Evo da ja jos malo dopunim temu.Guglajuci po netu procitah da neki litvanski tng uredjaj(Stilo gas) u svom softveru sadrzi opciju za rad na monopointu(SPI ubrizgavanje).Zatim sam trazio da nadjem dali ova opcija postoji na uredjajima koji se trenutno kod nas ugradjuju.I ni jedan lovato,Brc,landi renco...barem koliko sam ja pitao nema u softveru opciju za rad na SPI.Kada bi ovo moglo da radi na monopointu,znacajno bi omogucilo kolko toliko isplativiju voznju na sekvent tng nego li na vakumski tng(po sadasnjim cenama plina i raznih atesta i reatesta istog).Svi g2 1,3 monopoint,g2 1,8 monopoint,g3 monopoint bi mogli da se konvertuju na sekvent tng...I sam razmatram jedan g3 1.8 monopoint koji nikad nije imao ugraadjen tng,stim sto bih mu,kada bih ga uzeo,isklucivo radio ovaj sekvent uredjaj.Jel vakumski po ovoj ceni i dazbinama gubi polako svaki smisao na vozilima starije generacije.