Ne. Dijagnostikom možeš da proveriš kakvo je vreme početka ubrizgavanja goriva. Svako ozbiljan dizel servis to namesti prilikom vraćanja pumpe. Gledaju se određeni parametri u mernim blokovima dijagnostike, i ako nisu dobri, pumpa se vrti napred nazad, gledaju se merni blokovi dok se ne namesti. Kažem, Žeravica je ozbiljan servis, ali ako ti oni nisu skidali pumpu, onaj ko ti je skidao i vraćao pumpu, možda to nije uradio kako treba. Takođe, taj koji ti je nameštao pumpu, morao je da ga dobro uzupči. Postoji postupak zupčenja uz određeni alat, ali mnogi imaju neke prečice, pa ne bude uzupčen baš "u zub", jel' kad je uzupčen kako treba, tad najmanje troši... Kažeš, da je malo bučnija, možda nije baš najbolje uzupčena. Možda je sve ovo kod tebe u redu, pa je uzrok lošijeg ubrzanja u nečem drugom, ali obzirom da ti se to pojavilo posle skidanja i remonta pumpe, prvo to proveri pa ćeš videti dalje. Ponešto možeš i sam da uradiš ako imaš volje, ako voliš da čačkaš oko kola, imaš vremena.... Imaš dijagnostiku već od 2000 dinara, kojom može da se proveri "vreme ubrizgavanja"... Ako nemaš vremena, ne želiš da se bakćeš, pravac neki majstor... Tu sam za dodatna objašnjenja.