Autor Tema: Polo 9N/9N3 1.2 benzinski motori  (Pročitano 3268 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže borkom

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 39
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 9N3 1.2 12V
Polo 9N/9N3 1.2 benzinski motori
« poslato: April 20, 2015, 01:50:57 posle podne »
Pozdrav. Desila mi se gadna havarija na motoru, preskočio lanac...  bonk
Majstor je rekao da je najbolje ubaciti drugi motor, pa sam trenutno u potrazi za istim. Koliko sam video u ovaj model Pola su se ugrađivali 1.2 12V motori sa oznakama AZQ, BME i BZG. Da li su oni međusobno kompatibilni, konkretno moj motor je BME, a da li može da se ubaci AZQ ili BZG? Vidim, da ovaj BZG čak ima nešto veću snagu, a da li će BME ecu kompjuter moći njega da tera?

Van mreže borkom

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 39
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 9N3 1.2 12V
Odg: Polo 9N/9N3 1.2 benzinski motori
« Odgovor #1 poslato: April 23, 2015, 09:20:02 posle podne »
Zar baš stvarno niko ne zna da li može AZQ ili BZG motor umesto BME, a da se zadrži postojeći kompjuter i ostali delovi? Da li me bar možete uputiti na nekoga ko bi to možda znao, neki kontakt?  :30 Hvala.

Van mreže borkom

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 39
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 9N3 1.2 12V
Odg: Polo 9N/9N3 1.2 benzinski motori
« Odgovor #2 poslato: Maj 17, 2015, 08:06:50 posle podne »
Da odgovorim sam sebi, iz sopstvenog iskustva. Uradjen engine swap, sada je unutra AZQ umesto BME i radi bez problema. Polo je ponovo u pokretu posle dva meseca mirovanja.

Sipana sintetika 5w30 Elf. Sada me interesuje koliko cesto se na ovim motorima radi zamena lanca, lancanika, spanera? Trenutni motor je izvadjen iz udarenog auta i presao je po recima prodavca 105000km. Majstor veli da ne radimo zasad nista nego da ga vozim 10000km ili godinu dana pa cemo videti sta dalje. Na prethodnom motoru je lanac preskocio bez nekog upozorenja, dogodilo se prilikom verglanja kad nije hteo da upali, a ja pokusavao vise puta da ga upalim i on preskocio jos toliko da se sudare ventili sa klipovima. Kad je puklo i krenuo dim ispod haube otprilike mi je bilo jasno sta se desilo, ali tad je vec bilo kasno za bilo sta (danak neiskustvu). :(