Autor Tema: Gasenje,trokiranje motora.  (Pročitano 1365 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zklik

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Lokacija: srbija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6,77kw,105ks
Gasenje,trokiranje motora.
« poslato: Oktobar 12, 2015, 07:20:19 posle podne »
Dakle dragi prijatelji imam sledeci problem sa mojim vw_polom.
Osjetio sam nepravilan rad motora na semaforu,i pri snaznijem pritisku na kocnicu ugasio  bi se odmah uz trokiranje.Takodjer nemoguc je bio nastavak voznje,stalno je gas propadao i gasio se.Posto je upalio check engine lampicu,ukljucio sam ga na dijagnostiku i dobio sledecu gresku: "P0135 O2 Sensor Heater Circuit".
Molio bih vas za vase misljenje o ovom problemu,hvala unapred.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Gasenje,trokiranje motora.
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 12, 2015, 07:22:25 posle podne »
lambda sonda. provjeri da nije koje vakum crijevo puklo
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže zklik

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Lokacija: srbija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6,77kw,105ks
Odg: Gasenje,trokiranje motora.
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 25, 2015, 10:10:43 pre podne »
Hvala na odgovoru,provjerio sam vakum crijeva i nijedno nema problem i sva su na mjestu.Odvezao kod majstora a on kaze prati jos,vjerovatno imas problem sa leptir gasom i uradi mi kalibraciju istog.Par dana se nije javljalo i pre neki dan opet isto,zatrokira u drugoj,stanem sa strane,noga na kocnici,sve jace trokiranje i propadanje gasa i na kraju se iskljuci.Upalim ga ponovo i sve radi normalno.Da poludis,zadnja tri dana ga konstantno vozim i radi ko sat,e sad ono sto sam primjetio prateci pokazivac temperature motora da tesko dize na radnu temperaturu,tj znam doci od beograda do panceva a on nije na sredini vec na nekih 68-70 stepeni,to sad sa ovim hladnijim danima,dok u guzvi podigne na normalnu tempraturu i cim izdjem na otvoreno jako brzo vrati na navedne temperature.Sad sam mislio da cijem vase misljenje,meni kao laiku izgleda da su moguce ovi problemi povezani,jer ako nema dovoljnu zagrejanost motor,mozda onda i ovaj senzor i brljavi,da li sam u pravu ili se radi o dva izolovan kvara,posto ovaj djeluje kao termostat zglavljen ili slicno.Molio bih vas za vase misljenje,hvala unapred.Inace nikakva korist od odlaska majstorima.izgleda da se ovo ne moze dobro naplatiti  lollol .

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Gasenje,trokiranje motora.
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 25, 2015, 11:59:54 pre podne »
za temperaturu ti je zaduzen termostat. a po vlaznom vremenu lamda brljavi
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže zklik

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Lokacija: srbija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6,77kw,105ks
Odg: Gasenje,trokiranje motora.
« Odgovor #4 poslato: Novembar 19, 2015, 05:46:35 posle podne »
Da se nadovezem na prethodni problem,tj proble, koji je jos uvjek aktualan.
Zamjenjen termostat i to treci po redu u tri dana,sad mi nije jasno da li je moguce da tri termostat ne rade inace dva su bila vernetova od 600 din ovaj sad je neki njemacki od 800 dinara i skuplji ne mogu da nadjem po beogradskim prodavnicama.
E sad me zanima,posto opet imam isti problem,dakle crevo od hladnjaka i ka njemu iste je temperature nakon par minuta rada sto znaci da je otvoren tok opet,da li moze biti do neceg drugog osim termostata mada ne vidim sta al ajde da upitam.
Hvala unapred.