Pozdravw, već neko vrijeme kanim ovdje predstaviti svoj projekat na Golfu MK1, odnosno komplet restauraciju, ali nikako da skontam šta napisati
Radi se o Golfu iz 1981 godine, sa 1.3 motorom, GL opremom i 50.000 km na satu. U mojoj familiji od dana kad je napustio tvornicu. U početku nisam toliko bio zainteresovan za to auto, ali nakon nekog vremena počinjem razmišljati da bi nešto iz moje glave moglo da završi u stvarnosti i tako počinje projekat. Na svu sreću vozilo je bilo jako očuvano, po zimi nije voženo, redovno održavano i paženo. Izvršena je provjera stvarnog stanja vozila, pregledan je pod, šolje i bitni dijelovi karoserije. Mogu reći da sam prezadovoljan i da osnova za projekat ne može da bude bolja. Limarija izvana je oštećena na nekim mjestima ali ništa što se ne može riješiti. Zadnji put lakiran 1997 godine. Planiram odrediti temeljitu restauraciju, sve dijelove zamijeniti novim originalnim i napraviti 'novo' auto, koje će se rijetko vozati, i služit će isključivo za uživanje. Vozilo će ipak ostati u pogonu dok ne skupim sve potrebne dijelove, zatim ide sređivanje limarije, ugradnja dijelova i gas
Prvo što sam uzeo za auto bile su felge. Odmah u početku sam znao da će to biti BBS RM. Nakon gledanja nekoliko setova ovih felgi, našao sam one prave. BBS RM sa Golfa 2 Edition One, nikad rasklapane niti rađene, sa prvim lakom na sebi. Planovi za njih su: Pjeskarenje srca, hrom šarafi, farbanje, hrom znakovi, i kupovina radinox rubova nazad 2.5, naprijed 2.
Već je urađeno pjeskarenje, nanesen prajmer za aluminijum i šprickit. Sada čekaju lakiranje, koje će ubrzo biti.
Dok su se felge uređivale i spremale za lakiranje, čistio sam i polirao šarafiće i pripremao ih za hrom. Nekoliko ih je završeno, imam još dosta posla
Malo poređenje, prije/poslije:
Jedna od prvih nabavljenih stvari bili su hromirani branici. Gledao sam nekoliko setova i svi su bili sa oštećenim hromom i narušenom strukturom, tako da polovni nisu dolazili u obzir. Nakon duže potrage naletio sam ne potpuno nove branike, originalne, sa vw pečatom, još uvijek u originalnoj kutiji:
Nabavljen je i lijevi Swallowtail hromirani retrovizor u odličnom stanju. Detaljno je ispoliran, ubačeno novo staklo, nova gumica od ispod i novi šarafi:
Swallowtail hromirane šteke, ugrađen mehanizam od novije tipe, ispolirane i nova lajsna po sredini.
Sve skupa
Od rijeđe nabavljivih dijelova mi ostaje još desni retrovizor, poklopac rezervara, maska sa hrom lajsnom i kompletni kederi sa hrom lajsnom, ali i to će se uz malo sreće nabaviti.
Čep poklopca ventila:
Nabavljene su i uske štopke, poštanske, bez svjetla za rikverc. Nove, originalne hella. Polovne u dobrom stanju su rijetke, tako da ipak novo:
Prednji novi farovi Saturnus. Nosače sam dao pjeskariti i plastificirati:
Originalna Golf Ball ručica mjenjača sa šemom šaltanja:
Leptir stakla su bila jedan od teže nabavljivih dijelova. Okvirovi su restaurirani i ofarbani, i stakla ispolirana. Kederi su u odličnom stanju. Uskoro stižu još jedni zeleno tonirani leptiri.
Nabavljeni su i novi originalni poklopci amortizera na zadnjim šoljama. Moji su skroz istrunuli, tako da će novi dobro doći:
Originalni Wolfsburg edition znakovi, nabavio sam ih za svoju kolekciju, neće ići na auto.
Originalni Spucknapf volan od Golfa 1 GTI. Kopče sirene su polomljene, pa sam to riješio šafarićima i oprugama. Guma okolo nije u nekom stanju, to mi ne predstavlja problem jer ću ga tapacirati u kožu. Sredina volana je ispolirana do visokog sjaja.
Zadnji tepih nov, od TASa, neće ići na auto, na auto će ići bež tepisi.
Kederi vrata, gepeka, i još neki su u lošem stanju, tako da su kupljeni novi.
Nov original keder gepeka:
Nov keder vrata, ostaje mi da kupim za još jedna vrata.
Ćukice i satići od Audija GT. Mnogo su bolji od original kečevih, rasklopljeni su i očišćeni.
Moje krovno osvjetljenje je smrskano i u lošem stanju, tako da je kupljeno novo originalno, Hella.
Jedan od rjeđih prekidača. Prekidač nivelacije svjetlosti, nov originalni.
Jedan os lošijih dijelova na Golfu bilo je osvjetljenje tablice. Problem su bili šarafi koji su pustili hrđu po njemu. Uzeto je novo, Hella.
Nisam htio sa gubim vrijeme oko bojenja znakova, zato su kupljeni novi originalni.
Po završetku projekta na Golfa će ići natpis 'GL' i aluminijski 'volkswagen' od Swallowtaila koji ću naknadno nabaviti.
Neki limarijski dijelovi sa Golfa su loši. Ne želim ih krpiti, tako da sam uzeo novo. Dva rubnjaka i dva praga, kvalitetne, strango proizvođača. Ugradit ću ih kad se bude radila komplet limarija, zaštita i detaljno lakiranje (odozdo, sa vana, iznutra, blatobrani, motorni prostor), također planiram i mijenjati boju.
Originalni FIFFTovi žmigavci, također su kupljene i nove Hella plastike, žute.
Hella plastike:
Nabavljene su zakačke koje drže zadnju policu i gumice ispod šteke i retrovizora. Pošto su dijelovi metalni, ostavili bi trag pri montaži, tako da će ovo dobro doći:
Originalne ralice su jako krute i mislim da ne bi ostale čitave kad bi kec naišao na neku prepreku. Tako da će ići na keca ipak zamjenske (imam i jednu originalnu novu)
Onda je na red došla tabla od starije tipe Golfa. Inače sve koje sam gledao su ispucale i oštećene. Nabavljena je u odličnom stanju, bez oštećenja.
Zatim je slijedilo detaljno čišćenje. Tabla je rasklopljena, svaki prekidač isčetkan i opran, kao i tabla. Zatim je premazana Sonax mlijekom.
Sat je također u odličnom stanju. Još trebam nabaviti obrtomjer.
Moje papučice su skroz izlizane i u lošem stanju, i to je naravno kupljeno novo.
Na autu će biti sva 4 diska. Za nazad su kupljeni novi, originalni od Golfa 2 GTIa sa vw pečatom.
Yubi pojasevi od Golfa 3, neće ići na auto, kupljeni su za kolekciju.
Ručke brisača/žmigavaca:
Originalne balans štange od Golfa 1 GTI. Nisu krive niti ih je pojela hrđa, kompletne su. Planovi za njih su: Pjeskarenje, lakiranje, powerflex seleni i novi nosači sa vw-classic partsa.
Ima još mnogo do kraja, ali se polako sve sređuje..
Novi update uskoro stiže...