Autor Tema: GOLF IV GTI 235hp i 380nm  (Pročitano 214835 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #280 poslato: Decembar 24, 2011, 03:35:29 posle podne »
i to će doći na red tamo sa lepim vremenom ;)
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #281 poslato: Decembar 24, 2011, 03:47:12 posle podne »
ma to zamalo da uleti pre cipa,ali kao sto kaze Wele
i to će doći na red tamo sa lepim vremenom ;)

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 42
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #282 poslato: Decembar 24, 2011, 03:58:58 posle podne »
Objasni mi malo ovaj filter vazduha, ili ko zna neka kaze neku rec, ne razumem se jebi ga ( i sta je ovo pored f.)... wacko ?
Земунчанин

Van mreže Stefan91

  • GTIjevi
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2294
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd Cukaricka Padina
  • Karma: +27/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #283 poslato: Decembar 24, 2011, 04:47:25 posle podne »
@Wele,Pekar
cek zar nije pametnije da se uzme IC pa onda da se radi remap
ovako daje kes za chip,a posle opet mora da dresi kesu za mapiranje :huh:
dupli trosak

@Fred Peric, pa nema sta da se objasnjava
panelni K&N sto ide na mesto fabrickog,propusta malo vise vazduha i to je to

ovo pored je BOV
Blow Off HKS Bora 1.8T by ROCER - 2

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 42
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #284 poslato: Decembar 24, 2011, 04:55:15 posle podne »
А BOV ?
Земунчанин

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #285 poslato: Decembar 24, 2011, 05:17:42 posle podne »
BlowOffValve

Moram sam da pisem spojeno jer bi se video smajli za "blow" biggrin

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #286 poslato: Decembar 24, 2011, 06:00:06 posle podne »
@Wele,Pekar
cek zar nije pametnije da se uzme IC pa onda da se radi remap
ovako daje kes za chip,a posle opet mora da dresi kesu za mapiranje :huh:
dupli trosak

@Fred Peric, pa nema sta da se objasnjava
panelni K&N sto ide na mesto fabrickog,propusta malo vise vazduha i to je to

ovo pored je BOV
Blow Off HKS Bora 1.8T by ROCER - 2
slazem se braticu stobom da je pametnije ici prvo IC pa onda rempa,ali mnogo vise pare mi sada trebaju,pa cu zato prvo samo rempa na 200ks. a za kasnije planiram ako ga ne prodam K04 turbinu pa tada ce opet morati rempa,e onda tada ide u kompletu i IC sa vecom turbinom ;)

Van mreže Stefan91

  • GTIjevi
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2294
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd Cukaricka Padina
  • Karma: +27/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #287 poslato: Decembar 24, 2011, 06:15:04 posle podne »
e onda je to druga prica

k04 + FMIC + dizne
ok to je vec ozbiljnija prica
koja kosta,onda je razumljivo to sto prvo ides na chip ;)


pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #288 poslato: Decembar 24, 2011, 06:22:30 posle podne »
 cheers

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #289 poslato: Februar 06, 2012, 01:35:22 posle podne »
ovo se ocekuje svakog dana da stigne biggrin


Van mreže kiza91

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1346
  • Age: 34
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • vw rulez
  • Auto: Bugatti Veyron
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #290 poslato: Februar 06, 2012, 01:48:30 posle podne »
extra,uzmi i R oznaku za volan..

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #291 poslato: Februar 06, 2012, 06:45:04 posle podne »
nisam siguran dali bi ta plocica legla kako treba na mom volanu,najbolja je varijanta ceo volan od R32,to bi mu leglo ko pesnica na oko biggrin ta investicija nece biti u neko skorije vreme,jer moram druge planove prvo po pitanju motora da odradim ;)

Van mreže GTI-Stage2

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 385
  • Age: 34
  • Lokacija: toronto, ontario
  • Karma: +14/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GTI 1.8T
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #292 poslato: Februar 06, 2012, 07:16:08 posle podne »
upravo sam procitao sve 15 stranica...
prelijep ti je golf, ocuvan, crna boja neprevazidjena, spusten fenomenalno, takvi stopovi mi se ne svidjaju bez po mraku, ali opet su ok :) tocak fin, izduv extra...
Svaka cast na radovima, samo naprijed!!!

sad imam par zamjerki, prva i osnovna, MICI Blow off valve! znam da je cool zvuk, al sa Forge DV-om dobices slican zvuk, uz bolji rad turbine, tj BOV izbaca sav pritisak i ne vrace nista turbini, pa ti turbina slabije reaguje, dok forge dv radi suprotno... vidjeces razliku kad stavis :) bolje ce da puni i duze ce ti drzati boost.
naravno bez chipa to neces puno primijetiti, al kad chipovan pocne da pumpa 16psi ... :D
Iskljuci 'city lights' zute, ruzno izgledaju sa HIDs, meni su srecom crkle obije sijalice cim sam postavio HID kit , pa nisam morao da se mucim

Predlozi:

Izduv od minimum 2.5"(a mozes i vecu downpipe 3" pocece da slajfuje auto drugom na 3000obrtaja naravno uz chip)
Distance iza, 20mm + OEM spojler na peta vrata, ima da jebe !!!

i imas vrhunsku masinu :)

jos jednom svaka cast na radovima!
mods - more than you!

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #293 poslato: Februar 06, 2012, 08:14:10 posle podne »
hvala bratac na pohvalama i na zamerke, Blow off za sad necu dirati,on mi ispao za skoro iste pare koliko kosta nov fabricki,do duse malo skuplje,ali nakon cipa vide ce mo kako ce se ponasati,tako da nista nije iskljuceno ;) tu smo da ucimo i da pravimo jos bolje da bude,a pozicije boodala, jbg. kada ugradjivao xenone oba fara mi bili skinuti jer sam i na duga stavio xenone,i niko ladno da se ne seti i njih da zamenimo,setili se kad vratili farove,a i sam znas koliko je jebeno kod njih na licu mesta da se skidaju pozicije boodala tako da je bilo ono,ma zajebi ga sad,drugi put kada skidam farove,zamenice mo,i tako si ostale,a bodu oci do zla boga wacko

Van mreže GTI-Stage2

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 385
  • Age: 34
  • Lokacija: toronto, ontario
  • Karma: +14/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GTI 1.8T
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #294 poslato: Februar 06, 2012, 10:34:52 posle podne »
skinuti  farove je 15 minuta posla :) mada znam da je tesko naci vremena za sve...
evo ti mali motiv da odradis to sto prije,
kad skines sve da dodjes do farova, lako ti je skinuti 5 serafa interkulera, i ocistih ga, evo ti link
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3269395
ja sam htio to da radim, al sam odlucio da uzmem front mount intercooler...
osjetices razliku, nasi interkuler se 'zaprljaju' nakon 60 000 km :D


mods - more than you!

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #295 poslato: Februar 07, 2012, 12:18:32 posle podne »
hvala bratac na link  beer
ovo cu sa lepsim vremenom obavezno odradeti, mada sam i ja u jurnjavi za vecim IC, na ebay,pa jedno od ova dva sigurno ce biti ;)

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #296 poslato: Februar 07, 2012, 01:22:41 posle podne »
ja pozicije na mom golfu menjam bez skidanja farova..samo akumulator skinem jer mi smeta kad menjam poziciju na levom faru..pre neki dan mi je riknula jedna pozicija, pa cu morati da uzmem druge i da zamenim to..to nije problem zameniti, samo malo zivaca i strpljenja ;)

Van mreže kiza91

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1346
  • Age: 34
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • vw rulez
  • Auto: Bugatti Veyron
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #297 poslato: Februar 07, 2012, 02:23:45 posle podne »
ma ne mora ni acc da se skida...samo malo izgrebes ruke :)

Van mreže Miloske

  • VW Fanatic
  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 394
  • Age: 32
  • Lokacija: Krusevac
  • Karma: +17/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 2007 PASSAT B6 2.0TDI
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #298 poslato: Februar 10, 2012, 07:58:23 posle podne »
Moze jedno prosto pitanje ? Koliko trosi jedna ovakva masina? ;)

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #299 poslato: Februar 10, 2012, 08:21:46 posle podne »
zavisi koliko ti je noga teska na gasu biggrin
otveren put 8-8,5l to je za preko 120 km/h a ako ne predjes na otvoreno 120km/h potrosnja ce biti ispod 7l, gradska isto zavisi mnogo kako ga vozis,uglavnomod 10-13l