Autor Tema: GOLF IV GTI 235hp i 380nm  (Pročitano 214104 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #920 poslato: Maj 29, 2014, 08:46:05 posle podne »
 :26
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #921 poslato: Maj 29, 2014, 09:38:43 posle podne »


Zamolio sam lepo da se diskusija na vodi u pravcu svadje i vredanja

ja se sa  moje strane javno izvinjavam,ako sam te bilo cim uvredio :26

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #922 poslato: Maj 29, 2014, 09:41:14 posle podne »
Nisi me brate uvredio ne brini :26
To sam samo napomenuo jer znam da ovde takve rasprave obicno predju u to.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 44
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #923 poslato: Maj 29, 2014, 10:41:29 posle podne »
Jedan Audi A6 1.8T iz mog grada...ima njegova tema na audi club srbija...dugo ga covek vozi,cipovan,vozi se na plin...dva tri sitna kvara za 500000km, hauba zavarena, nema potrebe da se otvara  :)

Svaki dan ga potapsem po haubi  lollol

http://audiclubserbia.com/forum/a6-1997-2004-c5-typ-4b/audi-a6-1-8t-avant-lpg/



Pekare cestitke na radovima, auto je perfektan  :25
« Poslednja izmena: Maj 29, 2014, 10:46:13 posle podne od strane milper »

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #924 poslato: Maj 29, 2014, 10:42:00 posle podne »
E ja imam mehanički... nemam pojma zašto reko mi Cvele da mi treba lollol
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Zrnojed

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #925 poslato: Maj 29, 2014, 10:47:01 posle podne »
Bravo,Wele,tri bambija za tebe ;)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #926 poslato: Maj 29, 2014, 11:07:39 posle podne »
E ja imam mehanički... nemam pojma zašto reko mi Cvele da mi treba lollol


cveletov koliko ti imas ps i jesi li slucajno raspolozen za neko prijateljsko potezenje sa stock saug (atmo) 150ks TAS golf 2 borca edition one?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #927 poslato: Maj 29, 2014, 11:10:00 posle podne »
Probajte sa starim saugerom ali  odvrnite sraf na tom cudu na max.,da boost ne bi padao.
« Poslednja izmena: Maj 29, 2014, 11:16:41 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #928 poslato: Maj 29, 2014, 11:54:18 posle podne »
izgleda da je u modi taj manuleni boos kontroler,mozda da i ja stavim sebi jedan kad budem sastavljao auto,da ni meni nepada pristisak u obrtajima  clap  driving

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #929 poslato: Maj 29, 2014, 11:56:38 posle podne »
Bolji je elektronski boost kontroler jer je precizan kao svajcarski sat ali je skup ko djavo.Ovo mehanicko cudo zna da zasteka pa da se sve razleti kad turbo prepuni.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #930 poslato: Maj 30, 2014, 01:10:32 pre podne »
garant mi je sabotirao nesto na kolima, pa oce da se nasladjuje :D
naravno da moze, ali iz dva puta. pre i posle bregastih :) da vidim ima li razlike

Makso, imam satic koji mi pokazuje pritisak i drzi nesto malo ispod 1 konstantno. Ovo je neki americki MBC, trebalo bi da je dobar.
« Poslednja izmena: Maj 30, 2014, 01:14:18 pre podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #931 poslato: Maj 30, 2014, 12:04:49 posle podne »
budi siguran da je dobar taj MBC, takav isti koristi i nas trkac Aleksandar Vidosavljevic u delti hf integrale sa 450+ks ;) doduse,njegov je samo u crnoj boji :)

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #932 poslato: Maj 30, 2014, 12:26:13 posle podne »
mozda crni daje vise konja? lollol
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #933 poslato: Jun 01, 2014, 02:37:33 pre podne »
pekar koliko tvoj auto ima  kw? imas li neki dijagram sa valjaka? :53

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #934 poslato: Jun 01, 2014, 03:29:17 posle podne »
auuuu bratac, pa ti si krenuo kao NATO agresor :53,samo smisljas gde ces rat napraviti lollol

Van mreže kruska

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1812
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +79/-68
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #935 poslato: Jun 03, 2014, 07:31:04 posle podne »
Mnogo ste dosadni sa tim prepucavanjem. Stavite neke $ i ja vas vodim na neutralne valjke da se izmejere ti konji i nm, svaki dan isto. Kao i meni kad ne vjeruju za kola a i za to da motor nije otvaran samo $ i sve se da odma provjeriti.

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #936 poslato: Jun 04, 2014, 05:25:48 posle podne »
danas je pala proba sa BMW 335 twin-turbo i 326ks cupe 2010g. evo i podaci auta
335is    US, CA    2010+    3.0L I6 twin turbo (N54)    326 PS (240 kW; 322 bhp)    450 N·m (332 lb·ft)    4.8 s (DCT)
leteci start od 60km/h do 200 mogu samo reci da sam sam prezadovoljan i iznenadjen golfom clap driving
« Poslednja izmena: Jun 04, 2014, 05:39:48 posle podne od strane pekar »

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #937 poslato: Jun 04, 2014, 07:04:56 posle podne »
osica iznenađuje mnoge kako ide a? :)

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #938 poslato: Jun 04, 2014, 10:02:19 posle podne »
Pa kakav je ishod trke bio? :)

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #939 poslato: Jun 04, 2014, 10:10:03 posle podne »
ih,pa kakav ishod moze biti kad ima 326ks i 450nm, odneo me od zivota biggrin evo klipa, do 180km/h se i nosim nekako ali zato me od 190 preskace kao da sam stao u mesto lost006 ide benkica pa ubija driving

https://www.youtube.com/watch?v=3oWWay2vjf4