bio je jako visok sa 20 zoll pa se morao spustiti
auto jednostavno nije predvidjen da se sa ovakvim oprugama vozi na 20
na onu nalepnicu je stajalo da mogu 16-17 i 18
zbog toga je auto i dalje bio udoban ali se u krivinama, kocenju ubrzanju i kolotrazima bacao naglo i ... ponasao kao camac
na preporuku svih prijatelja teske muke sam se odlucio na eibac pro kit
da li postoji opruga koja je niza od stock, a da sacuva komfor, a poboljsa upravljanje ?
postoji i zove se eibach pro kit
ja ne znam koje su legure koristili ili neka magija sta li je ali auto je i dalje komforan kao sto je i bio :shock:
znaci na katastofa gradskim putevima sa sahtama koje su nize od puta za 20 cm, ogromnim lezecim, rupama
isto kao stock ... svaka im cast
dok sam se vratio nazad iz Valjeva gde sam ih i montirao treba i da se testira upravljanje
nema naginjanja kao pre i osecaja nesigurnosti, pri kocenju se mnogo bolje ponasa, na kolotrazima vise ne baca
SAVRSENSTVO I PERFEKCIJA
uzivao sam ga vozeci po krivinama i sav sam bio ovakav dok sam ga vozio
auto se spustio i napred i nazad nekih 22-23 mm
a i pisalo je na kutiji 20-25mm
visina je taman i pao je tacno koliko sam i zamisljao
mozda ce vremenom jos da legne 2-3mm ali mi nije ni bitno
auto izgleda mnogo lepse i agresivnije
sve preporuke od mene za eibach pro kit
pre
i posle