Autor Tema: zupcenje vw pasat b3 1.6 td  (Pročitano 4179 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Pavle1979

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +0/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat b3
zupcenje vw pasat b3 1.6 td
« poslato: Septembar 21, 2015, 10:39:47 posle podne »
Ljudi pozdrav! evo po drugi put postavljam pitanje na ovom forumu. Na prvo nisam dobio odgovor a nadam se da cu na ovo drugo dobiti odgovor.

Imam pasat b3 iz 90 godine sa 1.6 td odlicnim motorom. Medjutim vodena pumpa mi je procurela pa sam morao da skinem donju remenicu i tada se naravno i kais skinu te se pomerilo paljene. Inace radim po malo  oko mehanike ali danas gledam i nasao sam reper na bosh pumpi i na bregastoj ali na radilici nisam nasao na remenici. e sad kad bi neko imao shemu da mi posalje na mejl bio bih vam veoma zahvalan.  majstor1

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: zupcenje vw pasat b3 1.6 td
« Odgovor #1 poslato: Septembar 21, 2015, 11:23:31 posle podne »
baš me zanima kako je uspeo da spadne kaiš,daj nam neku sliku pošalji da mi to vidimo,ne može se raditi ovako na slepo...

Van mreže Pavle1979

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +0/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat b3
Odg: zupcenje vw pasat b3 1.6 td
« Odgovor #2 poslato: Septembar 21, 2015, 11:45:25 posle podne »
Pa spao je kais tako sto nisam uspeo da odsrafim ona 4 srafa jer je neko ranije pokusao pa ih je upropastio pa nemoze kljuc da uhvati. Zao sam skinuo centralni sraf i jednostavno spao je kais bonk

Van mreže Pavle1979

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +0/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat b3
Odg: zupcenje vw pasat b3 1.6 td
« Odgovor #3 poslato: Septembar 21, 2015, 11:53:15 posle podne »
Nasao sam na jednom slicnom forumu ovakvo objasnjenje za zupcenje.
1:skines poklopac ventila i blokiras bregastu lajsnom(alat)
2:otpustis remenicu bregaste osovine da moze da se okrece.
3:remenicu bosh pumpe reper na reper i blokiras bolcnom(alat)
4:radilicu na nulu,postavis kais,zategnes spaner pa remen bregaste i to je to.

Jedino mi nije jasno pod br.4 dali se pozicija radilice podesava kroz onu rupu na menjacu?

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: zupcenje vw pasat b3 1.6 td
« Odgovor #4 poslato: Septembar 21, 2015, 11:54:21 posle podne »
aha,na kraju će opet izgleda izaći skuplje nego da si platio majstora... ruke za zamenu te pumpe su ti oko 1000 - 1500 dinara. Remenica nije trebala da se skida uopšte,a ti si očigledno hteo da promeniš samo polu-pumpu i to na licu mesta... Mislim da nije vredno toliko vremena i živaca... Reper za radilicu imaš na menjaču , kada odvrneš plastični čep odozgo,vrtiš zamajac dok ne nadješ reper,ako ne pokriviš ventile(sudeci po tvom znanju mehanike) beer

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2065
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +100/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: zupcenje vw pasat b3 1.6 td
« Odgovor #5 poslato: Septembar 22, 2015, 12:00:18 pre podne »

Skineš zeleni plastični čep sa menjača i kroz rupu tražiš TDC oznake na zamajcu.
Za zaključavanje bregaste moraš da skineš poklopac glave.


Pre nego pokreneš motor obavezno ručno obrni motor na šrafu remenice radilice da se uveriš da ventili ne udaraju u klipove.
Ukoliko motor ne pali ili radi loše nisi dobro uzupčio pumpu.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Pavle1979

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +0/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat b3
Odg: zupcenje vw pasat b3 1.6 td
« Odgovor #6 poslato: Septembar 22, 2015, 07:08:20 posle podne »
hvala. Uradio sam sve po uputstvu ali reper na zamajcu ne postoji ni jedan! Znam da zvuci cudno ali je tako. U svakom slucaju hvala na odgovorima. pozz mahac

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: zupcenje vw pasat b3 1.6 td
« Odgovor #7 poslato: Septembar 23, 2015, 02:30:37 posle podne »
ja jos nisam vidio zamajac bez oznaka
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Pavle1979

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +0/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat b3
Odg: zupcenje vw pasat b3 1.6 td
« Odgovor #8 poslato: Septembar 23, 2015, 09:53:13 posle podne »
Hvala Gedora  :14 Ja inace se ne pravim bas pametan,ali kad neko "mozda" zameni zamajac,onda nema oznaka!Eto cisto da odgovorim na pitanje. A za informsciju ise,uzubio sam ga danas uz pomoc stapa i kanapa  clap. Jbg dzaba alat i knjiga ako nemas kefalo bicedobro.
 U svakom slucaju sve je ok. Hvala na slikama i ojasnjenju. Sad bar znam za sledeci put da i ovo moze da me snadje.

Sada me trenutno muci sto se cuje neki podizac,ali to cemo resiti.
Molio bih da mi odgovore oni koji stvarno znaju odgovor jer necu da se ubedjujem sa ljudima. Mislim da je malo lenj za 1.6 td,posto tek negde oko 3000 obrt. mozda i jace ukljucuje turbinu,a mozda se meni i cini  formidable. Pitanje je na koliko bi trebalo da ukljucuje turbinu i ako ne ukljucuje,zasto? Dali mozda da malo pomerim pumpu +- jer on normalno pali. Znaci na jedan zub bukvalno,ne dimi,jedino kad ga malo jace stisnem na gas onda crni dim izbaci ali ne mnogo. Plavi dim nema...,Ulje je neko crno,staro pa se mislim da kad zamenim ulje nece se vise cuti podizaci(kad je motor hladan ne cuju se)?
Unapred hvala ljudima koji su stvarno strucnjaci i koji stvarno znaju svoj posao i daju odgovore u cilju da pomognu onome ko pitanja postavi.  mahac

Jel zna neko na koliko obrt.treba da pocne da puni turbina na 1.6 td i ako ne,sta bi trebalo proveriti? Cuo sam da moze da se podesi na kom broju obrtaja da se ukljuci turbo... majstor1
« Poslednja izmena: Septembar 24, 2015, 07:41:18 pre podne od strane IgorPolic »

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2065
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +100/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: zupcenje vw pasat b3 1.6 td
« Odgovor #9 poslato: Septembar 23, 2015, 11:16:19 posle podne »
1.6td dolazi sa različitim turbinama, pa prvo moraš da saznaš koja je turbina na motoru. Garrett T02, T03, KKK K14 ili K24.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Pavle1979

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +0/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat b3
Odg: zupcenje vw pasat b3 1.6 td
« Odgovor #10 poslato: Septembar 24, 2015, 02:05:28 pre podne »
Ok. Sutra proveravam pa javljam koja je turbina. pozz

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2065
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +100/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: zupcenje vw pasat b3 1.6 td
« Odgovor #11 poslato: Septembar 26, 2015, 10:57:56 posle podne »
Pavle, ne bi se složio sa tobom da je motor koji imaš odličan.

reper na zamajcu ne postoji ni jedan!
uzubio sam ga danas uz pomoc stapa i kanapa
kad ga malo jace stisnem na gas onda crni dim izbaci
Dali mozda da malo pomerim pumpu +-

Svaki zamajac mora da ima reper za zupčenje i ne zupči se motor pomoću štapa i kanapa.
Pumpa se ne pomera odokativno +-, već se podešava pomoću instrumenta na ispravni ugao paljenja.

Ulje je neko crno,staro
Sada me trenutno muci sto se cuje neki podizac

Koliko km je motor prešao bez zamene ulja i koje ulje je bilo u motoru?
Koliko je neredovna zamena i upotreba neadekvatnog ulja oštetila motor?

Mislim da je malo lenj za 1.6 td
tek negde oko 3000 obrt. mozda i jace ukljucuje turbinu

Ukoliko misliš da je motor odličan i da možeš sam da se izboriš sa problemima onda proveri:

1. Da li izduvna grana dobro dihtuje na glavu motora.
2. Da izduvna grana nije naprsla.
2. Da turbina dobro dihtuje na izduvnu granu.
3. Skini crevo usisa kompresora i proveri da li u kućištu ima ulja, da li postoji luft na osovini, da li su impeler i kućište oštećeni, da li se impeler slobodno vrti.
4. Otkači auspuh sa turbine, pa proveri da li ima ulja u kućištu, da li je kućište naprslo, stanje propelera, da li wastegate mehanizam radi pravilno.
5. Proveri da li creva interkulera i interkuler nisu oštećeni pa ispuštaju pritisak
...
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Pavle1979

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +0/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat b3
Odg: zupcenje vw pasat b3 1.6 td
« Odgovor #12 poslato: Septembar 26, 2015, 11:07:53 posle podne »
Hvala na savetima. Inace kvar je pronadjen...procurela turbina, a dihtung na izduvnoj izgoreo. Sada je u fazi popravke a turbinu trazim polovnu sa stranca ili sl.posto je remont dosta skup :9