Posto vidim da imas plin na autu moze da se desi da ti je naprsla membrana na isparivacu koja odvaja plinski i vodeni prostor pa kada se zagreje na radnu temperaturu membrana a i naprslina na membrani se prosiri i dolazi do curenja plina pod pritiskom u rashladni sistem i onda dolazi do izbacivanja vode na cep.Kod vecih ostecenja dovoljno je samo da das kontakt da bi otvorio el.ventil plina i eto fontane u ekspanzionoj posudi.
Da bi proverio da nije ovo mozda u pitanju jednostavno prebaci auto da radi na benzin i ukoliko je sve normalno na benzinu onda je sigurno to.
Isto tako moze da se desi da je membrana citava,ali da je nalezuca povrsina kucista isparivaca porozna i ostecena usled curenja plina tako da kada se zagreje isparivac dolazi do curenja u rashladni sistem.
U tom slucaju treba poravnati kuciste na glodalici,zameniti membrane i stvar resena.
Ukoliko je i na benzinu isto,najverovatnije ti ne gine skidanje glave motora.
PozZ
