije nikako provjeravao struju na grijacima i ja danas provjerim i vidimo da on uopste ne dobija struju na grijacima,samo oko 0.20V  :31
A na njemu je sad relej grijaca sa crnog Pola koji pali normalno i idalje nema struje na grijacima
« Poslednja izmena: Novembar 28, 2015, 05:48:08 posle podne od strane Speedey »
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže BabaZumbula

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 54
  • Lokacija: Veles Makedonija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5 TDI 96kw
Odg: Polo 9N SDI Tesko pali kad je hladan
« Odgovor #12 poslato: Decembar 12, 2015, 11:10:02 pre podne »
proveri senzor za temperaturu.

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Polo 9N SDI Tesko pali kad je hladan
« Odgovor #13 poslato: Decembar 12, 2015, 05:03:05 posle podne »
Senzor je bio raskacivan a problem je i dalje ostao tako da nije do senzora. Nego komp nije slao struju na grijace,posto niko nije htio da se prihvati popravljanja kompa,ubacen relej koji grije svaki put kada se da kontakt a cim se auto upali prestaje, i sad sve radi super  mahac
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑