Autor Tema: skracivanje poluosovina  (Pročitano 1995 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže milos96

  • VW Početnik
  • Poruke: 59
  • Age: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW golf 2 1.6 turbo dizel
skracivanje poluosovina
« poslato: Decembar 01, 2014, 12:55:07 posle podne »
nadam se da sam potrefio pravo mesto za temu
e ovako...imam yuga korala 1.3 2006 godisteee...itd.... e i onda ja uzimam da radim neki projekat tj ubacujem 1.8 16v iz maree sa sve mareinim menjacem....
e sad da se vratim naslovu....znaci od fiata su ostali zglobovi na menjacu tako da sam uzeo fiatove(mareine) poluosovine koje su i deblje i duze nego sto treba da bih usle u jugicev zglob....onda sam odlucio da te poluosovine(mareine) skratim i stanjim i opet narezem nutove za jugicev zglob....znaci stanjio sam ih kod strugara u komsiluku, nutove narezao kod nekog drugog strugara i poluosovine su bile ok uradjene ostao je samo problem tvrdoca jer su bile mnogo mekane.....onda ih je moj strugar odneo u pazovu na kaljenje i stigle su kao okaljene sve super ja to stavio na auto imao par probnih voznji mozda svega pedesetak km ii opet ja to sve skinem da zamenim sve 4 manzetne jer je jedna pukla ove ostale malo losije pa reko ajde sve odjednom... ii desila se sledeca stvar..... jedna poluosovina u odlicnm stanju tj onako kako sam je i namontirao a druga se uvrnula bas su gde je stanjivana kaljena itd itd i ja ajde da stavim sta sad kad pukne pukne..... nije dugo proslo ja danas sve sredio i da se provozam malo stisnem ga u prvoj i kako sam ubacio u drugu tako puce poluosovina :(((( taman pomislio projekat gotov
eee sad mene interesuje sledece...da li da opet uradim sve isto pa mozda bolje ispadne jer sta znam mozda nisu lepo okalili ipak drugoj poluosovine nije nista ?
ili da uradim sve isto al da kalim negde drugde?
ili neko ima potpuno drugu ideju skroz ?
znam da nije vezanoo za vw vozila ali dok sam vozio golfa na ovom forumu sam sve muke resavao tako da i u oovom slucaju svaka pomoc je dobro dosla :D hvala unapred

Van mreže markotdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Lokacija: popovic
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: skracivanje poluosovina
« Odgovor #1 poslato: Decembar 01, 2014, 01:17:26 posle podne »
Nadji poluosovine koje odgovaraju po duzini.

Van mreže milos96

  • VW Početnik
  • Poruke: 59
  • Age: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW golf 2 1.6 turbo dizel
Odg: skracivanje poluosovina
« Odgovor #2 poslato: Decembar 01, 2014, 01:21:53 posle podne »
pa to je nemoguce zato sto nema sanse da nadjem tu duzinu a i izlazi iz menjaca su od fiata maree a vamo do tocka ulazi u yugicev zglob zato sam ja pravio te polusovine al eto nesto nisam lepo osmislio xD

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: skracivanje poluosovina
« Odgovor #3 poslato: Decembar 01, 2014, 01:26:59 posle podne »
Pa sto si tanjio pobogu brate?
Trebao si samo nutove na kraju da odradis.
Zasto nisi stavio prednje rukavce od maree?
Verujem da su ostale jugiceve kocnice, zar ne?
Bitno je D*IDE, a kako ce se zaustaviti? Ma stace vec nekako . . . cccc
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže markotdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Lokacija: popovic
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: skracivanje poluosovina
« Odgovor #4 poslato: Decembar 01, 2014, 01:37:50 posle podne »
+1

Van mreže milos96

  • VW Početnik
  • Poruke: 59
  • Age: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW golf 2 1.6 turbo dizel
Odg: skracivanje poluosovina
« Odgovor #5 poslato: Decembar 01, 2014, 01:59:58 posle podne »
morao sam da tanjim zato sto je polusovina mareina i duza i DEBLjA mnogo da bih usla u jugicev zglob
a sto se tice kocnica mislim da one nemaju veze sa tim al ajde kad vec pitas trenutno su na autu diskovi precnika 257mm i inace svi se nesto hvale sa tim diskovima na jugu al ja sam trazio jos bolje i  nabavio kljesta od alfe 145 a diskovi ce ici isto od alfe 145 ventilirajuci a mozda i od lancie hf  turbo al vrv od alfe jer sam to vec probao i pase na glavcinu od juga samo cekam prolece da kupim druge felne tj neke od 7j

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: skracivanje poluosovina
« Odgovor #6 poslato: Decembar 01, 2014, 02:07:06 posle podne »
PA dobro smeta duza, a sto ti je smetala DEBLjA? Skratis po potrebi i na kraju napravis nutove, a nutove je pozeljno nitrirati ili nekako termicki pojacati, a da ih zglob ne bi pojeo na brzinu . . .
Ili jednostavno, kod dobrog varioca i prevari, kraci deo od jugizle i rest od maree, al nemoj da tanjis nista, opet ce se uvrnuti i puci . . .
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže milos96

  • VW Početnik
  • Poruke: 59
  • Age: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW golf 2 1.6 turbo dizel
Odg: skracivanje poluosovina
« Odgovor #7 poslato: Decembar 01, 2014, 02:30:31 posle podne »
ali mnogo je debela i ako na tako debelu narezem nutove onda nemoze da udje u zglob........a sve to sam ja nosio u pazovu na kaljenje i nutovi su ostali citavi nisu se pojeli uvopste al se poluosovina pre ulaza u zglob uvrnula i pukla a sve se to desilo na desnoj strani a na levoj sve isto radjeno i i nije se uvrnula nije pukla.....msm sta znam mozda oni nisu lepo okalili mozda su kalili samo nutove
a sto se tice dobrog varioca to imam tj cale mi je varioc vec 30 godina sve je to lepo i njemu je najmanji problem da uzme i da izvari to al sta znam moze var da povuce malo jer ipak je osovina savrseno izbalansirana a kad je varis ko zna sta ce da ispadne......nadam se da razumes o cemu pricam

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: skracivanje poluosovina
« Odgovor #8 poslato: Decembar 01, 2014, 03:39:43 posle podne »
Prvo uzmes standardnu poluosovinu i odneses je da se ispita tvrdoca tj.da se odredi na koliko rokvela da se radi cementacija,kaljenje kada se uradi nova poluososvina.
Napamet nema sanse da joj neko pogodi tvrdocu koju treba da ima na nutovima.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže milos96

  • VW Početnik
  • Poruke: 59
  • Age: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW golf 2 1.6 turbo dizel
Odg: skracivanje poluosovina
« Odgovor #9 poslato: Decembar 01, 2014, 03:58:50 posle podne »
pa sta znam meni je ovaj strugar to odneo u pazovu i oni su to valjda okalili  blink a sad kako su i sta oni radili ja pojma nemam

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: skracivanje poluosovina
« Odgovor #10 poslato: Decembar 01, 2014, 04:02:48 posle podne »
Termicka obrada se ne radi od prilike  :26
Premala tvrdoca uvrce se na nutovi,prevelika tvrdoca materijal puca,zato i kazem da bi se to napravilo da valja mora se ispitatti tvrdoca fabrickog nuta pa da se termicki obradi na istu tvrdocu.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."