Da se i ja javim šta sam uradio

...NIŠTA

Poranim ja, skuvam kafu i reko aj na tenane danas da menjam termostat
Sve lagano poskidam (par slika da pomogne nekome ako bude nekada menjao)




I ukapiram da je meni stigao termostat koji mi ne odgovara


Ovaj u rici je stari, iz kola
Nema veze, rešim ja da ih testiram.
Zagrejem vodu u šerpici i ubacim stari i novi termostat u šerpu i pred ključanje vode počnu da otvaraju u isto vreme,
kada ih izvadim iz vode, zatvore u isto vreme i tako par puta.
Znači stari termostat je ISPRAVAN

Kako sam ga par puta iskuvao, rešim bar da ga izglancam, skinem malo naslaga itd, itd...


Vratim ja stari termostat u auto i počnem da gledam kako se ponaša dalje.
Znači ovako.
1. Upalim kola i posle par minuta počinju da se greju sva moguća creva, sem creva od termostata do hladnjaka...(Što je OK)
2. Uhvatim to crevo i držim i posle nekog vremena osetim da počinje da postaje mlako(znači termostat je dostigao oko 90 stepeni i otvorio)
3. Ja uđem u kabinu da vidim kako stoji skala, kad ono


Iz ovoga sam skapirao da termostat radi normalno, da mi auto dostiže normalnu temperaturu 90 stepeni, ali da mi skala ne očitava lepo
Skinem posle toga i senzor temperature(pola min posla, iščupa se osigurač i izvuče napolje)
Onaj mesingani(ako je od mesinga) deo je bio pod naslagama, kada sam ga već skinuo i njega lepo očistim sa hrapavom stranom sunđera
i vratim ga na svoje mesto(nisam imao novi da zamenim, sve vreme sam mislio da je problem termostat)


Opet provirim u kabinu, isto

E sada:
1. Gde da tražim kvar?
2. Da li prvo da kupim novi senzor i menjam?
3. Da li ima logike da bude senzor?
4. Šta mogu još da pogledam pre kupovine novog senzora, da nema još neka forica?