Srećna svima Nova Godina! Da nam se automobili manje kvare, tj. da se uopšte ne kvare, da dobro idu a što manje troše! Živeli! Da ne otvaram novu temu. Imam problem sa anlaserom na MK3 tdi od 110 ks. Pre neki dan sam menjao treću (električnu diznu), pa sam, ni sam ja ne znam zbog čega, duže verglao da upali zbog vazduha.... Ispraznim sam akumulator, a dok se punio ponovo zamenio diznu, i posle brzo upalio. Medjutim, sad mi se dešava, da krene da vergla i "izbaci", kao da ima veliko opterećenje. Drugaru se to redovno dešavalo na Ventu ali on ulje nije menjao godinama, samo dolivao i to neko na točenje, pa kad je malo hladnije, verovatno se to zgusne.... Ali, ja redovno menjam ulje, a kažem nije se dešavalo do sada, do promene dizne. Anlaser je pre 5-6000 km, rađen, tj. zamenjene četkice i stavljen nov Bošov rotor, sve drugo je bilo u redu. Desilo mi se da posle te zamene dizne upali kao mina na -10 ujutru, a da onda tokom dana "izbaci". Na totalno topao motor nisam ni probao, nije bilo prilike, mnogo je hladno napolju. Jutros mi se desilo da mi je par puta "izbacio", pa onda upalio na "čvrgu". Posle par km vožnje, ugasim, probam da upalim, on krene i ponovo "izbaci".... Šta je u pitanju, automat, bendiks? Ili i jedno i drugo ili nešto treće.
Inače, dok sam verglao da upalim posle zamene dizne, kazaljka obrtomera je bila 400 obrtaja, medjutim, posle više verglanja, kazaljka na nuli. Ajde, mislim nema više te brzine verglanja, pa se kazaljka ne diže. Napunim AKU, prvo verglanje isto, kazaljka mrtva, u drugom verglanju auto upalio... ne znam da li to sve ima veze sa trenutnim problemom...
Pozdrav svima i brzo trežnjenje želim!