Autor Tema: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)  (Pročitano 6874 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bulevar89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad, Srbija
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« poslato: Oktobar 18, 2009, 02:20:04 posle podne »
Ljudi, imam problem... Svaki put skoro kada motor postigne radnu temperaturu u voznji, izbacuje vodu iz posude za tecnost za hladnjak... sve mi se cini da iz posude tacno i izlazi jer mi sve okolo bude mokro... Promenio sam termodavac, termostat je menjan pre pola god (kontam da nije on jer se ventilator redovno pali i gasi kad auto stoji, a pretpostavljam i u voznji... ) znaci, gubi tecnost, al ne znam zbog cega... kad sam bio u servisu, ljudi me gledaju ko telad u sarena vrata, jer sve sto mogu da smisle da je problem, radi... tako da bih molio VW-TECH-a da mi pomogne ovde ako moze, jer stvarno me ovo izludjuje... menjano je i ulje pre koji dan, dosipao sam i antifriza vec jedno 4 puta, i ne  znam sta vise da radim... i da... menjao sam i cep na toj posudi, jer su rekli da i ona moze da ima veze sa time... sve sto sam menjao i radio sam kupovao u specijalizovanim radnjama za golfa... UPOMOC... :(badmood bicedobro bicedobro bicedobro
Drive only the best... VW to infinity!!

Van mreže marko88

  • VW Početnik
  • Poruke: 198
  • Age: 36
  • Lokacija: Jabuka, Pancevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 Gl
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 18, 2009, 02:39:36 posle podne »
Ako kazes da se to desava samo kad postigne radnu temperaturu, mislim da pocinje da kuva. Kad bi imao onaj merac temperature koji se stavlja u posudu da ti pokaze na koliko stvarno otvara termostat.

Van mreže bulevar89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad, Srbija
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 18, 2009, 02:54:41 posle podne »
A u servisu je auto radio oko 20 minuta, i sa davanjem gasa, i sve, pa opet nije prokuvao...
A i kad bi se ispostavilo da kuva, sta raditi sa time?
Drive only the best... VW to infinity!!

Van mreže zemunac

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1417
  • Age: 52
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +40/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V,C5,M3 ,Honda
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 18, 2009, 04:58:57 posle podne »
Ako izbacuje tecnost na posudi ispod cepa lici na dihtung glave.U sistemu se napravi prevelik pritisak i voda negde mora da izadje.Pokusaj da promenis cep,cesto propadne ventil pritiska na njemu i izbacuje vodu.
ONLY IN A
   |_Jeep_|
   (OlllllllO)

Van mreže bulevar89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad, Srbija
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 18, 2009, 05:06:43 posle podne »
promenio sam, i cep i sve, osim dihtunga... molim Boga samo da nije to... moram da otvaram glavu tad, i da ravnam glavu, i da je hidrotestiram... prevelik je trosak to... :S jel moguce da je jos nesto?
Drive only the best... VW to infinity!!

Van mreže Shone

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 554
  • Age: 34
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +9/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 18, 2009, 05:07:31 posle podne »
Na mojoj dwojci se to desawalo jedno prilikom, ali iz rayloga sto wentilator nije radio i cim krene da kuwa izbaci swu wodu iz posude, promenom dawaca sam resio problem

Van mreže marko88

  • VW Početnik
  • Poruke: 198
  • Age: 36
  • Lokacija: Jabuka, Pancevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 Gl
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 18, 2009, 05:10:34 posle podne »
Sad ni meni nije jasno, u leru radi normalno dodje do radne temp i ne dize nivo u posudi, a kako kazes u voznji izbacuje tecnost na posudi. Jel dobar kontakt na termodavacu, da nije da u voznji usled vibracija nema dobar kontakt pa ne pali ventilator.

Van mreže Shone

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 554
  • Age: 34
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +9/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 18, 2009, 05:12:02 posle podne »
Kao sto kaze Marko, obawezno proweri te dzekowe dawacha ...

Van mreže bulevar89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad, Srbija
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 18, 2009, 06:50:46 posle podne »
provericu sutra. javicu ako sta uspem... ako vam sine jos nesto da moze biti, javite! alealeee
Drive only the best... VW to infinity!!

Van mreže Comi014

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 221
  • Age: 43
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 18, 2009, 11:08:17 posle podne »
Posto vidim da imas plin na autu moze da se desi da ti je naprsla membrana na isparivacu koja odvaja plinski i vodeni prostor pa kada se zagreje na radnu temperaturu membrana a i naprslina na membrani se prosiri i dolazi do curenja plina pod pritiskom u rashladni sistem i onda dolazi do izbacivanja vode na cep.Kod vecih ostecenja dovoljno je samo da das kontakt da bi otvorio el.ventil plina i eto fontane u ekspanzionoj posudi.
Da bi proverio da nije ovo mozda u pitanju jednostavno prebaci auto da radi na benzin i ukoliko je sve normalno na benzinu onda je sigurno to.
Isto tako moze da se desi da je membrana citava,ali da je nalezuca povrsina kucista isparivaca porozna i ostecena usled curenja plina tako da kada se zagreje isparivac dolazi do curenja u rashladni sistem.
U tom slucaju treba poravnati kuciste na glodalici,zameniti membrane i stvar resena.
Ukoliko je i na benzinu isto,najverovatnije ti ne gine skidanje glave motora.
PozZ mahac
« Poslednja izmena: Oktobar 18, 2009, 11:12:21 posle podne od strane Comi014 »

Van mreže bulevar89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad, Srbija
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 19, 2009, 10:50:00 pre podne »
e hvala ti Comi puno... odnecu ja lepo tamo gde su mi ugradjivali plin, posto je sve to jos pod garancijom, pa nek proveravaju... ako nije to, onda ne znam... :P onda ce u hibernaciju, pa do februara nista...  psujem1 hvala ti u svakom slucaju  cheers!! al opet... danas sam vozio, dostigao je auto radnu temp, i nista se nije desilo.... jako me sve ovo zbunjuje... aaaaaa... niko ne zna sta je u pitanju... :(
Drive only the best... VW to infinity!!

Van mreže shone357

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 458
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 19, 2009, 11:32:34 pre podne »
E pa pazi ovako, moj ti je savet da jos jednom sve isproveravas oko termostata, termoprekidaca, cepa prelivnog suda i kao sto kaze comi014 da pogledas sve oko plina, ali meni to vise lici da ces morati da skidas glavu motora, posto mislim da ti je problem u dihtungu glave.....................
G T I - opaasna masina......

Van mreže bulevar89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad, Srbija
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 19, 2009, 11:51:36 pre podne »
pa to mi je poslednje sto cu gledati posto je najskuplja varijanta popravke... sve ostalo mogu do recimo 3000-4000 srediti, a za dihtung, ravnanje glave, i hidrotest mi treba 2 dana i jos oko 120e, u zavisnosti od toga gde bih to radio... provericu prvo sve ostalo, pa cu dihtung na kraju raditi... i ko se razume nek mi kaze dal je ravnanje glave i hidrotest obavezan kad se skida glava, tj kad se menja dihtung? i ako nije sta moze da podje po zlu ako to ne uradim? big_boss
Drive only the best... VW to infinity!!

Van mreže shone357

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 458
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #13 poslato: Oktobar 19, 2009, 12:28:18 posle podne »
Napisao sam ti u temi "Par problema-Golf typ 19E" da bi trebao da u svakom slucaju proveris glavu motora................. sa time nema zezanja, ili nemoj da otvaras motor, ili ako ga otvaras onda odradi sve kako treba, jer ces dati pare za ruke , a dihtung koji god stavio ce ti propasti vrlo brzo i imaces iste probleme, pa ces morati opet da otvaras motor i da dajes pare za ruke i masinsku obradu i naravno dihtung i savetujem ti da stavis neki kvalitetan dih. glave npr Victor Reinze je mnogo dobar a nije mnogo para, izbegavaj obavezno spanske dihtunge "Glaser", jako su se lose pokazali.............. Ovo ti govorim iz licnog iskustva kroz rad u prodavnici auto delova........... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
G T I - opaasna masina......

Van mreže bulevar89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad, Srbija
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #14 poslato: Oktobar 19, 2009, 12:36:13 posle podne »
E super, hvala ti puuuuuuno... Mnogo mi zna?i...  wub  biggrin  mahac
Drive only the best... VW to infinity!!

Van mreže bulevar89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad, Srbija
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #15 poslato: Oktobar 19, 2009, 12:55:20 posle podne »
e, da... hteo sam samo jo
Drive only the best... VW to infinity!!

Van mreže zemunac

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1417
  • Age: 52
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +40/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V,C5,M3 ,Honda
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #16 poslato: Oktobar 19, 2009, 03:14:17 posle podne »
He he,dihtung moze da prosvira na vise mesta.Ako ode izmedju kompresionig dela i kanala za vodu onda duva u bocu i izbacuje vodu.Ako ode izmedju vodenog i uljnog prostora dolazi do mesanja ulja i vode i onda imas belu tecnost...
Cek malo,ti imas ulja u posudi za antifriz??????? Ako sam dobro razumeo slobodno skidaj glavu.Ravnanje obavezno,pozeljno zamena gumica ventila,hidro test nemoj da radis ako je vidno propao dihtung.Na dizelima je obavezno ali na benzincu moze da se progleda kroz prste,retko kad benzinska glava prsne  bonk
ONLY IN A
   |_Jeep_|
   (OlllllllO)

Van mreže bulevar89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad, Srbija
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Problem sa vodom za hladjenje GOLF 2 19E (karb + plin)
« Odgovor #17 poslato: Oktobar 19, 2009, 03:47:05 posle podne »
E takav odgovor trazim od pocetka, da mi objasni neko da budem siguran da je to to big_boss :)... Uradicu onda tako pa se nadam da ce biti ok! :) Hvala svima na pomoci!!!  driving
Drive only the best... VW to infinity!!