Autor Tema: GOLF IV GTI 235hp i 380nm  (Pročitano 214328 puta)

0 Članovi i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #640 poslato: Mart 25, 2013, 09:01:23 posle podne »
danas nabavljene i obezbedjene jace dizne od 320cc clap ja prevrnuo sve zivo kod nas i pola ebay-a a bobandohc ih imao u garazi batine biggrin

a usput evo i snimka,dosta ih videlo kod bobana u temi
mk4 1.8t vs mk2 g60 biggrin voznja je bila leteci start od 50km/h do 210 km/h
mk4 1.8t vs mk2 G60

Van mreže milangrujicgruja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 771
  • Age: 34
  • Lokacija: Savino Selo
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5 1.9 tdi
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #641 poslato: Mart 25, 2013, 11:08:02 posle podne »
 clap clap clap

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #642 poslato: Mart 25, 2013, 11:31:36 posle podne »
Kad ovako ide sad, kako li ce ici kad se odradi to sto planiras :)

Van mreže vlada 08

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 213
  • Age: 40
  • Lokacija: smed.palanka
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • IT'S NOT JUST TUNING . . . IT'S A LIFESTYLE! ! !
  • Auto: corrado vr6 , pasatt b5,5TDI,
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #643 poslato: Mart 26, 2013, 02:58:24 posle podne »
ubica.... biggrin

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #644 poslato: Mart 26, 2013, 04:10:16 posle podne »
320 ili 317?
od koga su 320?
koje ima AGU?
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže bobandohc

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 646
  • Age: 40
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +39/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf II G60,passat B5 TDI
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #645 poslato: Mart 26, 2013, 04:13:11 posle podne »
Ma dizne su sa G60 motora nisu sa 20v.

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #646 poslato: Mart 26, 2013, 05:12:42 posle podne »
AGU ima 255cc ove dizne su kao sto je boban reko od G60 319cc ja sam za jedan broj  zajebo,i fizicki su iste od G60 i kod mene zato mogu da se stave,dok kod tebe i noviji GTI posle 2000g su dizne tanje i duze.
Kad ovako ide sad, kako li ce ici kad se odradi to sto planiras :)
ako mi verujes, jedva cekam i ja da vidim  driving

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #647 poslato: Mart 26, 2013, 06:03:02 posle podne »
kad sad ovako ide posle ovog ima da leti! clap

Van mreže bobandohc

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 646
  • Age: 40
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +39/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf II G60,passat B5 TDI
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #648 poslato: Mart 26, 2013, 09:43:43 posle podne »
Ima da leti samo nece da ima ko da vozi pekar se mnogo propio drugari otkad mu uzeli dozvolu.

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #649 poslato: Mart 26, 2013, 10:21:52 posle podne »
samo ti potprckuj za dozvolu batine znas da ne vozi dozvola bleh driving

Van mreže TERMIct

  • VW Početnik
  • Poruke: 62
  • Lokacija: CETINJE
  • Karma: +4/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 1.8 T
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #650 poslato: Mart 26, 2013, 10:38:53 posle podne »
svaka cast auto ti je extra,  i  ja imam slicne planove na moj auto da radim sad na proljece... :DD

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #651 poslato: Mart 26, 2013, 11:47:25 posle podne »
kod mene su 317
dal sam na vortexu citao da se preporucuju dizne od AUMa jer su vece kao jeftino pojacanje snage,
ja sam mislio da nam bar to pase isto  lollol
« Poslednja izmena: Mart 26, 2013, 11:54:17 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #652 poslato: Mart 27, 2013, 12:38:15 posle podne »
izgleda da su nam samo znacke iste lollol
kad sad ovako ide posle ovog ima da leti! clap
beer
svaka cast auto ti je extra,  i  ja imam slicne planove na moj auto da radim sad na proljece... :DD
hvala bratac, sto je clan vlado reko,greota je ovaj motor ostaviti u stoc varijanti,jer imaju bas pontecijala,tako da samo napred sa planovima ako nesto mozemo da pomognemo tu smo ;) beer

Van mreže GTI-Stage2

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 385
  • Age: 34
  • Lokacija: toronto, ontario
  • Karma: +14/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GTI 1.8T
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #653 poslato: Mart 28, 2013, 03:06:24 pre podne »
i sad ti tebra ubrizgava mnogo vise goriva nego sto ce ti ikad trebat...
al neka su srecne :)
mods - more than you!

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #654 poslato: Mart 28, 2013, 12:05:35 posle podne »
sad je ustelovan sve kako treba,a ove dizne stavljam tek kad bude iso na STAGE2 da se sa njima mapira,jer se jos uvek lomim izmedju dve turbine,pa za nekih 10 dana treba da dobijem odgovor sta i kako sa jednom i sa drugim turbom se moze uradeti, zbog toga hocu staviti jace dizne, onaj regulator sam prodao od 4bara. ostajem kako si mi preporucio na 3 bara. hvala ti jos jednom na svakom savetu beer

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 44
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #655 poslato: Mart 28, 2013, 12:21:37 posle podne »
Pekare svaka cast na projektu!  clap Mogu da zamislim kako ide  biggrin

E sad da pitam...koja je fora sa FPR? Ja sam stavio od 4bar, auto je cipovan, sto je sad bolji fabricki od 3bara?


pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #656 poslato: Mart 28, 2013, 12:42:09 posle podne »
hvala bratac beer
GTI-Stage2 je imao problem sa 4 bara. kada je stavio prezasitio ga gorivom,bolje mu je iso sa 3 bara,on ce ti najbolje objasniti,zato sam ja po njegovoj preporuci i odustao od 4 bara, i po katalogu za ove dizne sto cu staviti pise regulator od 3 bara za njih, evo ti linka za jacinu dizni
http://www.polog40.co.uk/article_injector_table.php

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 44
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #657 poslato: Mart 28, 2013, 01:12:08 posle podne »
Bas cu probati da vratim originalni FPR...mada nikakvih problema nisam imao sa ovim od 4bara...

 beer

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #658 poslato: Mart 28, 2013, 01:16:35 posle podne »
Sta nas je sa 1.8T :) mozemo forum za sebe da napravimo lollol
Nego kod Pekara sam provalio sablon... cim ne progovara mesec dana sprema neku mutljavinu  biggrin
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže ćubica

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1525
  • Age: 50
  • Lokacija: Novi sad
  • Karma: +70/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V GTI,rallye
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #659 poslato: Mart 28, 2013, 01:59:06 posle podne »
Pritaji se i smislja neku prevaru  biggrin