Autor Tema: Trokira  (Pročitano 3040 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Trokira
« poslato: Januar 09, 2015, 06:03:02 posle podne »
Danas kad sam upalio auto i krenuo normalno je radio.Odjednom je poceo da trza i neide nikako  i trokira.Mislio sam da nema goriva dovljno pa reko aj mozda je to otisao sipo medjutim isto.Dok je hladan jos i radi normalno ali posle 10 min pocne da trokira nece da ide uopste neprima gas nikako i izbacuje crni dim na auspuh i oseca se benzin ziv benzin.Bio sam do majstora onako usput on gledao kaze cuje se da sisti negde uvlaci fals vazduh.Kaze da oce tako da radi kada mu neradi neki cilindar.Skidali smo svecice,bile su crne kao ugarak.Probao je i paljenje da okrece medjutim nista uvek isto.Jel moze biti do sonde jel sam nju cackao pa da ona zajebava tako,i prskao sam wd tako kod kompijutera izmedju dzeka sto ide u kompijuter i kompijutera.Zna li neko sta mu moze biti?Nemogu ni da ga vozim maltene je nemoguce .Da napomenem da ga nisam vozio jedno dva  tri dana jel sam izvadio akumulator da ga napunim i tek danas sam ga vratio.Majstor mi je rekao da nema sada vremena da detaljno pregledava kad bude mogao javice mi.Pomagajte ako neko zna. :17 angry2

Van mreže Marko mk2

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 764
  • Age: 32
  • Lokacija: Stubal Kraljevo
  • Karma: +23/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: Trokira
« Odgovor #1 poslato: Januar 09, 2015, 07:19:15 posle podne »
Koji motor imas u autu?

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Trokira
« Odgovor #2 poslato: Januar 09, 2015, 07:26:54 posle podne »
g60.dizne sam cistio pre par meseci i bile su tad sto posto ispravne i jednako svaka u mm bacala(samo da napomene to posto dobija jako puno goriva)

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Trokira
« Odgovor #3 poslato: Januar 09, 2015, 07:46:48 posle podne »
mozda si zeznuo stvar sa wd om, ja jednom tako naprskao na dzek od pozicija nazad pa je pobrljavio kontakte, sve mi lampe tinjale i kad sam osusio bilo sve ok, jbg kazem cisto onako, a i to oko lambda sonde moze biti uzrok jer  si sam vec rekao dok nisi cackao bilo je sve ok, cekaj da ti se javi neko od majstora sa foruma

Van mreže Marko mk2

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 764
  • Age: 32
  • Lokacija: Stubal Kraljevo
  • Karma: +23/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: Trokira
« Odgovor #4 poslato: Januar 09, 2015, 07:50:19 posle podne »
Trebalo bi da imas na magistrali od dizni jedan ventil, na njemu ima vakum crevo koje ide u granu, izvadi to crevo i vidi dal ne curi benzin na njega kad das kontakt (tj kad pumpa napravi pritisak) mahac

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Trokira
« Odgovor #5 poslato: Januar 09, 2015, 07:59:44 posle podne »
Moguce da je od vd pa brljavi kompijuter.videcu za koji dan mozda se osusi,jbg kad volim da cackam sve pa zajebem. bonk.

Jel treba da curi tu benzin ili netreba?Taj ventil ide na magistralu direkt jel tako kao neki vakum?

Van mreže Marko mk2

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 764
  • Age: 32
  • Lokacija: Stubal Kraljevo
  • Karma: +23/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: Trokira
« Odgovor #6 poslato: Januar 09, 2015, 08:15:06 posle podne »
Ne treba, to ti je regulator pritiska goriva, proveri prvo to, to mozes sam bez majstora  :)

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Trokira
« Odgovor #7 poslato: Januar 09, 2015, 08:25:57 posle podne »
Ocu drug hvala puno  :26

Van mreže Marko mk2

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 764
  • Age: 32
  • Lokacija: Stubal Kraljevo
  • Karma: +23/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: Trokira
« Odgovor #8 poslato: Januar 09, 2015, 08:30:48 posle podne »
Dalje ne cackaj , nego vozi to nekom ko poznaje taj motor (kod nina najbolje) da ne zajebes nesto  mahac

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Trokira
« Odgovor #9 poslato: Januar 09, 2015, 08:33:01 posle podne »
e bas smo blizu u picku materinu  :53

Van mreže Marko mk2

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 764
  • Age: 32
  • Lokacija: Stubal Kraljevo
  • Karma: +23/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: Trokira
« Odgovor #10 poslato: Januar 09, 2015, 08:35:09 posle podne »
Pravi majstor nikad nije daleko  ;)

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Trokira
« Odgovor #11 poslato: Januar 09, 2015, 08:45:15 posle podne »
S obzirom koliko trosi mogu otici do njega i samo ga parkirati tamo i otici nazad vozom.Vozicu ja njega na najlon koliko mi se cini angry2.
Videcu stacu jos ali mi ga je pun kufer vise i njega i ovih nasih majstora.Hvala na pomoci. :26

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Trokira
« Odgovor #12 poslato: Januar 09, 2015, 09:47:55 posle podne »
Taj majstor koji ti je mrdao palenje nije upucen mnogo u G60 motor,to nije smeo nikako da pipa,pogotovu ne na taj nacin i na uvo.Taj motor nikada nece raditi kako valja sa nastelovanim palenjem na uvo.Za tako nesto postoji procedura kako se radi i nemoze bez stroboskopa.
To sto baca crn dim nema veze sa falsom vazduha vec ima sa viskom goriva.Kako te vec neko lepo nasavetovao,prvo pogledaj vakum na magistrali.Ako on nije, nista ne pipaj dalje,oteraj ga odmah kod nekoga ko se ozbiljno bavi sa tim,veruj da ti Nino nije daleko,ako se priuceni majstori budu ucili na njemu nikada vise nece proraditi kako valja.
I da,sonda na G60 motoru igra presudnu ulogu u korigovanju smese,bez nje ce kompjuter uleteti u sejf mod,nece pusiti crno ali nece ici kako treba. :26

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Trokira
« Odgovor #13 poslato: Januar 09, 2015, 10:03:09 posle podne »
Dali mozes da mi kazes na koliko se tacno stepeni steluje paljenje kod g60?Pred novu godinu sam isao kod jednog sto ima strogoskop covek mi je preko sat vremena stelovao paljenje.Mal me nije izbacio napolje poceo da mi govori koji moj si dolazio jedva je odvrno sraf ironija.Ovaj decko kod kojeg idem je dobar majstor,posten je(sto je naj bitnije danas) ali kao i 90 posto majstora nepoznaje bas najbolje ove motore ali uvek pokusava maksimalno da mi pomogne koliko je u njegovoj moci i zato idem kod njega jel takvog majstora je tesko naci u pola noci da ga zovem bilo gde doci i dace mi savet.Posto on nema stroboskop pa sam morao da idem kod nekog koji ima.Ovaj sto mi je stelovao paljenje mi je kao rekao(tako je nasao u autodati) da na 6 stepeni se steluje na 2200 obrtaja tako je on meni nekako objasnio.On meni ide lepo prvih 10 min.U drugoj on meni slajfuje al problem dolazi posle odprlikike 10 min.Neverujem da je sonda(mozda i jeste samo pretpostavljam) jel radi lepo jedno vreme.Sacekacu jos koji dan da vidim,mozda je problem sto sam prskao wd izmedju dekova onih sto idu u kompijuter(ni sam neznam zasto sam to radio,reko aj da ima bolji kontakt batine).Vala koliko sam dosad dao para mogao sam da odem na kraj sveta a ne do majstora nina.Videcu sta cu jos jel trenutno imam precih stvari u zivotu da obavim od ovog auta.Hvala na pomoci. :26
« Poslednja izmena: Januar 09, 2015, 10:06:17 posle podne od strane Nikola 92 »

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Trokira
« Odgovor #14 poslato: Januar 09, 2015, 11:02:34 posle podne »
misli da ima u regionu max 10 majstora koji znaju sta mu je. jebena je gejsa sprava. da ti napisem pola stranice dzabe ako nije nikad stelovao.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Trokira
« Odgovor #15 poslato: Januar 09, 2015, 11:10:41 posle podne »
Ako ih ima i toliko.Dali se steluje normalno kao kod svakog auta ili ima neka posebna teorija?Naravno vise nikad necu proci ulicom de onaj majstor zivi a ne da idem kod njega,nacu valjda nekog krstenog da zna barem to da uradi.

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Trokira
« Odgovor #16 poslato: Januar 10, 2015, 01:11:13 posle podne »
Danas sam stavljao nove klemne za akumulator pa sam taman proveravao i regulator pritiska goriva onaj sto ide u magistralu.

To je ovaj regulator



Prvo sam skinuo ovo donje crevo.Kada dam kontakt necuri gorivo ni iz creva ni iz regulatora pritiska,ali kada ga upalim curi iz regulatora pritiska kao iz slavine sa cesme,a iz tog creva necuri nista.





Onda sam skinuo ovo gornje crevo sto ide u magistralu i kada dam kontakt pumpa samo malo pusti goriva i prestane da curi a kada ga upalim(krenem da ga upalim posto ima malo goriva u magistrali) curi kao iz fontane gorivo.







A kada skinem ovo tanko crevo sto ide iz regulatora pritiska gore u usisnu granu(ja mislim da se tako zove) nedesava se nista,necuri gorivo nikako






Dali je sve uredu sa ovim ili se nesto pojebalo?

« Poslednja izmena: Januar 10, 2015, 01:28:22 posle podne od strane Ivan »

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Trokira
« Odgovor #17 poslato: Januar 10, 2015, 08:23:54 posle podne »
Palenje se NE STELUJE kao na obicnom motoru 1,8,jete na 6 stepeni ali ima procedura koja nemoze da se napise.Mora da se pokaze da bi se naucilo.
Ako na vakum crevo od regulatora>TANKO CREVO< neizlazi nista dok auto radi onda je verovatno sve ok.
Na prelivno crevo nista ne izlazi i tako treba,ali na prelivno crevo ulazi visak goriva iz rampe od dizni i salje ga u rezervoar.
Kada upalis auto sa skinutim prelivnim crevom,mora da izlazi na rampu od dizni gde se kaci prelivno crevo.

Po tvom opisu kako je auto stelovan,ti verovatno raspolazes sa jedno 120-130ks mozda i manje od mogucih 160ks.


Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 32
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: Trokira
« Odgovor #18 poslato: Januar 10, 2015, 08:34:34 posle podne »
Kada skinem to prelivno crevo sisti gorivo ko ludo iz regulatora sto ide na magistralu.To je verovatno povratno crevo i salje visak goriva nazad u rezervoar.To tanko crevo kada skinem nedesava se nista kada upalim auto neide gorivo iz njega.
Moguce da nemam svih 160 konja je to nezna niko ovde da namesti da valja.Neznam ni sta cu onda za paljenje

Van mreže markom

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 554
  • Lokacija: Temerin
  • Karma: +31/-34
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw scirocco mk2, golf mk1
Odg: Trokira
« Odgovor #19 poslato: Januar 10, 2015, 09:07:09 posle podne »
Skupi pare i oteraj kod Nina ne razbijaj glavu vise..