Autor Tema: golf 2 gti 16v pl  (Pročitano 14063 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bogza

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 36
  • Lokacija: Srbac Bih
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v pl df2
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #20 poslato: Mart 14, 2015, 02:07:41 pre podne »
ne pirim  se ja uopste nego vi sad napraviste totalnim promasajem dzine znam ja to sve da ima kupiti kupio sam ja i pumpu i sve novo i dva puta naspem gorivo lose fala bogu puno vode i sjebes sve poenta je ta da se ne isplati kupovat svake godine dizne a ovako je rijeseno sve a auto opet leti i opet vozim 200 ko i vi nisam ja ni reko da sam ja jedini prepravio samo hocu reci vozio sam i jedno i drugo i da nema razlike velike i 9a i kr i pl sve sam vozio i imo ta auta sva tako da dobro znam sta pricam a nisam jedini koji to kaze ima naroda jos sto je to radilio pa isto pricaju najbolje vi sto pricate svi sjednite fino u df-a provozite pa uzmite vasa auta sa ispravnim k glavama pa procjenite sami eto toliko da se ne raspravljamo bzv oko toga vise  :46
« Poslednja izmena: Mart 14, 2015, 02:11:14 pre podne od strane bogza »

Van mreže bogza

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 36
  • Lokacija: Srbac Bih
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v pl df2
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #21 poslato: Mart 14, 2015, 02:15:37 pre podne »
https://www.youtube.com/watch?v=eLjqP1aVpyo  evo vam i primjer isto ovako ide ;)

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 36
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #22 poslato: Mart 14, 2015, 08:32:52 pre podne »
Ka prvo čim kažeš da je trošio znači da nije išao nit valjao. Moj golf je imao prepravke sa vw djelovima samo je blok i kglava bila njegova pa je trošio 10l a tebi bi ovoga digifant odra pola staze. Nemoj nas ubjedjivat da motor koji je radio na 5bari goriva ide bolje na 3bara.

Van mreže bogza

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 36
  • Lokacija: Srbac Bih
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v pl df2
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #23 poslato: Mart 14, 2015, 12:03:43 posle podne »
ja pricam o standardnim motorima ne o prepravkama druze kakve veze ima sto radi na 5 bara pricas gluposti jel znas zasto uopste radi taj sistem na 5 bara izgleda da neznas dok tako pricas jel znas na kolko ti uopste otvaraju dizne bara i koji je sistemski pritisak stalni zato nemoj pricat onako jest 5 bara stasni pritisak u njoj a izmjer izlazni pritisak pa ces vidjeti koliiki je na do kraja digunutoj klapni ;)
« Poslednja izmena: Mart 14, 2015, 12:07:02 posle podne od strane bogza »

Van mreže Radomir89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1560
  • Age: 35
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +79/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 5 GTI DSG
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #24 poslato: Mart 14, 2015, 04:39:08 posle podne »
Zna Luka i to dobro da je stalni radni pritisak 3.3 do 3.5 bara, i nije sporno da tvoj digifant ide i radi lepo, i stvarno svaka cast na tome sto si napravio  :46
Ali ne mozes ovde ubediti ljude koji mnogo znaju oko k-jet-a da 16v ide bolje na digifant nego na ISPRAVAN k-jet. Jednostavno ne mozes znati dok ih ne uporedis jedan pored drugog, a ovde na forumu ima par takvih...
VW motorsport

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #25 poslato: Mart 14, 2015, 05:06:36 posle podne »
polako drugari decko je nov na forumu sta ste opalili po rafalu njemu se svidja kako ide i to je to ... i sam je napisao da nema para da slozi ispravan mehanicki sistem brizganja pa je zato presao na el.dizne , precice tema u klasicno prepucavanje k-glava vs digi ....
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže bogza

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 36
  • Lokacija: Srbac Bih
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v pl df2
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #26 poslato: Mart 14, 2015, 06:42:30 posle podne »
pa ljudi bozi niko od njih nije ni probao kako ide na digifant a prospaju pricu tu znaci po njihovom njihovi 16v motori sa k-jet idu bolje od abf koji ima indeticno ubrizgavanje malo modernije al na isti princip radi pa nisam ja munjen kosto oni misle znam ja vrlo dobro kako radi k-jet i na koji princip jer kako sam reko vozim ta auta od kad sam polozio zadnjih 10 godina skoro i sam znam da na k gla vi ide sigurno bolje al sa tim  sam isto reko da nema velike razlike u snazi auta i kako povlaci iz manjih obtaja sto na k glavi nije slucaj tako da mi ne moraju pricat uopste oko toga jer oni nisu vozili taj motor na tom ubrizgavanju tako da nisu kadri da pricaju o tome kad probaju onda mogu iznjet svoje vidjenje i misljenje o tome toliko hvala milane na podrsci  thumbup
« Poslednja izmena: Mart 14, 2015, 06:44:26 posle podne od strane bogza »

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #27 poslato: Mart 14, 2015, 07:56:46 posle podne »
imam ja i jedan i drugi sistem ubrizgavanja. prvo je blokada nisko, a druga stvar je sto nemoze uzeti dovoljno zraka za napajanje 16v motora. dotok goriva u cilindre se rijesi vecim diznama. sve je to super ide, radi , ali nema onaj sut kao sto bi trebao da ima.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže bogza

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 36
  • Lokacija: Srbac Bih
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v pl df2
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #28 poslato: Mart 14, 2015, 08:36:48 posle podne »
hvala bogu da neko kaze nesto kako jest :D bas tako druze al ide dobro svedno ima snage osjeti se sila zar ne ? od cega ubaciti dizne jace ? a sto se tice blokade pa pl na 5.800 vec pocne gubiti snagu a blokada je na 6.800 orginalna ?
« Poslednja izmena: Mart 14, 2015, 08:48:31 posle podne od strane bogza »

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #29 poslato: Mart 14, 2015, 10:58:19 posle podne »
optimalne dizne za taj sistem ubrizgavanja su od G60 motora. a protokomjer se rijesi vecim. od vozila vece kubikaze. doduse ja mlatim praznu slamu znam samo ubacit motor sa otpada. ima general Maksimovic tu pa ce on da kaze svoje. on je tuning strucnjak glavni na prostorima balkana, a i sire.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #30 poslato: Mart 14, 2015, 11:14:52 posle podne »
Prodji se ti Maksimovica kad te ne dira ne prilici matorom coveku tako da se ponasa ;)

Evo snimka kad je general to prepljavo i vozio kr a na digifant i to ga zakicio na ce1 instalaciju tako i da po tom pitanju  mozes da mi pljunes pod prozor sex
http://youtu.be/cblyVhf_l1Y

ps.posto ne znas drugim jezikom od onog prostackog komunicirati moram da ti kazem da si izkompleksiran.
Ti kao strucnjak sa titulom formskog majstora trebao bi da znas da za jaci protokomer mora da se uradi kalibracija u kompu da moze da poznaje vece vrednosti otpora sto dobija sa senzora,pa tako i za jace dizne treba drugaciji ugao paljenja valjda da ne bi pusio crn dim na auspuh a MAJSTORCINO lollol



« Poslednja izmena: Mart 14, 2015, 11:37:03 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže bogza

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 36
  • Lokacija: Srbac Bih
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v pl df2
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #31 poslato: Mart 15, 2015, 12:30:51 pre podne »
to je normla o da se mora raditi remap to znam i ja  :26

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 36
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #32 poslato: Mart 15, 2015, 08:21:24 pre podne »
Ovaj je dosa juče na forum i sad ce nas da uči što valja i što ide! Kad znaš kako funkcioniše što ga nisi napravio.daj snimak da vidimo kako ide?  I ne kucaj toliko niko ne čita sve što napišeš

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #33 poslato: Mart 15, 2015, 10:31:52 pre podne »
mozda sa vems strujom.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže bogza

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 36
  • Lokacija: Srbac Bih
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v pl df2
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #34 poslato: Mart 15, 2015, 12:22:19 posle podne »
slusaj crnogorac znaci ako sam ja doso juce ja neznam nista tako ispada po tvom ? to je neminovno kad sam ja doso na ovaj forum ili bilo koji drugi vrlo dobro ja znam sta kako ide i sta kako radi eto da znas... ;)

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #35 poslato: Mart 15, 2015, 01:21:17 posle podne »
Ajde malo smirite tenziju, ja decku skidam kapu ako je sam to napravio da radi i ne pravi probleme.  :46

Svidja mi se prednjica bas. :25

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #36 poslato: Mart 15, 2015, 01:23:39 posle podne »
@bogdane opusti se nov si. to da 16v da digifantom ne ide kao ispravan k jet tacno je da ne ide. nisu ni blizu.
 kao sto ti je vec napisano te prepravke se rade sigurno vise od 20 godina. i ja bi isto kao i ti uradio sebi da imam losu pumpu, lose dizne i losu k glavu iz razloga sto je dosta jeftinije i sto citav sistem radi na manjem pritisku. a da je sve ispravno df nebi stavio nikad u zivotu, jer to vise nije gti 16v. dalje, remap kompa kao sto je tvoj od gti 1,8 8v je jedno veliko prodavanje magle od cuvenih tuning kuca da ih ne nabrajam jednu imas i u komsiluku. to nije nikakav remap nego klasicno pomijeranje limitatora u kompu za nekih 1000 o/min. kakav je to kurcevi remap?
i na kraju ono sto si zavario regulator pritiska za rampu (magistralu benzina iliti rail kako ga ko zove) necu komentarisati..
uglavnom ako si ti zadovoljan kako ide i kolika je potrosnja to bi bilo to.  beer

Van mreže bogza

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 36
  • Lokacija: Srbac Bih
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v pl df2
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #37 poslato: Mart 15, 2015, 02:17:01 posle podne »
koje reko da sam ja uopste zavario regulator i zasto bi ga vario kad ima orginal gumica i orginal promjeri cjev da moze da dihtuje sta bi dobio da sam vario samo izgorela membrana i to je sve nista od toga nebi imo a drugo postoje cipovi za taj digifant kad se stavi na 16v motor ako hoces da izvalacis jer sam gledo na netu sta su ljudi radili isto tako postoji kod nas sm tuning kuca gdje sam prico sa momkom koji moze sve uraditi nije prica ubudale sve je povjereno i nemozes gedora zakljuciti odma da sam vario a nisi me ni pito na koji sam nacin napravio to jer sam ja sam to pravio sve i magistraju i povezivo i sve ostalo sto se tice struje da si me pito reko bi ti odma kako sam to rijesio sa tim regulatorom sto kazes da sam ga vario a druga stvar napravicu vam video pa vidite sami kako ide i to je to da se ne prepucavamo bzve oko toga

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #38 poslato: Mart 15, 2015, 02:22:48 posle podne »
opusti se bolan sta je tebi? na onim slikama koje si postavio je zavaren. ne treba meni ni video ni da mi pametuje neko od srdjanovih strucnjaka. pogotovo od tih strucnjaka koji su upropastili jedno 1000 raznih i benzin i tdi motora.
jel ti stvarno mislis da niko odavde nema pojma kako 16v ide na df? nisi se uclanio na vw klub iz srebrenice ili neke pripizdine, ima ovde i pametnih ljudi

edit evo ti slika

http://i.imgur.com/WlRIvPr.jpg
« Poslednja izmena: Mart 15, 2015, 02:24:58 posle podne od strane gedora »

Van mreže bogza

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 36
  • Lokacija: Srbac Bih
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v pl df2
Odg: golf 2 gti 16v pl
« Odgovor #39 poslato: Mart 15, 2015, 03:11:54 posle podne »
i gdje ti vidis na ovoj slici da je zavaren regulator ?